abonnement Unibet Coolblue
pi_159053392
quote:
Fox heeft het vervolg op de populaire serie Prison Break officieel aangekondigd.

Dat meldt Variety donderdag.

Hoofdrolspelers Wentworth Miller en Dominic Purcell keren terug in de serie. Het nieuwe seizoen krijgt tien afleveringen. Momenteel wordt het script geschreven, maar bedenker Paul Scheuring kan alvast zeggen dat het nieuwe seizoen zich enkele jaren na de gebeurtenissen uit de laatste aflevering afspeelt.

"De nieuwe afleveringen beantwoorden vragen die gedurende de afgelopen seizoenen door fans gesteld werden", verzekert Scheuring.

Begin dit jaar kwamen de twee hoofdrolspelers al met het idee om Prison Break te laten terugkeren. "We hebben beiden aan Fox verteld dat we wel zin hebben om een nieuw leven in Prison Break te blazen", vertelde Miller toen.
Bron: nu.nl

Jawel, je leest het goed: Prison Break keert terug!

Ik wil dit nieuwsbericht van een tijdje geleden gebruiken om de gesprekken over Prison Break weer op gang te brengen, zowel over voorgaande seizoenen als over het komende seizoen.

De terugkeer van onze grote helden Michael Scofield en Lincoln Burroughs staat dus al vast.
Voor de rest is er vrij weinig bekend en vormt dus voer voor discussie: wie zal er nog meer zijn herintrede doen en wie mag er van jullie wegblijven?

Persoonlijk hoop ik dat naast Michael en Lincoln ook T-bag en Sucre papi terug zullen keren maar de General mag van mij wegblijven.

Game on.

pi_159053793
Omg, deze moet ik zien O+

Alles gezien van de vorige seizoenen :D
pi_159054624
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 21:45 schreef BredeBroeder het volgende:
Omg, deze moet ik zien O+

Alles gezien van de vorige seizoenen :D
Seizoen 1 en 2 van Prison Break waren wat mij betreft één van de beste stukken televisie ooit gemaakt en hoewel het daarna iets minder werd vond ik alle seizoenen geweldig.

Scofield was natuurlijk de echte baas van de serie maar ik denk dat T-bag ook heel wat kijkers trok.

Denk je dat Kellerman terugkeert?
pi_159054800
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 22:03 schreef Ashqelon het volgende:

[..]

Seizoen 1 en 2 van Prison Break waren wat mij betreft één van de beste stukken televisie ooit gemaakt en hoewel het daarna iets minder werd vond ik alle seizoenen geweldig.

Scofield was natuurlijk de echte baas van de serie maar ik denk dat T-bag ook heel wat kijkers trok.

Denk je dat Kellerman terugkeert?
Moest ff weer opzoeken wie het was, 2 jaar geleden dat ik die serie heb ge binge-watched _O-

Kellerman, wat een ongelovelijke baas. Zou niet weten of die terugkeert :@
pi_159056096
Ik heb 3 keer een rewatch gedaan ofzo maar ben elke keer bij Sona :') afgehaakt, god wat was dat slecht.
pi_159056296
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 22:42 schreef tralalala het volgende:
Ik heb 3 keer een rewatch gedaan ofzo maar ben elke keer bij Sona :') afgehaakt, god wat was dat slecht.
Slecht zou ik niet willen zeggen, ik vond het minder dan seizoen 1 en 2 maar sommigen stukken vond ik nog steeds echt geweldig en ook verbijsterend om de veranderde verhoudingen te zien alhoewel James Whistler weinig toevoegde inderdaad. :')
pi_159064333
Ik ben echt bang dat ik dan eerst alle vier seizoenen moet terug kijken.
Het is zo lang geleden! Maar ik ben wel heel erg benieuwd, misschien is dit de start van meerdere seizoenen? Laten we het hopen, is toch altijd wel een van de beste series geweest volgens mij.
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 22:03 schreef Ashqelon het volgende:
Scofield was natuurlijk de echte baas van de serie maar ik denk dat T-bag ook heel wat kijkers trok.

T-bag :Y :Y :Y
pi_159192050
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 22:42 schreef tralalala het volgende:
Ik heb 3 keer een rewatch gedaan ofzo maar ben elke keer bij Sona :') afgehaakt, god wat was dat slecht.
In Sona had Brad Bellick wel een fantastische rol _O_
  Moderator maandag 18 januari 2016 @ 10:51:43 #9
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_159196809
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 18 januari 2016 @ 10:58:50 #10
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_159196934
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 10:51 schreef noodgang het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 18 januari 2016 @ 11:00:57 #11
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_159196965
Waarom spoiler tags bij een serie die al jaren is afgelopen ;)
  Moderator maandag 18 januari 2016 @ 11:01:27 #12
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_159196975
quote:
19s.gif Op maandag 18 januari 2016 11:00 schreef Gunner het volgende:
Waarom spoiler tags bij een serie die al jaren is afgelopen ;)
Misschien wat overdreven ja, maar juist omdat die al zolang is afgelopen ;)
  Moderator maandag 18 januari 2016 @ 11:02:37 #13
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_159196992
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 10:58 schreef Komakie het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159199318
quote:
19s.gif Op maandag 18 januari 2016 11:00 schreef Gunner het volgende:
Waarom spoiler tags bij een serie die al jaren is afgelopen ;)
Omdat een van de belangrijkste redenen dat er een nieuw seizoen word gemaakt het feit is dat er o.a. door Netflix een hele nieuwe generatie is die pas recent is begonnen met het kijken van Prison Break.
  maandag 18 januari 2016 @ 14:39:56 #15
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_159201682
Heb weinig series gevolgd die zo hard in kwaliteit achteruit gingen als Prison Break... Wel alles gezien uiteraard, maar ik was blij toen het eenmaal klaar was :P

Dat ze verder gaan met hetzelfde karakter vind ik bij voorbaat al een flink minpunt, om de reden die noodgang noemt.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_159209073
quote:
13s.gif Op maandag 18 januari 2016 14:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
Heb weinig series gevolgd die zo hard in kwaliteit achteruit gingen als Prison Break... Wel alles gezien uiteraard, maar ik was blij toen het eenmaal klaar was :P

Dat ze verder gaan met hetzelfde karakter vind ik bij voorbaat al een flink minpunt, om de reden die noodgang noemt.
Komt waarschijnlijk omdat Prison Break in eerste instantie bedoeld was als mini-serie met slechts enkele afleveringen maar door het overweldigende succes werd verlengd tot in tweede instantie vier en in derde instantie zelfs vijf seizoenen.

Desalniettemin vond ik alle vier de seizoenen tot nu toe geweldig alhoewel seizoen één duidelijk het beste was.
  maandag 18 januari 2016 @ 19:42:13 #17
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_159209161
Bij Seizoen 4 ben ik wel een beetje afgehaakt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 18 januari 2016 @ 22:25:58 #18
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_159215720
Het eerste seizoen van deze serie blijft geniaal.
Daarna ging het inderdaad behoorlijk bergafwaarts. Ik heb destijds alles gezien maar kan me er vrij weinig van herinneren... en als ze daar op gaan voortborduren.. Hoe trek je die ellende (en dan heb ik het over de ellende qua serie/verhaal niet de ellende waarin de personages verkeren) nog recht??

Het zal mij benieuwen, ik weet wel dat ik niet die overige seizoenen nog eens ga kijken. Het eerste seizoen lijkt me nog wel leuk om een keer te zien.
pi_159267710
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 11:02 schreef noodgang het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 20 januari 2016 @ 22:12:46 #20
243112 Roland_Deschain
The last surviving gunslinger
pi_159268396
T-Bag is toch wel een baas. Hopelijk keert hij terug. _O_
"Childe Roland to the Dark Tower Came"
"The world moved on"
  Moderator woensdag 20 januari 2016 @ 23:36:39 #21
9859 crew  Karina
Woman
pi_159270736
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 22:12 schreef Roland_Deschain het volgende:
T-Bag is toch wel een baas. Hopelijk keert hij terug. _O_
Hoop ik ook op ja.

'Scofield' en broer waren trouwens ook samen te zien in The Flash.

Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_159272620
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 11:02 schreef noodgang het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij hoeft niet dood te zijn. Ze hebben een grafsteen voor hem neergezet, maar het zou me niet verbazen als ze meteen ver weg zijn gegaan en nooit in de buurt van zijn "lijk" zijn geweest, omdat ze voortvluchtig waren.

Ik denk dat Scofield gewond is geraakt bij de knal, bewusteloos is geraakt en zo wederom in de gevangenis is beland. In het nieuwe seizoen zullen ze daar wel achter komen en hem proberen uit te breken ofzo. In plaats van dat Scofield nu de plannen maakt zullen Lincoln / Sara / Mahone / Sucre dat wel doen.

In de gevangenis zelf krijgt hij dan logischerwijs weer te maken met T-Bag en die General.
  donderdag 21 januari 2016 @ 14:29:15 #23
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_159280909
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 01:40 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Hij hoeft niet dood te zijn. Ze hebben een grafsteen voor hem neergezet, maar het zou me niet verbazen als ze meteen ver weg zijn gegaan en nooit in de buurt van zijn "lijk" zijn geweest, omdat ze voortvluchtig waren.

Ik denk dat Scofield gewond is geraakt bij de knal, bewusteloos is geraakt en zo wederom in de gevangenis is beland. In het nieuwe seizoen zullen ze daar wel achter komen en hem proberen uit te breken ofzo. In plaats van dat Scofield nu de plannen maakt zullen Lincoln / Sara / Mahone / Sucre dat wel doen.

In de gevangenis zelf krijgt hij dan logischerwijs weer te maken met T-Bag en die General.
Dat had ik ook een beetje begrepen inderdaad.
Het laatste stuk klinkt wel al een beetje als seizoen 3...

Eigenlijk kunnen ze beter geen nieuwe serie maken. Voglens mij hebben ze alle goede mogelijkheden wel zo'n beetje gehad.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:12:43 #24
247418 benjamin15
Aan het typen...
pi_159446126
Ben benieuwd. Nadat ik te horen kreeg dat er een vijfde seizoen kwam, heb ik Prisonbreak voor de tweede keer gekeken. Seizoen 1 en 2 gingen mij redelijk goed af, seizoenen 3 en 4 met veel moeite kunnen af kijken. Wel zonde dat ze de serie nog zolang hebben weten te rekken.

Benieuwd wat ze met seizoen 5 gaan doen. Als Michael in een keer weer levend is wel vreemd allemaal, al kan ik mij indenken dat hij in de laatste niet dood is gegaan.

Nu maar hopen dat de standaard cast er weer inzit, Mahone Sucre en T-bag zijn goeie acteurs voornamelijk T-Bag is een B-A-A-S
Binge-watcher
pi_159455907
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:12 schreef benjamin15 het volgende:
Ben benieuwd. Nadat ik te horen kreeg dat er een vijfde seizoen kwam, heb ik Prisonbreak voor de tweede keer gekeken. Seizoen 1 en 2 gingen mij redelijk goed af, seizoenen 3 en 4 met veel moeite kunnen af kijken. Wel zonde dat ze de serie nog zolang hebben weten te rekken.

Benieuwd wat ze met seizoen 5 gaan doen. Als Michael in een keer weer levend is wel vreemd allemaal, al kan ik mij indenken dat hij in de laatste niet dood is gegaan.

Nu maar hopen dat de standaard cast er weer inzit, Mahone Sucre en T-bag zijn goeie acteurs voornamelijk T-Bag is een B-A-A-S
Tja, het was in eerste instantie dan ook bedoeld als minisere maar ze zijn door het overweldigende succes heel wat langer doorgegaan dan eerst was gepland, ik denk zelf dat seizoen twee een goed moment was om te stoppen.
Desalniettemin vond ik alle seizoenen wel zeer vermakelijk en vind het dan ook tof dat er een nieuw seizoen komt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')