Kijken wat er achter/naast je rijd en zorgen dat je op tijd terugschakelt.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:35 schreef PaarseStabilo het volgende:
Hoe bereiden jullie je altijd "voor" tijdens het rijden? Bv als de instructeur zegt dat we straks naar links gaan.
Eigenlijk moet je dat altijd kunnen... Als in, altijd weten waar anderen zich rondom je je bevinden. Zeker tijdens een examen, dan moet je constant kijken. Mijn instructeur zei altijd dat je na een examen last van je nek moest hebben.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:35 schreef PaarseStabilo het volgende:
Hoe bereiden jullie je altijd "voor" tijdens het rijden? Bv als de instructeur zegt dat we straks naar links gaan.
Soort van zijwaarts extreem headbangen tijdens het examen?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je dat altijd kunnen... Als in, altijd weten waar anderen zich rondom je je bevinden. Zeker tijdens een examen, dan moet je constant kijken. Mijn instructeur zei altijd dat je na een examen last van je nek moest hebben.
grap is dat veel mensen daar juist door zakken.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:13 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Soort van zijwaarts extreem headbangen tijdens het examen?
Iedereen geeft ook als tip voor het examen: kijk extreem goed in de spiegels.quote:Op zondag 29 mei 2016 14:48 schreef Roces18 het volgende:
[..]
grap is dat veel mensen daar juist door zakken.
zegt de examinator: je kijkt overdreven
resultaat: gezakt
Goede opmerking, geen aanvulling nodig.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:22 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Iedereen geeft ook als tip voor het examen: kijk extreem goed in de spiegels.
Maar als je normaal kijkt is het ook genoeg, tenzij je alleen je ogen rolt. Een examinator is ook niet dom en snapt ook wel dat niet iedereen zijn hoofd 45 graden draait om in de spiegels te kijken.
Exact. Benzine moet je iets meer gas voor geven, had ik ook in het begin, is even wennen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 17:51 schreef kent666 het volgende:
Volgens de garage eigenaren komt dit omdat ik in een diesl les heb gehad. Is het probleem dat ik te weinig toeren maak
Ligt dat niet aan het te snel loslaten van de koppeling?quote:Op donderdag 2 juni 2016 18:17 schreef kent666 het volgende:
Inderdaad lichte auto's, ik heb de volgende auto's uitgeprobeerd:
Nissan Almera
Nissan Micra
Mitsubishi Colt
Volkswagen Fox
Draagt het lage gewicht van deze auto's er ook aan bij dat ik een stoot krijg bij het schakelen van 2 naar 3?
Ehhhhh wat? Hoezo dan pas, zo lang zijn de wachtrijen niet..quote:
Heeft met de vakantie te maken volgens mijquote:Op donderdag 2 juni 2016 21:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ehhhhh wat? Hoezo dan pas, zo lang zijn de wachtrijen niet..
Ik hoor anders in mijn familiekring vanuit de rijlessers andere verhalen. Morgen een examenmogelijkheid en de volgende dan pas over 6,5 week ofzo. Verder niets open.quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ehhhhh wat? Hoezo dan pas, zo lang zijn de wachtrijen niet..
6,5e week is toch wel iets anders dan 4 maandenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:36 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik hoor anders in mijn familiekring vanuit de rijlessers andere verhalen. Morgen een examenmogelijkheid en de volgende dan pas over 6,5 week ofzo. Verder niets open.
Maar dan moet je maar wel net kunnen. Als je over 6,5 week op vakantie bent, dan is het 13 weken. Das 3 maanden... Ook veel te lang.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
6,5e week is toch wel iets anders dan 4 maanden
Gegarandeerd het juiste antwoord.quote:Op donderdag 2 juni 2016 19:40 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
Ligt dat niet aan het te snel loslaten van de koppeling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |