SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paxcon is slim zat.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja dat bedoelde ik
mn spatietoets doet n beetje lastig
maar dat wist paxcon gelukkig
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:28 schreef McGrath het volgende:
gelukkig zitten er gesneden uitjes op, een hele ui lijkt me een beetje veel en moeilijk eten.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ben solidair met haags_kwartiertje
Sharona is een Hagenees.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
TV / [BNN] Vier handen op één buik #2
Dat heb ik er echt nog nooit ingezetquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:33 schreef supersof het volgende:
wat zet je aan het einde van je inleiding van een werkstuk?
veel plezier met lezen?!!
Of ze een lijstje in willen vullen?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:33 schreef supersof het volgende:
een inleiding?quote:
ja dat zet ik er ook niet in natuurlijkquote:
Einde inleidingquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:33 schreef supersof het volgende:
Een stoute knipoogquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:33 schreef supersof het volgende:
Hagenees hequote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een dom wijf die Sharona.
Je eindigt met een overzicht toch. Ik zie niet waarom je evt. de lezer zou willen aanspreken in je inleiding.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:33 schreef supersof het volgende:
Ja heb de structuur aangegeven en wat mensen bedankt die hebben geholpenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:44 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Je eindigt met een overzicht toch. Ik zie niet waarom je evt. de lezer zou willen aanspreken in je inleiding.
Nee.quote:
Dat tweede zou ik in je voorwoord zetten.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja heb de structuur aangegeven en wat mensen bedankt die hebben geholpen
laat het wel zo
Moet dat echt denk je? Anders staan er drie zinnen op een paginaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:47 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat tweede zou ik in je voorwoord zetten.
Zet er heel veel plaatjes bij, werkt altijd!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Moet dat echt denk je? Anders staan er drie zinnen op een pagina
jij bent zeker gestopt bij de basisschoolquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Zet er heel veel plaatjes bij, werkt altijd!
Drie zinnen?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Moet dat echt denk je? Anders staan er drie zinnen op een pagina
zoiets jaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:50 schreef supersof het volgende:
[..]
jij bent zeker gestopt bij de basisschool
Wat zet je daar nog meer in dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Drie zinnen?Ik heb m'n voorwoorden ong. een half kantje, waarvan misschien 2-3 zinnen bedankjes.
Gewoon een korte samenvatting van wat er daarna verteld gaat worden.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:33 schreef supersof het volgende:
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:50 schreef supersof het volgende:
[..]
jij bent zeker gestopt bij de basisschool
Ja dat heb ik al nuquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon een korte samenvatting van wat er daarna verteld gaat worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |