SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Siem op het middenveld in deze wedstrijd. Middenveldje Bommel - Wijnaldum - Strootman helemaal kapot gespeeld. Mede dankzij de tactische verrassing van Frank overigens, die Eriksen en Siem veel breder neerzette dan normaal waardoor van Bommel begon te zwemmen en het niet meer kon belopen.
Van Rhijn werd toen ook al compleet gedold trouwens, door Lens. En wat was Fischer nog (al) goed, die jongen heeft echt een mentaal probleem.![]()
Fischer een mentaal probleem?quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Siem op het middenveld in deze wedstrijd. Middenveldje Bommel - Wijnaldum - Strootman helemaal kapot gespeeld. Mede dankzij de tactische verrassing van Frank overigens, die Eriksen en Siem veel breder neerzette dan normaal waardoor van Bommel begon te zwemmen en het niet meer kon belopen.
Van Rhijn werd toen ook al compleet gedold trouwens, door Lens. En wat was Fischer nog (al) goed, die jongen heeft echt een mentaal probleem.![]()
Driftkikker op de verkeerde manier.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mijn 2cents. Denkt te veel na. De goede acties die hij nu nog heeft zijn naar mijn idee vaak in situaties waarin hij snel moet handelen en niet de tijd heeft om na te denken, daardoor is zijn rendement nog wel prima.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Fischer een mentaal probleem?![]()
Zou goed kunnen. Een van de weinige echt belezen voetballers ook. Dacht ook lang dat hij het zou gaan maken maar na zijn blessure speelt hij de eerste seizoenshelft maar matig.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mijn 2cents. Denkt te veel na. De goede acties die hij nu nog heeft zijn naar mijn idee vaak in situaties waarin hij snel moet handelen en niet de tijd heeft om na te denken, daardoor is zijn rendement nog wel prima.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Ja, al weet nooit waar het precies aan ligt. Zo'n blessure kan ook heel veel impact hebben.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:19 schreef Abed het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Een van de weinige echt belezen voetballers ook. Dacht ook lang dat hij het zou gaan maken maar na zijn blessure speelt hij de eerste seizoenshelft maar matig.![]()
Dit was wel een van de beste wedstrijden onder Frank ja.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Van Rhijn werd toen ook al compleet gedold trouwens, door Lens. En wat was Fischer nog (al) goed, die jongen heeft echt een mentaal probleem.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
onder iemand anders worden ze niet veel beterquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:07 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dit was wel een van de beste wedstrijden onder Frank ja.![]()
Dost zeker zes weken uitgeschakeld
voor zover dat nog een optie voor Ajax was.
offtopic: Tannane naar Saint EttienneFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
quote:Ajax hoopt nog altijd op de komst van Bertrand Traoré. Dat bevestigt Marc Overmars tegenover het Algemeen Dagblad. De jonge aanvaller van Chelsea blijft een optie voor de technisch directeur. De verwachting is dat Chelsea later deze maand een beslissing zal nemen of de spits verhuurd mag worden.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat Traore niet komt is vrijwel duidelijk, ben wel benieuwd met welke speler ze dan gaan komen als "plan b". Het lijkt wel traditie te worden om eerst hoog van de toren te blazen, dan huilie doen en met een plan b komen.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hopelijk geen enkele speler dan. Denk ook van niet, als je de woorden van Frank moet geloven over dat ze alleen een spits halen die je kampioen kan maken. Maar je weet het nooit.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Dat Traore niet komt is vrijwel duidelijk, ben wel benieuwd met welke speler ze dan gaan komen als "plan b". Het lijkt wel traditie te worden om eerst hoog van de toren te blazen, dan huilie doen en met een plan b komen.![]()
dan is inderdaad traore een mogelijkheid en anders niet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hopelijk geen enkele speler dan. Denk ook van niet, als je de woorden van Frank moet geloven over dat ze alleen een spits halen die je kampioen kan maken. Maar je weet het nooit.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat wil ik ook weer niet beweren, voor Frank Overmars vallen Dost en Lens ook in die categorie (maar nog minder realistisch natuurlijk)quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:45 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dan is inderdaad traore een mogelijkheid en anders niet.![]()
![]()
Geef Dolberg maar gewoon een kans, ik moet zeggen dat je nu op sommige posities wel ziet dat aankopen de jeugd in de weg gaan lopen dus wellicht moet je die gok nu een keer nemenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Dat zie ik niet snel gebeuren, je zal toch naar Fischer, El Ghazi of Klaassen moeten als back-up in de spits. Dolberg speelt nog in de A he, laat hem eerst maar even meedraaien in Jong (z.s.m.). Misschien aan het einde van het seizoen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:30 schreef TheVulture het volgende:
Geef Dolberg maar gewoon een kans, ik moet zeggen dat je nu op sommige posities wel ziet dat aankopen de jeugd in de weg gaan lopen dus wellicht moet je die gok nu een keer nemen![]()
Suggesties voor een leuke TT boys?
[ Bericht 2% gewijzigd door KingRoland op 13-01-2016 16:51:22 ]graag op anoniem![]()
Waar feyenoorders het topic Versjterenquote:Op woensdag 13 januari 2016 16:45 schreef KingRoland het volgende:
Suggesties voor een leuke TT boys?Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
- Het grote Paultje Scholes topicquote:Op woensdag 13 januari 2016 16:45 schreef KingRoland het volgende:
Suggesties voor een leuke TT boys?
- We gaan het met deze groep doen'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Nog 1 prijs om voor te strijdenquote:Op woensdag 13 januari 2016 16:45 schreef KingRoland het volgende:
Suggesties voor een leuke TT boys?![]()
Het risico is nu dat je iemand koopt die mogelijk zijn ontwikkeling in de weg zal zitten, in dat licht is huur een prima idee. Jammer dat dat tot op heden alleen de totaal verkeerde keuzes zijn geweest.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat zie ik niet snel gebeuren, je zal toch naar Fischer, El Ghazi of Klaassen moeten als back-up in de spits. Dolberg speelt nog in de A he, laat hem eerst maar even meedraaien in Jong (z.s.m.). Misschien aan het einde van het seizoen.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Dolberg gaat het nieuwste hypespelertje vermoed ik zo.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Gelukkig is ie al vergeleken met Peterson en Kluivertquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:27 schreef Seam het volgende:
Dolberg gaat het nieuwste hypespelertje vermoed ik zo.![]()
Bojan was nu een ideale huur geweest. Zo zie je maar dat je het niet altijd in de hand hebt als TD.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het risico is nu dat je iemand koopt die mogelijk zijn ontwikkeling in de weg zal zitten, in dat licht is huur een prima idee. Jammer dat dat tot op heden alleen de totaal verkeerde keuzes zijn geweest.![]()
Meer het tweede elftal, maar goed.quote:Ajax heeft woensdagmiddag een oefenwedstrijd tegen AZ met 1-3 verloren, zo maakt de Amsterdamse club bekend via de officiële kanalen. De wedstrijd, die gespeeld werd op sportcomplex De Toekomst, was besloten en daardoor niet toegankelijk voor publiek.
De ploeg van trainer Martin Haar kwam al na twaalf minuten op voorsprong door een treffer van Robert Mühren. De aanvaller maakte na ruim een halfuur spelen ook de 0-2. Na de rust deed Ajax via een doelpunt van Kasper Dolberg wat terug, waarna Stijn Spierings een kwartier voor tijd voor de uiteindelijke 1-3 zorgde.
Namens Ajax deden enkele volwaardige A-selectiespelers mee. Zo waren onder andere Diederik Boer, Ricardo van Rhijn, Mike van der Hoorn, Nick Viergever, Thulani Serero, Daley Sinkgraven, Lasse Schöne en Anwar El Ghazi van de partij. Verder liet De Boer ook talenten als Damil Dankerlui, Abdelhak Nouri, Vaclav Cerny en dus ook Dolberg meespelen. Verder maakte ook Arsenal-huurling Yaya Sanogo zijn minuten. Op zondag 27 februari staan beide ploegen tegenover elkaar in de competitie. Eerder dit seizoen won Ajax in de openingswedstrijd van de Eredivisie met 0-3 bij AZ.
Opstelling Ajax: Boer, Van Rhijn, Van der Hoorn, Viergever, Dankerlui, Serero (46. Sinkgraven), Nouri, Schöne, El Ghazi, Sanogo, (46. Dolberg), Cerny![]()
Is er ooit iemand beter geworden van de Jupiler league?quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat zie ik niet snel gebeuren, je zal toch naar Fischer, El Ghazi of Klaassen moeten als back-up in de spits. Dolberg speelt nog in de A he, laat hem eerst maar even meedraaien in Jong (z.s.m.). Misschien aan het einde van het seizoen.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Moeilijk te zeggen, ze worden vaak niet beter in de JL, maar misschien wel van de JL.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:42 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Is er ooit iemand beter geworden van de Jupiler league?![]()
Tetéquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:42 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Een aantal spelers heeft daar in het verleden toch wel echt stappen gezet. Huntelaar bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:42 schreef Catch22- het volgende:
[..]
tov a junioren? Vast welquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:42 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Logisch want geen FYSIEK POWER DRIVE ENERGIE FYSIEK op het middenveld.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Meer het tweede elftal, maar goed.![]()
van der wielquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Een aantal spelers heeft daar in het verleden toch wel echt stappen gezet. Huntelaar bijvoorbeeld.![]()
1 of 2 basisspelers maar hequote:Op woensdag 13 januari 2016 23:16 schreef Abed het volgende:
Lekkere generale
Partijtje kansen missen in het begin.
Dolberg nu al > Sanogoal.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
ik heb mijn bagagedrager al afgestoftquote:Op donderdag 14 januari 2016 01:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Wolverhampton heeft zich gemeld voor BOILESENFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Van toptalent met Barcelona-toekomst naar Wolverhampton. Het kan verkeren.quote:Op donderdag 14 januari 2016 01:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Wolverhampton heeft zich gemeld voor BOILESEN![]()
Tja, zware blessure gehad en daarna niet in vorm gekomen(wat nog wel kan) en totaal niet zelfkritisch.. Misschien speelt hij over 5 jaar bij Real Madrid en zegt iedereen hoe kon Ajax hem nou laten gaanquote:Op donderdag 14 januari 2016 09:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Van toptalent met Barcelona-toekomst naar Wolverhampton. Het kan verkeren.![]()
![]()
Gebeurt stiekem toch wel erg vaak. Niet alleen bij Ajax, bedoel ik, maar uberhaupt dat hele grote talenten na een blessure niet meer terugkomen op niveau.quote:Op donderdag 14 januari 2016 09:27 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Tja, zware blessure gehad en daarna niet in vorm gekomen(wat nog wel kan) en totaal niet zelfkritisch.. Misschien speelt hij over 5 jaar bij Real Madrid en zegt iedereen hoe kon Ajax hem nou laten gaan
Al denk ik in veel gevallen dat een blessureperiode ook wel bijdraagt aan de mythevorming rond talenten. Spelers als Fischer of Narsingh waren de maanden voor hun blessure ook al kut en dat vergeten mensen na drie maanden blessureleed nogal eens.![]()
Bij Fischer heb ik altijd het gevoel dat hij bij Ajax niet op zijn plek is, tenminste er geen enkele positie waar hij echt goed is, zou in een 4-4-2 beter passenquote:Op donderdag 14 januari 2016 09:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Gebeurt stiekem toch wel erg vaak. Niet alleen bij Ajax, bedoel ik, maar uberhaupt dat hele grote talenten na een blessure niet meer terugkomen op niveau.
Al denk ik in veel gevallen dat een blessureperiode ook wel bijdraagt aan de mythevorming rond talenten. Spelers als Fischer of Narsingh waren de maanden voor hun blessure ook al kut en dat vergeten mensen na drie maanden blessureleed nogal eens.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: