Dâh kannie hé, Benjii komt uit het TV-circuit en heeft waarschijnlijk een gewoon Talpacontract voor bepaalde tijdquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:09 schreef Flow3r het volgende:
Mag die Ben er uit aub?Vind het zo' n onappetijtelijk mannetje bah
quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:14 schreef Cir het volgende:
krijg bij Vic steeds het idee
dat er zo'n kots groene roltong
ineens naar buiten kan floepen .
.incl engetexsten
texsten wh whwha chauckie get joe
Voor een stamppot een kok laten komen, dacht dat Cees en zeker Bas toch wel een stamppotje kan makenquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:11 schreef ndid het volgende:
[..]
Zoals ik het begrepen heb voor de 'stamppot-les' (volgende week running dinner)
Handig voor Do.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:14 schreef Cir het volgende:
krijg bij Vic steeds het idee
dat er zo'n kots groene roltong
ineens naar buiten kan floepen .
.incl engetexsten
texsten wh whwha chauckie get joe
Gister was ook leuk, zegtie tegen Cees dat ie echt een aanpakker isquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:14 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik vindt die Michael echt;Ja maar ja maar
Het idee dat je daar een workshop voor moet doen. Zo moeilijk is het niet en je probeert eens wat uit.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor een stamppot een kok laten komen, dacht dat Cees en zeker Bas toch wel een stamppotje kan maken
Tsja voorheen zat daar wel een flinke stamppot, maar die is al een tijdje weg.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:17 schreef notturna het volgende:
[..]
Het idee dat je daar een workshop voor moet doen. Zo moeilijk is het niet en je probeert eens wat uit.
Als ik op "afbeelding" klik krijg ik bol. comquote:Op woensdag 13 januari 2016 17:13 schreef snetje het volgende:
[..]
Als dit zo doorgaat zie ik Cees heel snel vertrekken...een man van 61 als een klein kind uit de keuken sturen
Cees mocht niet eens meedoenquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:17 schreef notturna het volgende:
[..]
Het idee dat je daar een workshop voor moet doen. Zo moeilijk is het niet en je probeert eens wat uit.
Gelukkig is die al een hele tijd weg,mmaar om haar uitdukkingen lag ik wel vaak in een deuk.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:19 schreef Urb het volgende:
[..]
Tsja voorheen zat daar wel een flinke stamppot, maar die is al een tijdje weg.
[ afbeelding ]
Zal het overduidelijke tv momentje wel niet mogen verstieren ofzoquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Als ik op "afbeelding" klik krijg ik bol.com.......![]()
Wie heeft Cees de keuken dan uitgestuurd en waarom? En waarom bood Bas zijn excuus aan aan Cees en kijkt Cees zo boos?
Wie?quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:16 schreef Koos1958 het volgende:
Wordt ivan nog steeds angstvallig van de streams gehouden. Heb hem nog niet gezien vanaf half 6. Of slaapt hij
Ja dat relautiveren met verhaspelingen links en rechts was wel hilarisch iddquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:20 schreef notturna het volgende:
[..]
Gelukkig is die al een hele tijd weg,mmaar om haar uitdukkingen lag ik wel vaak in een deuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach ja, ze kunnen ook helemaal niets daarquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:17 schreef notturna het volgende:
[..]
O, is hij d e keuken uitgestuurd, waarom dan?quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:13 schreef snetje het volgende:
[..]
Als dit zo doorgaat zie ik Cees heel snel vertrekken...een man van 61 als een klein kind uit de keuken sturen
quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:25 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja dat relautiveren met verhaspelingen links en rechts was wel hilarisch iddMooie vrzaling tegeltjes geeft ze opgeleverd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:25 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja dat relautiveren met verhaspelingen links en rechts was wel hilarisch iddaanrader kado tipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ff lamineren.
.kapot leuke toilet texsten![]()
![]()
OT : Rob doet zo zn best
stam potten maken , eindelijk iets met lang staan enzow
quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat doet die Ramona nu zo de hele dag??
Met haar vette reet op het bed ofwel bank??
Ik kreeg/krijg het idee dat Michael gepromoot moet worden. Geen zekerheidje hoor.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:27 schreef Dotteke het volgende:
O, is hij d e keuken uitgestuurd, waarom dan?
Een travestiet die een potje kookt tja das tvquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kreeg/krijg het idee dat Michael gepromoot moet worden. Geen zekerheidje hoor.
Zou Cees dan de toneelhaak boven het hoofd hangen bij de volgende stemming?quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kreeg/krijg het idee dat Michael gepromoot moet worden. Geen zekerheidje hoor.
niks.....quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat doet die Ramona nu zo de hele dag??
Met haar vette reet op het bed ofwel bank??
Mag Ivan eerst?quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:33 schreef ndid het volgende:
[..]
Zou Cees dan de toneelhaak boven het hoofd hangen bij de volgende stemming?
Raar ja. Ik experimenteer wat met gehakt (en nog andere dingen hoor) hehe maar hou rekening met mijn maag.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:17 schreef notturna het volgende:
[..]
Tsja, het is weer eens iets anders.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:33 schreef Dotteke het volgende:
Een travestiet die een potje kookt tja das tv
Je bedoeld jankskils.....quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:34 schreef Cir het volgende:
[..]
niks.....
afvallen.....
smeltvetweg bank liggen ,....
gecast op dr theater skills...
Ze houd het nu al een paar uur droog hoor.quote:
Ow.Okee. Daarom dus het excuus van Bas. Maar Cees blijft boos.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:37 schreef snetje het volgende:
Cees kon er dus wel bij het koken maar Bas meende dat het niet kon omdat Rob dat gezegd had...
Zijn ze niet bezig met de caravan weer waterdicht te krijgen?quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, het is weer eens iets anders.
Zelfs de buitencam zetten ze uit omdat Ivan buiten bezig is. Het is wel triest.
Wat is die Rob ook een übereikel.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:37 schreef snetje het volgende:
Cees kon er dus wel bij het koken maar Bas meende dat het niet kon omdat Rob dat gezegd had...
krokodillentranen...quote:
Komt vanavond wel weer.........quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:37 schreef notturna het volgende:
[..]
Ze houd het nu al een paar uur droog hoor.
Nou Cir, noem dat maar niks. Rob is er maar druk meequote:Op woensdag 13 januari 2016 18:38 schreef Cir het volgende:
Rob verteld even hoe bereisd hij is
daar geboren , en toen daar gewoond en toen daar ,,,en ook weer daar
mijn vader.. en toen
Rob ,.. kereltje toch
steeds niet he. eigenlijk je hele leven al
niks ,zitten aanpassen, kijken ,zuipen ,neuken ,niks
en weer door met ehhh helmaal niks
Nee joh die is allang wegquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Komt vanavond wel weer.........
Zit die van ballenmepper nog in het Utopia(febo) team??
Cees is een jankerdquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:37 schreef snetje het volgende:
quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is die Rob ook een übereikel.
vquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Komt vanavond wel weer.........
Zit die van ballenmepper nog in het Utopia(febo) team??
Maar dat hij een aanpakker is en niet van luie mensen houd, pas tevree is als hij veel geld verdiend heeft met massages zoals hij bij binnenkomst immers beloofde laat Rob maar even achterwege, zijn doel lijkt ietwat bijgesteld.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:38 schreef Cir het volgende:
Rob verteld even hoe bereisd hij is
daar geboren , en toen daar gewoond en toen daar ,,,en ook weer daar
mijn vader.. en toen
Rob ,.. kereltje toch
steeds niet he. eigenlijk je hele leven al
niks ,zitten aanpassen, kijken ,zuipen ,neuken ,niks
en weer door met ehhh helmaal niks
Krokodillenquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:40 schreef Cir het volgende:
[..]
Cees is een jankerd
ga er dan bij ..man man man
impotente gezeik steeds
Cees _Prostaat krab je holletje tot snotjesVreet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |