Ik heb vrijwel alleen skinny jeans in mijn kledingkast.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:16 schreef Fushia2 het volgende:
Dit ja. boyz die stylen met de jeans van hun vriendin![]()
Duidelijk geen ballenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:17 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Ik heb vrijwel alleen skinny jeans in mijn kledingkast.
haha nee dat ook weer nietquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:19 schreef Rectum het volgende:
haha TS is een alto met z'n cargo pants
Zit je vriendin op je FOK! account?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:22 schreef Mortaxx het volgende:
Strakke kleding zit juist veel lekkerder
Een stuk mannelijker jaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:26 schreef john-hert het volgende:
Super gay inderdaad
Daarom draag ik alleen lederhosen![]()
[ afbeelding ]
Met die vette pens van je ziet het er niet uit alsof je ooit traint hahahaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:44 schreef 1marcelfilms het volgende:
ik draag uitsluitend trainings broeken
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:48 schreef john-hert het volgende:
[..]
Met die vette pens van je ziet het er niet uit alsof je ooit traint hahaha
dat is een wijfquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:18 schreef squatt3r het volgende:
Onterechte poepklacht.
[ afbeelding ]
Sinds David Bowie doet dat gendergerichte onderscheid er niet meer toe. We zijn allemaal mensen. En potentiële vluchtelingen.quote:
De jaren 60 belde. Ze willen hun gedachtengoed terugquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:30 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Sinds David Bowie doet dat gendergerichte onderscheid er niet meer toe. We zijn allemaal mensen. En potentiële vluchtelingen.
Welke vluchtelingen doel jij op? Racist.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:31 schreef Vermon het volgende:
[..]
De jaren 60 belde. Ze willen hun gedachtengoed terug
Dat bedoel ik nouquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:36 schreef D.D.W. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Skinny Jeans
Een normale spijkerbroek. Geen skatebroek en geen skinnyjeans.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:34 schreef squatt3r het volgende:
Maar welke broek wil je dan, zo'n lekker praktische dockers?
Ah ja, hier is je grote voorbeeld, spectaculair hoor!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:57 schreef Vermon het volgende:
[..]
Een normale spijkerbroek. Geen skatebroek en geen skinnyjeans.
Zit niet zo te fucken lul. Dat zijn inderdaad mooie broeken, en nee niet spectaculairquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:58 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Ah ja, hier is je grote voorbeeld, spectaculair hoor!
[ afbeelding ]
Geniet, van je gezapige conservatieve saaiheid!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:01 schreef Vermon het volgende:
[..]
Zit niet zo te fucken lul. Dat zijn inderdaad mooie broeken, en nee niet spectaculair
Je bedoeld reactionair. Terug naar vroeger, toen ze nog geen strakke broekjes voor kerels hadden.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:03 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Geniet, van je gezapige conservatieve saaiheid!
En jij bedoelt "je bedoelt", of wilde je terug naar vroeger, toen je in groep 3 zat?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:07 schreef Vermon het volgende:
[..]
Je bedoeld reactionair. Terug naar vroeger, toen ze nog geen strakke broekjes voor kerels hadden.
Oké ik zag het ook net, jij wint.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:08 schreef squatt3r het volgende:
[..]
En jij bedoelt "je bedoelt", of wilde je terug naar vroeger, toen je in groep 3 zat?
Oh nee ik bedoel jij windquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:08 schreef squatt3r het volgende:
[..]
En jij bedoelt "je bedoelt", of wilde je terug naar vroeger, toen je in groep 3 zat?
Ik was aan het googlen wanneer skinny jeans voor het eerst zijn geïntroduceerd, ik heb geen idee. Ik dacht in de punk-tijd of iets dergelijks..?quote:
Ik denk in de periode dat homoseksualiteit werd geaccepteerd.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:10 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Ik was aan het googlen wanneer skinny jeans voor het eerst zijn geïntroduceerd, ik heb geen idee. Ik dacht in de punk-tijd of iets dergelijks..?
Sportschoolnicht gespotquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:12 schreef getfitbysmith het volgende:
Niet je gespierde quads showen in skinny jeans
Boys met dunne beentjes in skinny jeans
Afgaand op jouw postst ben je een gay die nog uit de kast moet komen. Succes ermee, kan prima in de spijkerbroek die je op het oog hebt!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:18 schreef Vermon het volgende:
[..]
Ik denk in de periode dat homoseksualiteit werd geaccepteerd.
Haha kalmeer ff man. Dit is het internet.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:20 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Afgaand op jouw postst ben je een gay die nog uit de kast moet komen. Succes ermee, kan prima in de spijkerbroek die je op het oog hebt!
[ afbeelding ]
Dacht je dat ik irl zo zou reageren?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:22 schreef Vermon het volgende:
[..]
Haha kalmeer ff man. Dit is het internet.
Dude ik begrijp geen kut van je. Ga je profeet lastig vallen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:23 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Dacht je dat ik irl zo zou reageren?
Je beledigt mijn profeet, je moet dood.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:25 schreef Vermon het volgende:
[..]
Dude ik begrijp geen kut van je. Ga je profeet lastig vallen.
Hihi, hij was een pedofiel.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:26 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Je beledigt mijn profeet, je moet dood.
Voorbeeld van een goede combinatie? Naar mijn ervaring kan alleen een bepaald type man skinny jeans hebben zonder al te homo over te komen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:39 schreef SideEffect het volgende:
Niks mis mee als je het goed combineert
Kan geen afbeelding vindenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:41 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Voorbeeld van een goede combinatie? Naar mijn ervaring kan alleen een bepaald type man skinny jeans hebben zonder al te homo over te komen.
Skinny jeans staan bij mij qua model wel ok, maar je ziet m'n ballen altijd zittenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:53 schreef einzeinz het volgende:
Skinny jeans is toch niets verkeerd mee? Als het zo oncomfortabel zit dan moet je het wat langer dragen, het zet zich naar je lichaamsvorm waardoor je het na 1 uur niet meer voelt!
Trouwens wil je dan van die brede broekspijpen die al 5 jaar uit de mode zijn?
Echte alfamannetjes maken zich daar geen zorgen over en showen hun geslacht aan potentiële dameschquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:55 schreef katkit het volgende:
[..]
Skinny jeans staan bij mij qua model wel ok, maar je ziet m'n ballen altijd zitten
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:30 schreef Kaas- het volgende:
Ik vind skinny jeans bij slanke jongens/mannen wel geil staan.
Dat lijkt me ook direct bewijs dat je je als echte man niet aan die broeken zou moeten wagen.
..maar zodra je hem uittrekt komt je het broeierige aroma tegemoetquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:58 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Skinny jeans zijn lekker. Zit lekker krap rond mijn penis.
Nja, de meeste meiden die ik ken vinden skinny jeans gewoon leuk staan.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:41 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Voorbeeld van een goede combinatie? Naar mijn ervaring kan alleen een bepaald type man skinny jeans hebben zonder al te homo over te komen.
Klopt mooi voorbeeldquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:38 schreef richolio het volgende:
[..]
Nja, de meeste meiden die ik ken vinden skinny jeans gewoon leuk staan.
[ afbeelding ]
Niet soort kleding wat ik draag, maar ziet er toch gewoon ok uit? Voorbeelden vanuit jouw kant dan?
Die broek is best oke maar past totaal niet bij die jongen naar mijn mening.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:38 schreef richolio het volgende:
[..]
Nja, de meeste meiden die ik ken vinden skinny jeans gewoon leuk staan.
[ afbeelding ]
Niet soort kleding wat ik draag, maar ziet er toch gewoon ok uit? Voorbeelden vanuit jouw kant dan?
wat voor jongens dragen het dan? Zijn juist meestal die dunne hunks die er mee lopenquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:43 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Die broek is best oke maar past totaal niet bij die jongen naar mijn mening.
'Hunk' is discutabel maar ik vind het ook eigenlijk alleen bij dunne jongens staan en zelden bij gespierde of dikke jongens.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:44 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
wat voor jongens dragen het dan? Zijn juist meestal die dunne hunks die er mee lopen
Meedoen met een of andere hype betekent niet per se dat je modieus bent.quote:
Wat draagt u dan zoal?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:17 schreef Fretwork het volgende:
Überhaupt broeken dragen, zielige kutburger.
Hele dag in m'n kamerjas shag roken en Pitt drinken op jullie kosten.quote:
quote:
Zeer terechte klacht!!!!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:13 schreef Vermon het volgende:
Echt waarom?![]()
90% van de broeken voor kerels zijn tegenwoordig 'Skinny jeans'![]()
Waar zijn we met z'n allen mee bezig? Willen we nou echt zo'n nichtenbroek met als doel er modieus uitzien en de zaadproductie ruïneren? En dan is het ook nog eens enorm oncomfortabel.![]()
Waar zijn de normale broeken gebleven godverdomme?
Alleen maar omdat bijna alle dames willen dat hun vriend eruit ziet als een latente homo?![]()
Klacht: Skinny jeans voor mannen, breng de normale broeken terug.
Het gaat niet om iemand anders zijn kledingstijl. Het gaat om het broekenaanbod in kledingwinkels. Beter lezen lul.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:33 schreef Reversum het volgende:
Moeilijk doen over andermans kledingstijlx100
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:13 schreef Vermon het volgende:
Waar zijn de normale broeken gebleven godverdomme?
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:23 schreef Vermon het volgende:
[..]
Eee, je hebt mijn ogen verkracht met deze foto
Gefeliciteerd dat jij de tijd hebt om vaak in de sportschool te zijn. En dat je vooral erg veel discipline en 'dedication' hebt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |