Dat zou echt cool zijnquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:40 schreef Peterselieman het volgende:
Pascal de Baar wint de etappe
De man die vroeger iedereen hielp en nu na het wegvallen van Van den Brink kopman van het Mammoet-team is
You know I never thought that it could take so long...quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:02 schreef Peterselieman het volgende:
Bij WP5:
Nikolaev: + 3.51.44
Karginov: + 3.57.35
baas!quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:40 schreef Peterselieman het volgende:
Pascal de Baar wint de etappe
De man die vroeger iedereen hielp en nu na het wegvallen van Van den Brink kopman van het Mammoet-team is
Als het echt ZO historisch is gaan we dat over een uurtje horenquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:47 schreef TargaFlorio het volgende:
Eerste Renault zege bij trucks sinds jaren '90 of zelfs '80?
Russen kunnen alles he.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee maar ff he.
Ik zie bij de Quads ene Sergey Karjakin uit Rusland hoog rijden.
Ik ken Sergey Karjakin als schaker.
Nou hebben we met Luc Alphand en Adam Malysz al de nodige vreemdgangers uit andere sporttakken achter de rug. Maar een schaker?? Dit zijn toch wel 2 verschillende mensen?
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat Putin en Chagin één en dezelfde persoon zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:06 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Russen kunnen alles he.
Als Poetin zegt dat hij Dakar coureur is en geen schaker meer dan is dat zo.
Wordt nog druk in Bielefeld.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat Putin en Chagin één en dezelfde persoon zijn.
Ik wist niet dat Putin Henk als bijnaam hadquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat Putin en Chagin één en dezelfde persoon zijn.
Hebben alle nikskunnersquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Putin Henk als bijnaam had
twitter:peugeotsport twitterde op woensdag 13-01-2016 om 22:09:38#Dakar2016: @CSainz_oficial is on his way to the finish of the stage, motor-draw by a truck. reageer retweet
twitter:MsportExtra twitterde op woensdag 13-01-2016 om 22:29:35#Dakar Van Genugten lost a lot of time during Stage10 being stuck in the sand. #MsportXtra https://t.co/tDyVCpOUyC reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |