SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan Ivan niet gewoon uit de OP?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Mijn eerste gedachte.quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:29 schreef flatflower het volgende:
Leuke vrouw, waarom niet zo iemand als nieuwe inwoner.
En mijn tweede gedachte was"dat Ben haar wel zou doen.![]()
hahaha, tja Ben doet alles wat beweegt...en niet beweegt.quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:30 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte.
En mijn tweede gedachte was"dat Ben haar wel zou doen.![]()
ja, of bij Carlo en Irene of zo?quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:30 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Was ze niet een kandidaat in één van die kookwedstrijd progammas op tv ?![]()
Cees heeft ineens een messenset? Van de vide gevallen zeker.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Van Stiff zeker?quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:31 schreef beequeen het volgende:
Cees heeft ineens een messenset? Van de vide gevallen zeker.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
van stiff ?quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:31 schreef beequeen het volgende:
Cees heeft ineens een messenset? Van de vide gevallen zeker.![]()
wat doet deze Dame hier?quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:31 schreef Cir het volgende:
Cees laat drots aan mevroi kookgedoe zn messen zien
mevroi heeft ook dr eigen messen mee![]()
kado van de dochters meen ikquote:Op woensdag 13 januari 2016 16:31 schreef beequeen het volgende:
Cees heeft ineens een messenset? Van de vide gevallen zeker.
weet ut nie zekert![]()
![]()
Koken..want dat kunnen ze zelf nietquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Nee, deze zitten in een koffertje.quote:
Maar waarom een kok? En dat alleen om een stamppot te maken.
SL.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Als ze op youtube zoeken, hebben ze zo wat lekkere receptjes te pakken hoorquote:Op woensdag 13 januari 2016 16:32 schreef sjampoeh het volgende:
Waarom nou weer een kok voor stamppotten ..maak zelf eens wat daar
🐱![]()
bas vraagt of het een idee is om er 1 vaga te maken STREAMLOCKBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Begreep ik het daarstraks goed dat Rowena post had van Armanda? Ze liet iets zien aan Bas, die trok alleen een wenkbrauw op.![]()
idd.. Stel debieltjes bij elkaar. Ben er weer klaar mee voor nuquote:Op woensdag 13 januari 2016 16:33 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Als ze op youtube zoeken, hebben ze zo wat lekkere receptjes te pakken hoor![]()
![]()
Nou, zelfs dat wist Dolf te verkloten.quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:33 schreef GekkePoes het volgende:
Als ze op youtube zoeken, hebben ze zo wat lekkere receptjes te pakken hoor
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:34 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
idd.. Stel debieltjes bij elkaar. Ben er weer klaar mee voor nu
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Febo wacht met smart op bussen vol schuimquote:
trommels .en een werkelijke opstand
we zijn het zat
SL Gate,.....lkkr streamers pesten .. gaat de goede kant uit zo![]()
okequote:Op woensdag 13 januari 2016 16:33 schreef Cir het volgende:
[..]
workshop....
Koe uitbenen, ze heeft dr eigen Messen mee![]()
Drolfquote:Op woensdag 13 januari 2016 16:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, zelfs dat wist Dolf te verkloten.![]()
![]()
Iets met spinazie wassen en rijst verprutsen
![]()
Stamppot met minder aardappel en wat bonen erdoor, dat is niet echt iets nieuws. Ik heb zo een recept in een kookboek staan uit 1950
🐱![]()
Die kon alles verkloten wat koken betreft...quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, zelfs dat wist Dolf te verkloten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Basmatirijst wassen en de spinazie niet? was dat Rolf? of was dat weer wat langer geledenquote:Op woensdag 13 januari 2016 16:35 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Drolf![]()
![]()
Iets met spinazie wassen en rijst verprutsen
🐱![]()
Spinazie niet wassen en de rijst dacht ik te lang laten kokenquote:Op woensdag 13 januari 2016 16:36 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Basmatirijst wassen en de spinazie niet? was dat Rolf? of was dat weer wat langer geleden![]()
StamPot Mevroi./Sandra....
deel vd aardappel in de schil koken
Balans van proteïnen..klep klep
en als het allemaal niet lukt kunnen we een frietje eten vanavond
Mevroi/Sandra komt de Heren leren Stampotjes frotten
Hoogstaand,....eersat een plan
voor een random dingen worden gesneden
Room kaas en room voor puree. is er Mosterd?
Rob zoekt Mosterd, hij weet het nog
waar Abraham hem haalde
Sandra klept ff met Bas over Vegan waarom enzow![]()
Sandraquote:
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Dacht al dat ik haar al eens eerder gezien had. Terwijl ik zelden naar deze zender kijk.quote:Allemaal cabaretteketet!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: