Ik heb vrijwel alleen skinny jeans in mijn kledingkast.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:16 schreef Fushia2 het volgende:
Dit ja. boyz die stylen met de jeans van hun vriendin![]()
Duidelijk geen ballenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:17 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Ik heb vrijwel alleen skinny jeans in mijn kledingkast.
haha nee dat ook weer nietquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:19 schreef Rectum het volgende:
haha TS is een alto met z'n cargo pants
Zit je vriendin op je FOK! account?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:22 schreef Mortaxx het volgende:
Strakke kleding zit juist veel lekkerder
Een stuk mannelijker jaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:26 schreef john-hert het volgende:
Super gay inderdaad
Daarom draag ik alleen lederhosen![]()
[ afbeelding ]
Met die vette pens van je ziet het er niet uit alsof je ooit traint hahahaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:44 schreef 1marcelfilms het volgende:
ik draag uitsluitend trainings broeken
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:48 schreef john-hert het volgende:
[..]
Met die vette pens van je ziet het er niet uit alsof je ooit traint hahaha
dat is een wijfquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:18 schreef squatt3r het volgende:
Onterechte poepklacht.
[ afbeelding ]
Sinds David Bowie doet dat gendergerichte onderscheid er niet meer toe. We zijn allemaal mensen. En potentiële vluchtelingen.quote:
De jaren 60 belde. Ze willen hun gedachtengoed terugquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:30 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Sinds David Bowie doet dat gendergerichte onderscheid er niet meer toe. We zijn allemaal mensen. En potentiële vluchtelingen.
Welke vluchtelingen doel jij op? Racist.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:31 schreef Vermon het volgende:
[..]
De jaren 60 belde. Ze willen hun gedachtengoed terug
Dat bedoel ik nouquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:36 schreef D.D.W. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Skinny Jeans
Een normale spijkerbroek. Geen skatebroek en geen skinnyjeans.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:34 schreef squatt3r het volgende:
Maar welke broek wil je dan, zo'n lekker praktische dockers?
Ah ja, hier is je grote voorbeeld, spectaculair hoor!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:57 schreef Vermon het volgende:
[..]
Een normale spijkerbroek. Geen skatebroek en geen skinnyjeans.
Zit niet zo te fucken lul. Dat zijn inderdaad mooie broeken, en nee niet spectaculairquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:58 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Ah ja, hier is je grote voorbeeld, spectaculair hoor!
[ afbeelding ]
Geniet, van je gezapige conservatieve saaiheid!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:01 schreef Vermon het volgende:
[..]
Zit niet zo te fucken lul. Dat zijn inderdaad mooie broeken, en nee niet spectaculair
Je bedoeld reactionair. Terug naar vroeger, toen ze nog geen strakke broekjes voor kerels hadden.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:03 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Geniet, van je gezapige conservatieve saaiheid!
En jij bedoelt "je bedoelt", of wilde je terug naar vroeger, toen je in groep 3 zat?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:07 schreef Vermon het volgende:
[..]
Je bedoeld reactionair. Terug naar vroeger, toen ze nog geen strakke broekjes voor kerels hadden.
Oké ik zag het ook net, jij wint.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:08 schreef squatt3r het volgende:
[..]
En jij bedoelt "je bedoelt", of wilde je terug naar vroeger, toen je in groep 3 zat?
Oh nee ik bedoel jij windquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:08 schreef squatt3r het volgende:
[..]
En jij bedoelt "je bedoelt", of wilde je terug naar vroeger, toen je in groep 3 zat?
Ik was aan het googlen wanneer skinny jeans voor het eerst zijn geïntroduceerd, ik heb geen idee. Ik dacht in de punk-tijd of iets dergelijks..?quote:
Ik denk in de periode dat homoseksualiteit werd geaccepteerd.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:10 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Ik was aan het googlen wanneer skinny jeans voor het eerst zijn geïntroduceerd, ik heb geen idee. Ik dacht in de punk-tijd of iets dergelijks..?
Sportschoolnicht gespotquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:12 schreef getfitbysmith het volgende:
Niet je gespierde quads showen in skinny jeans
Boys met dunne beentjes in skinny jeans
Afgaand op jouw postst ben je een gay die nog uit de kast moet komen. Succes ermee, kan prima in de spijkerbroek die je op het oog hebt!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:18 schreef Vermon het volgende:
[..]
Ik denk in de periode dat homoseksualiteit werd geaccepteerd.
Haha kalmeer ff man. Dit is het internet.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:20 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Afgaand op jouw postst ben je een gay die nog uit de kast moet komen. Succes ermee, kan prima in de spijkerbroek die je op het oog hebt!
[ afbeelding ]
Dacht je dat ik irl zo zou reageren?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:22 schreef Vermon het volgende:
[..]
Haha kalmeer ff man. Dit is het internet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |