abonnement Unibet Coolblue
pi_160705617
Denk dat ik binnenkort afhaak. Ik vind dit in vergelijking met Breaking Bad zo verschrikkelijk saai en langdradig.Just my opinion.
pi_160706014
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 01:32 schreef NewHorizon het volgende:
Wat mindere ep inderdaad, weinig tot geen progressie.
Deed me wat dat betreft denken aan 'Fly'
Fly was een bazen aflevering.

Deze ep van BCS iets minder, maar Mike houdt het ECHT boeiend.

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 23:20 schreef criminal_mind het volgende:
^O^

[..]

Fantastisch nieuws :)
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 16 maart 2016 @ 06:57:44 #278
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_160706035
*Ping* :D
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  woensdag 16 maart 2016 @ 12:26:08 #279
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_160711224
Hector :D
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_160711308
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 02:29 schreef Vatta het volgende:
Denk dat ik binnenkort afhaak. Ik vind dit in vergelijking met Breaking Bad zo verschrikkelijk saai en langdradig.Just my opinion.
Jouw opinie inderdaad, maar geen idee welke serie je aan hebt gezet dan.
Zeker als je stelt dat het in vergelijk met BB saai is, want de 'flow' is nagenoeg hetzelfde..
pi_160712533
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 12:28 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Jouw opinie inderdaad, maar geen idee welke serie je aan hebt gezet dan.
Zeker als je stelt dat het in vergelijk met BB saai is, want de 'flow' is nagenoeg hetzelfde..
Ik vind die hele verhaallijn met dat advocatenbureau en Chuck zo niet boeiend. Ik mis dat onderwereld sfeertje. Te weinig scenes met Mike ook.
  woensdag 16 maart 2016 @ 13:38:13 #282
62913 Blik
The one and Only!
pi_160712931
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 13:20 schreef Vatta het volgende:

[..]

Ik vind die hele verhaallijn met dat advocatenbureau en Chuck zo niet boeiend. Ik mis dat onderwereld sfeertje. Te weinig scenes met Mike ook.
Ben het wel met je eens dat dat wat sneller zou mogen. Snap dat ze een verhaal willen vertellen van hoe de Saul transformeert van advocaat voor bedrijfsleven naar advocaat voor onderwereld, maar het is wel een beetje saai soms.

Zoals eigenlijk alle reacties omtrent de laatste aflevering ook weergeven, vrij saaie aflevering en enkel wat spanning voor de laatste paar minuten
pi_160713089
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 13:38 schreef Blik het volgende:

[..]

Ben het wel met je eens dat dat wat sneller zou mogen. Snap dat ze een verhaal willen vertellen van hoe de Saul transformeert van advocaat voor bedrijfsleven naar advocaat voor onderwereld, maar het is wel een beetje saai soms.

Zoals eigenlijk alle reacties omtrent de laatste aflevering ook weergeven, vrij saaie aflevering en enkel wat spanning voor de laatste paar minuten
Laatste ep was inderdaad niet zo interessant, (bijna) geen progressie en ontwikkeling.
pi_160713161
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 13:20 schreef Vatta het volgende:

[..]

Ik vind die hele verhaallijn met dat advocatenbureau en Chuck zo niet boeiend. Ik mis dat onderwereld sfeertje. Te weinig scenes met Mike ook.
Ah, ja dan snap ik dat je er niet in komt inderdaad :+
pi_160713384
ik vind het vooral teleurstellend dat ze nu alweer een half seizoen zijn blijven hangen in het verhaal van vorig seizoen. Lijkt wel alsof ze steeds wat zijweggetjes zoeken om Jimmy vooral nog niet Saul te laten worden. Het verhaal van Mike is wel goed, maar Jimmy en zijn relatie met Kim en zijn broer.... Het is gewoon niet boeiend genoeg om hier nu al 15 afleveringen naar te kijken. Althans, steeds als er iets dreigt te gebeuren dan gebeurt het niet. De makers houden ons aan het lijntje om alles aan het eind vh seizoen pas te laten ontploffen zodat hij volgend seizoen Saul wordt.

Prima, behalve dat ze dat ons vorig seizoen ook al voorgehouden hebben

[ Bericht 1% gewijzigd door planethugo op 16-03-2016 14:30:28 ]
pi_160713467
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 12:28 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Jouw opinie inderdaad, maar geen idee welke serie je aan hebt gezet dan.
Zeker als je stelt dat het in vergelijk met BB saai is, want de 'flow' is nagenoeg hetzelfde..
is dat zo? volgens mij had bb veel meer variatie in de 'flow' zitten (dat was juist het mooie van bb).
..///
  woensdag 16 maart 2016 @ 14:09:34 #287
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_160713542
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 14:00 schreef planethugo het volgende:
ik vind het vooral teleurstellend dat ze nu alweer een half seizoen zijn blijven hangen in het verhaal van vorig seizoen. Lijkt wel alsof ze steeds wat zijweggetjes zoeken om Jimmy vooral nog niet Saul te laten worden. Het verhaal van Mike is wel boeiend genoeg, maar Jimmy en zijn relatie met Kim en zijn broer.... Het is gewoon niet boeiend genoeg om hier nu al 15 afleveringen naar te kijken. Althans, steeds als er iets dreigt te gebeuren dan gebeurt het niet. De kijkers houden ons aan het lijntje om alles aan het eind vh seizoen pas te laten ontploffen zodat hij volgend seizoen Saul wordt.

Prima, behalve dat ze dat ons vorig seizoen ook al voorgehouden hebben
ze zijn gewoon aan t rekken. Als t publiek dit pikt en de inkomsten zijn super....ze hebben nog gelijk ook.

Ik vind t ook weinig boeien en te langdradig. Ik bedoel ik zie de goede dialogen en camerawerk ook wel, maar wil ook gewoon een verhaal. Geen uitgekotste smurrie verspreid over een seizoen.
  Moderator woensdag 16 maart 2016 @ 18:21:37 #288
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_160718189
Het gaat me ook veel te traag. Het is nog steeds wel aardig, maar iets meer ontwikkeling of actie zou onderhand wel mogen.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_160731968
Dit was de eerste aflevering die ik minder vond, de Kim situatie wordt nu wel een beetje uitgemolken. Voor gaande keren waren er nog ontwikkelingen in het verhaal van Mike, maar die waren nu ook minimaal.

Had je de laatste 5 minuten gekeken van de aflevering weet je net zoveel als mensen die de hele aflevering hebben gekeken... dat is jammer.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_160737551
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 21:09 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind het wel mooi om te zien hoe Chuck die eerst de boeman lijkt toch gelijk (b)lijkt te hebben.
Vond het juist mooi om te zien dat Chuck echt een egoïstische klootzak is.
Dat verhaal van hem klonk ongeveer even waarschijnlijk als zijn elektriciteitsallergie. Misschien gelooft hij het zelf, maar dat maakt nog niet dat het zo is gegaan.
Jimmy kon vorig seizoen 1.000.000 jatten van de Kettlemans maar deed dat niet, en nu zou hij opeens 14.000 gejat hebben van zijn vader?
Ook zagen we in de intro, waar Jimmy dus in de copyroom zit en voor advocaat studeerde, dat hij niks goed kan doen in de ogen van Chuck (waarschijnlijk omdat Chuck Jimmy verwijt dat hij 14k van zijn vader heeft gestolen). Chuck's vriendin weet niet zoveel van de geschiedenis van Jimmy dus ziet hem niet met zon gigantisch vooroordeel en vindt hem wel leuk. Ook zien we dat Chuck het totaal niet kan hebben dat Jimmy leuke grapjes maakt over zijn beroep. Als hij dan zelf een zeer slechte grap erover maakt lijkt hij ook niet te kunnen bevatten dat hij het doet op een verkeerd moment/dat het niet grappig is.
Verder had hij als hij echt Kim had willen helpen omdat hij zichzelf in haar herkent (omdat ze in Jimmy gelooft) wel wat eerder mogen reageren. Hij wist namelijk al dat Kim niks kon doen aan dat filmpje van Jimmy. Kim straffen voor wat Jimmy buiten haar weten om doet slaat nergens op. Vooral dat ze nog véél harder aan wordt gepakt dan Jimmy zelf (die krijgt eigenlijk een extra secretaresse voor zijn bullshit.)
Hij wil haar nu gewoon 'helpen' omdat ze 1 een super goede medewerker van zijn bedrijf is dus is die copyroom zonde van haar capaciteiten en 2 zo kan hij Jimmy meer dwarszitten.
Bij Chuck moet gewoon alles om Chuck draaien (dat heeft Jimmy goed gezien) waarom doet hij anders niks aan zijn 'ziekte' hij vindt het gewoon fijn dat hij continue een slaafje heeft die al zijn boodschappen en dergelijke brengt en dat hij speciaal is zo.

Natuurlijk is het wel zo dat Jimmy veel anderen in problemen brengt met zijn acties, maar voor een groot deel is dat ook juist door de consequenties die mensen als Chuck aan die acties verbinden en niet omdat het daadwerkelijk zo erg was. Hij lijkt gewoon een beetje op Jesse in BB, wil eigenlijk altijd het juiste doen maar zoekt ook naar spanning en waardering.
Het kan ook best anders uitpakken natuurlijk hoor maar dit is mijn interpretatie.

Snap het commentaar op de traagheid van de serie ook niet echt. BCS is gewoon meer op de karakters gericht dan op supersnelle plotwendingen of actie. Geloofwaardige interessante karakters neerzetten kost gewoon wat tijd. De laatste aflevering was inderdaad wel wat traag maar als je zegt dat je uit de laatste 5 minuten alle informatie kunt halen mis gewoon een hoop dingen. In ieder geval is het personage van Kim ongeveer 10x zo cool als welke vrouw in BB dan ook.
pi_160738178
Interview van 3voor12 met een van de mannen achter de muziek van oa Breaking Bad en BCS
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)en-Breaking-Bad.html
  donderdag 17 maart 2016 @ 14:26:32 #292
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_160738182
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 21:09 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind het wel mooi om te zien hoe Chuck die eerst de boeman lijkt toch gelijk (b)lijkt te hebben.
Ik vertrouw die Chuck voor geen meter. Grijpt elke mogelijkheid om z'n broertje te dwarsbomen of zwart te maken aan. - Benieuwd wat daarachter zit. Het zal vast meer zijn dan louter afgunst of onzekerheid.

Mooie serie. Met heel veel aandacht gemaakt. En ik vind het juist prettig dat de karakters de tijd en ruimte krijgen om zich te ontplooien. BB was minder subtiel.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  donderdag 17 maart 2016 @ 14:27:53 #293
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_160738213
Waarom gebeurt er niks? Waarom is Jimmy nog geen Saul?
Waarom is Mike de enige boeiende character?
Waarom is Tio Salamanca zo'n f-ing baas?
Waarom gaat het nog steeds over een advocatenkantoor?
wooblabalurg
pi_160739501
Waarom zitten we naar een vent te kijken met aluminiumfolie onder z'n pak?

Echt, die Chuck :'). Wat een slecht en saai personage..
  donderdag 17 maart 2016 @ 15:38:25 #295
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_160739794
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 14:26 schreef DO2 het volgende:

Mooie serie. Met heel veel aandacht gemaakt. En ik vind het juist prettig dat de karakters de tijd en ruimte krijgen om zich te ontplooien.
Dat dus. ^O^
Maar dat gaat voor veel kijkertjes te langzaam. Die willen allemaal keiharde actie zien en om de 10 seconden een ander camerashot.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_160740150
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 15:38 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat dus. ^O^
Maar dat gaat voor veel kijkertjes te langzaam. Die willen allemaal keiharde actie zien en om de 10 seconden een ander camerashot.
dat is dus weer zo een bullshit reactie van iemand die het wel leuk vindt en iedereen die het niet zo boeiend vindt maar neerzet als iemand die wat pief paf poef actie wil.

Ik kijk in het algemeen de wat tragere series en actie hoeft ook niet perse. S1 van BB vond ik ook geweldig en S1 van BCS vond ik ook prima te pruimen. S2 is niet slecht, maar het gaat gewoon niet vooruit. Op het eind van S1 zegt Jimmy feitelijk: fuck jullie ik doe het op mijn manier. In afl 1 van S2 zegt ie: sorry ik doe het toch op jullie manier. En halverwege S2 zijn we dus kwa verhaal (van Jimmy/Saul) geen steek verder.
pi_160740596
quote:
17s.gif Op donderdag 17 maart 2016 14:27 schreef Baconbus het volgende:
Waarom gaat het nog steeds over een advocatenkantoor?
omdat saul een advocaat is en het 5 seizoenen gaat duren voordat hij komt waar hij bij bb was
pi_160741006
Chuckscènes zijn slaapverwekkend.
  donderdag 17 maart 2016 @ 16:45:40 #299
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_160741027
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 16:44 schreef tralalala het volgende:
Chuckscènes zijn slaapverwekkend.
in totaal 5 - 6 afleveringen zijn chuck van de 16 totaal ofzo. Go figure.
pi_160749201
quote:
17s.gif Op donderdag 17 maart 2016 14:27 schreef Baconbus het volgende:
Waarom gebeurt er niks? Waarom is Jimmy nog geen Saul?
Het moment dat Jimmy Saul wordt lijkt mij persoonlijk het moment om te stoppen met de serie, dan wordt het immers een herhaling van zetten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')