de oudere star trek films hebben daar ook een handje van.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Het lijkt trouwens wel Windows sinds eind jaren 90: goed - slecht - goed -slecht.
Ze zeggen het.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:59 schreef blessed19 het volgende:
[..]
de oudere star trek films hebben daar ook een handje van.
Op zichzelf staand is het een goede film, het is zeer vakkundig uitgevoerd. Ik hoop wel dat ze in het volgende deel wat meer dialoog en verhaal gaan hebben, in dat geval zou TFA uitstekend kunnen worden, als inleiding van de nieuwe trilogie.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:13 schreef Norrage het volgende:
Nu moeten we niet doen alsof die nieuwe Star Wars nou zo enorm goed is
Ik verdedig de hoge prijzen niet, ik zeg alleen dat James Bond meer opgehaald had als deze 3D was geweest, simpelweg omdat een groot deel van de kaartjes dan iets duurder waren geweest.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Hoeveel extra kosten hebben ze met 3D? Ik weet dat ze een andere projectietechniek gebruiken voor 3D, bovendien heb je helderdere projectoren nodig om te compenseren voor het lichtverlies bij de bril.
Zelf zou ik ook liever 2D zien voor 1,50 euro minder maar qua tijdstip is dat niet zo handig. Hierbij speelt voor mij mee dat ik weinig merk van 3D. Ik had bij Star Wars geen moment het gevoel 3D te zien. Een heel klein beetje bij de ruimtegevechten? Ik ben er op de een of andere manier niet zo heel erg gevoelig voor.
Ik wist niet dat Spectre enkel in 2D werd geprojecteerd.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:07 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ik verdedig de hoge prijzen niet, ik zeg alleen dat James Bond meer opgehaald had als deze 3D was geweest, simpelweg omdat een groot deel van de kaartjes dan iets duurder waren geweest.
Dat zei iemand? Die beweerde dat de film daardoor minder had opgehaald, iemand anders zei dat dat geen effect zou hebben, en toen zei ik bovenstaande. Tenminste, dat begreep ik, als ik er naast zit, excuses, maar dan slaat mijn bericht ook nergens opquote:Op donderdag 4 februari 2016 23:11 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Spectre enkel in 2D werd geprojecteerd.
Het lijkt me sterk dat het 2D/3D een beduidende invloed heeft op de opbrengsten, niet in de laatste plaats omdat deze film ook in 2D was en is te zien. Ik houd het erop dat Spectre een breder publiek aantrekt in dit landje.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:14 schreef Tanin het volgende:
[..]
Dat zei iemand? Die beweerde dat de film daardoor minder had opgehaald, iemand anders zei dat dat geen effect zou hebben, en toen zei ik bovenstaande. Tenminste, dat begreep ik, als ik er naast zit, excuses, maar dan slaat mijn bericht ook nergens op
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:57 schreef Tamabralski het volgende:
Als ex-starwars fan heb ik deze instalment nogsteeds niet helemaal gezien. Wel stukjes en beetjes hit een cam-versie. Maar man man man hier zou ik mijn geld niet aan willen uitgeven zeg. Nieteens een tientje. Ten eerste is 'bigball-like-an-8' een imposter van R2-D2 (niks vernieuwend). Ten tweede is de schurk meer een carnavals-figuur wat rondloopt met middeleeuws zwaard (niet eng). En ten derde is het art-design voor voertuigen en kleding rechtstreeks gekopieerd uit 1970-tekenwerk van Ralph Macquarrie. Hiernaast is de film ook gewoon een collage van IV-V-VI.. Director JJ. Abrams is helemaal LOST gegaan met deze episode. En dat vind ik voor de star wars universe érg jammer.
Ga anders de film even kijken voordat je een verregaand oordeel over de film vormt ?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:57 schreef Tamabralski het volgende:
Als ex-starwars fan heb ik deze instalment nogsteeds niet helemaal gezien. Wel stukjes en beetjes hit een cam-versie. Maar man man man hier zou ik mijn geld niet aan willen uitgeven zeg. Nieteens een tientje. Ten eerste is 'bigball-like-an-8' een imposter van R2-D2 (niks vernieuwend). Ten tweede is de schurk meer een carnavals-figuur wat rondloopt met middeleeuws zwaard (niet eng). En ten derde is het art-design voor voertuigen en kleding rechtstreeks gekopieerd uit 1970-tekenwerk van Ralph Macquarrie. Hiernaast is de film ook gewoon een collage van IV-V-VI.. Director JJ. Abrams is helemaal LOST gegaan met deze episode. En dat vind ik voor de star wars universe érg jammer.
Ho, ho, hij heeft stukjes en beetjes uit een cam-versie gezien dus hij weet waarover hij praatquote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:08 schreef Knut het volgende:
[..]
Ga anders de film even kijken voordat je een verregaand oordeel over de film vormt ?
Nou ja, veel plezier met je ongefundeerde mening die je van het internet kopieert van mensen die de film ook niet gezien hebben.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:13 schreef Tamabralski het volgende:
Ik hoef ook niet een heel (voor mij nieuw) muzieknummer te horen om te weten of het mij bevalt of niet.
Oh, lekker fucking boeiend wat je hier komt doen dus.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:57 schreef Tamabralski het volgende:
Als ex-starwars fan heb ik deze instalment nogsteeds niet helemaal gezien.
Ik ben het ermee eens dat het meer een remake is dan een vervolg.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:05 schreef Komakie het volgende:
Uh, hij heeft toch ook wel een beetje gelijk???
Enige verschil is dat hij het niet leuk vind en wij wel
Pas de 4e keer in je leven dat je naar de bios gaat of naar deze film?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:41 schreef Evertjan het volgende:
Morgen voor de 4e keer naar de bios toe
Naar deze filmquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:42 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Pas de 4e keer in je leven dat je naar de bios gaat of naar deze film?
Je bent fan, maar gaat hem niet in de bios zienquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:38 schreef Tamabralski het volgende:
Grapjeeeeee..! Ik ga de film wel kijken. Als ie te downloaden is.. Als star wars fan moet ik wel. Hij zal vast wel vermakelijk zijn ergens. 'k zal m'n roze bril opdoen (gehad van een politieke minister ooit).
Tja, het is kansloos als je naar een camversie kijkt. No offense. Ga naar de bioscoop of wacht een paar maanden tot dat de Blu-Ray uitkomt.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:09 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ho, ho, hij heeft stukjes en beetjes uit een cam-versie gezien dus hij weet waarover hij praat
Hij heeft een beetje gelijk (waarbij ik niet uitsluit dat hij ook wat mensen napraat die dit al hebben gezegd) maar als je een zeer sterk verslechterd beeld en geluid hebt om je mening op te baseren dan mis je wel een hoop informatie bij het medium film. Ja, de film is een soort van remake. Ja, BB-8 is een remake van R2D2 (consistentquote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:05 schreef Komakie het volgende:
Uh, hij heeft toch ook wel een beetje gelijk???
Ik kopieer niks van mensen dit is mijn eigen meningquote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:54 schreef Knut het volgende:
[..]
Nou ja, veel plezier met je ongefundeerde mening die je van het internet kopieert van mensen die de film ook niet gezien hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |