SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paxcon is slim zat.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja dat bedoelde ik
mn spatietoets doet n beetje lastig
maar dat wist paxcon gelukkig
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:28 schreef McGrath het volgende:
gelukkig zitten er gesneden uitjes op, een hele ui lijkt me een beetje veel en moeilijk eten.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ben solidair met haags_kwartiertje
Sharona is een Hagenees.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
TV / [BNN] Vier handen op één buik #2
Dat heb ik er echt nog nooit ingezetquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:33 schreef supersof het volgende:
wat zet je aan het einde van je inleiding van een werkstuk?
veel plezier met lezen?!!
Of ze een lijstje in willen vullen?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:33 schreef supersof het volgende:
een inleiding?quote:
ja dat zet ik er ook niet in natuurlijkquote:
Einde inleidingquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:33 schreef supersof het volgende:
Een stoute knipoogquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:33 schreef supersof het volgende:
Hagenees hequote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een dom wijf die Sharona.
Je eindigt met een overzicht toch. Ik zie niet waarom je evt. de lezer zou willen aanspreken in je inleiding.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:33 schreef supersof het volgende:
Ja heb de structuur aangegeven en wat mensen bedankt die hebben geholpenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:44 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Je eindigt met een overzicht toch. Ik zie niet waarom je evt. de lezer zou willen aanspreken in je inleiding.
Nee.quote:
Dat tweede zou ik in je voorwoord zetten.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja heb de structuur aangegeven en wat mensen bedankt die hebben geholpen
laat het wel zo
Moet dat echt denk je? Anders staan er drie zinnen op een paginaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:47 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat tweede zou ik in je voorwoord zetten.
Zet er heel veel plaatjes bij, werkt altijd!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Moet dat echt denk je? Anders staan er drie zinnen op een pagina
jij bent zeker gestopt bij de basisschoolquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Zet er heel veel plaatjes bij, werkt altijd!
Drie zinnen?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Moet dat echt denk je? Anders staan er drie zinnen op een pagina
zoiets jaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:50 schreef supersof het volgende:
[..]
jij bent zeker gestopt bij de basisschool
Wat zet je daar nog meer in dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Drie zinnen?Ik heb m'n voorwoorden ong. een half kantje, waarvan misschien 2-3 zinnen bedankjes.
Gewoon een korte samenvatting van wat er daarna verteld gaat worden.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:33 schreef supersof het volgende:
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:50 schreef supersof het volgende:
[..]
jij bent zeker gestopt bij de basisschool
Ja dat heb ik al nuquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon een korte samenvatting van wat er daarna verteld gaat worden.
Less = more, de rest hoort niet in een inleiding. Alleen achtergrondinformatie en samenvatting van de doelstelling en structuur.quote:
oke dan is het zo wel goed.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Less = more, de rest hoort niet in een inleiding. Alleen achtergrondinformatie en samenvatting van de doelstelling en structuur.
Kleine anekdote of achtergrondinfo omtrent verslag, algemeen bedankje naar de persoon waar ik het meest aan had en daarna de rest bedanken.quote:
Oh nouja, het gaat om een verslag waarbij we opdrachten hebben gemaakt aan de hand van een casus, dus we hebben niks zelf bedacht of qua onderwerp.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Kleine anekdote of achtergrondinfo omtrent verslag, algemeen bedankje naar de persoon waar ik het meest aan had en daarna de rest bedanken.
Stad, datum (inlevering)
naam.
Maar het ligt wel erg aan het soort verslag. Bij bijv. een stageverslag zijn gewoon meer mensen betrokken en wordt het voorwoord langer.
Dan hoef je niemand te bedanken en is je inleiding nu prima.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh nouja, het gaat om een verslag waarbij we opdrachten hebben gemaakt aan de hand van een casus, dus we hebben niks zelf bedacht of qua onderwerp.
Tenzij je op een grefo school zit, dan moet je God bedankenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:59 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dan hoef je niemand te bedanken en is je inleiding nu prima.
wat een walgelijke sig trouwensquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kijk vol verbazing naar NPO3
Heeeeel zielig dit.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kijk vol verbazing naar NPO3
Sorry, ben een vrouw hequote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je nog meer te zeiken?
Hakuna is dan ook een topposter.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:02 schreef Lokasenna het volgende:
TV / [BNN] Vier handen op één buik #3
Goede post.
dit had kaneel kunnen zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:02 schreef Lokasenna het volgende:
TV / [BNN] Vier handen op één buik #3
Goede post.
vind het echt grappig hoe zij 5 jaar terug lelijk haar had en 15 middeltjes gebruikte daartegen. Iedereen lachtte erom maar nu heeft ze echt vol, lang haarquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hakuna is dan ook een topposter.
Ik brei niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dit had kaneel kunnen zijn
Kaneels huis is niet absoluut schoon.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dit had kaneel kunnen zijn
ik zie jou wel breien eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik brei niet.
En ik heb geen Wajong.
Daarom niks aantrekken van haters.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vind het echt grappig hoe zij 5 jaar terug lelijk haar had en 15 middeltjes gebruikte daartegen. Iedereen lachtte erom maar nu heeft ze echt vol, lang haar
Je moet toch nog een paar dagenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon geen zin meer in de komende dagen die druk worden. En nog steeds pijntjes.
heb jij gender issuesquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, even dat Transgender programma bekijken.
Ik heb nog nooit een dag in mijn leven nagedacht of ik me een man voelde of niet.quote:
huhquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:52 schreef supersof het volgende:
Ik doe gewoon voorwoord en inleiding in een boeiend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |