Het is niet alleen beperkt tot de safe spacequote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:32 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Hmm oke, fair enough
Zo had ik eigenlijk niet naar die cartman scene gekeken, ik zag het eigenlijk meer als dat Cartman eindelijk een Nemesis heeft waar die geen oplossing tegen heeft.
Van die safe space wist ik oprecht niet
Mooi zoquote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:52 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik ben helaas niet onder de indruk van dierenschedels.
I don't mind... grootste deel van de Freemasons weten vaak niet eens waar ze instappen, tot ze pas bij de hogere gradaties en het echte werk terecht komen.quote:[..]
ok!
de hogere gradaties is niet voor iedereen die zich aanmeld weggelegdquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:19 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
I don't mind... grootste deel van de Freemasons weten vaak niet eens waar ze instappen, tot ze pas bij de hogere gradaties en het echte werk terecht komen.
misschien ben je onbewust jaloers dat jij de kennis mist, welke zij hebben?quote:Moet er niks van hebben, ze helpen alleen maar de wereld naar de klote en vandaar dat ik er dus ook tegen ageer zeg maar.
O is dat zo..? Interesting...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:33 schreef totnutoe het volgende:
[..]
de hogere gradaties is niet voor iedereen die zich aanmeld weggelegd
a.pechtold is ook een freemason, ssst hij praat er niet graag over
Satanische kennis..?quote:[..]
misschien ben je onbewust jaloers dat jij de kennis mist, welke zij hebben?
matje weet meer toen pimmetje werd vermoordquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:39 schreef Lichtkogel het volgende:
Mat Herben was er ook 1, toen hij het roer overnam van Pim Fortuyn.
hoezo satanisch? je kunt het ook omdraaien (denk ik)quote:Satanische kennis..?
mozart en shakespeare waren freemasonsquote:(niet bedoeld als 'propaganda', slechts ter info...)
Daar lijkt het wel op. Zeker als je ziet dat hij nog ff snel het JSF project erdoorheen geloodst heeft in de korte tijd dat hij aan het roer van de LPF stond.. maar goed, dat is slechts gissen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:48 schreef totnutoe het volgende:
[..]
matje weet meer toen pimmetje werd vermoord
hij is een rat
Freemasonry is occult; als je post # 43 nog eens bekijkt is het op het satanische aan af.quote:[..]
hoezo satanisch? je kunt het ook omdraaien (denk ik)
Niet echt in verdiept eigenlijk. Maar wat mij betreft mogen ze de geheime genootschappen opdoeken, daar ze de macht over de regeringen trachten over te nemen vanachter de schermen zeg maar.quote:[..]
mozart en shakespeare waren freemasons
waren zij satanisch? bespeelden ze het volk?
alles wat men onderzoekt en niet keihard kan bewijzen is slechts gissen, toch?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:05 schreef Lichtkogel het volgende:
Daar lijkt het wel op. Zeker als je ziet dat hij nog ff snel het JSF project erdoorheen geloodst heeft in de korte tijd dat hij aan het roer van de LPF stond.. maar goed, dat is slechts gissen.
het gaat volgens mij om de (geheime) kennis, dit kun je omdraaien naar het zogenaamde goedequote:Freemasonry is occult; als je post # 43 nog eens bekijkt is het op het satanische aan af.
ja, dat is satanisch.quote:En als je 1 van hun symbolen zo ziet, een pentagram met de punt naar beneden...
[ afbeelding ]
...dan weet je wel waar ze voor staan toch?
de regeringen hebben ook geen macht.ze doen net alsof, of hebben het niet eens doorquote:Niet echt in verdiept eigenlijk. Maar wat mij betreft mogen ze de geheime genootschappen opdoeken, daar ze de macht over de regeringen trachten over te nemen vanachter de schermen zeg maar.
kennedy was ook geen brave jongen hoorquote:Kennedy had het in zijn waarschuwingsspeech dus over 'secret societies' en een 'monolithic and ruthless conspiracy'. (vid staat in de OP)
Bij Kennedy kan je ook nog wel bedenken dat ie last kreeg van wroeging oid. Who knows?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:18 schreef totnutoe het volgende:
kennedy was ook geen brave jongen hoor
als je braaf bent wordt je echt geen president
wie weet, ja zou kunnenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Bij Kennedy kan je ook nog wel bedenken dat ie last kreeg van wroeging oid. Who knows?
Dit soort onderwerpen waren uitsluitend bestemd voor groepen die de stempel extreem rechts hebben . Wat je de laatste jaren ziet is dat dit soort materie steeds meer aandacht krijgt in de MSM maar ook de alternatieve media praat er steeds meer over. Iets wat ongekend was een paar jaar terug . Het onderwerp ligt wat gevoelig maar het is een samenzwering dus heeft het bestaansrecht hier op bnw . Eentje die vrij makkelijk te bewijzen is als je er voor open staat en weet waar je moet zoekenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:42 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat kan maar ik zie geen enkele overeenkomst tussen beide voorbeelden behalve dan het onderwerp.
Voorbeelje hier van?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:18 schreef totnutoe het volgende:
[..]
alles wat men onderzoekt en niet keihard kan bewijzen is slechts gissen, toch?
[..]
het gaat volgens mij om de (geheime) kennis, dit kun je omdraaien naar het zogenaamde goede
[..]
ja, dat is satanisch.
ze zijn ook een kei in het spiegelen
de boel omdraaien enzo
vinden ze leuk. in oorlogsfilms of als het leger wordt ingezet zie je vaak hun vlaggetjes op de arm gespiegeld. valt amper op als je het niet weet
[ afbeelding ]
[..]
de regeringen hebben ook geen macht.ze doen net alsof, of hebben het niet eens door
het zijn puppets van de elite
[..]
in oorlogsfilm heb ik het ook gezien, weet niet meer welke.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Voorbeelje hier van?
Want ken tig oorlogs films en let graag op details, en heb het bij een paar B films gezien maar verder niet.
The flag is backwards because when soldiers used to carry actual flags while charging into battle, the flag would fly backwards, with the stars facing forward. The two distinct styles of uniforms symbolized that we were willing to fight to win anywhere in the world.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:13 schreef totnutoe het volgende:
[..]
in oorlogsfilm heb ik het ook gezien, weet niet meer welke.
in het echie zie je het ook
[ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)th-fighting-for.html
[ afbeelding ]
http://www.amazon.com/The(...)erving/dp/0807061492
[ afbeelding ]
https://almarose.wordpress.com/2008/10/28/war-and-peace/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://thewe.cc/weplanet/(...)fghanistan_iraq.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://drivetosouthameric(...)part-1-mobilization/
en gekke henkie weet natuurlijk ook hoe het zit
doet net alsof ie in de war is.
ocharme
[ afbeelding ]
http://www.huffingtonpost(...)so-goo_n_118037.html
ja weet ik, dat is wat ze je willen laten geleuvenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
The flag is backwards because when soldiers used to carry actual flags while charging into battle, the flag would fly backwards, with the stars facing forward. The two distinct styles of uniforms symbolized that we were willing to fight to win anywhere in the world.
Bij Nederlandse uniformen doen ze dit ookquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:23 schreef totnutoe het volgende:
[..]
ja weet ik, dat is wat ze je willen laten geleuven
jij hapt wel
volgens mij niet, laat eens zien dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
Bij Nederlandse uniformen doen ze dit ook
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:38 schreef totnutoe het volgende:
[..]
volgens mij niet, laat eens zien dan?
of maak je een grapje?
het moet helemaal niet bijzonder zijn, waarom zou het? het is nuttig om te wetenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:43 schreef theguyver het volgende:
[..][ afbeelding ]
Nee was grapje!
Maar goed waarom moet het nou zo bijzonder zijn?
Special unit?
1 ben al 15 jaar kaal.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:05 schreef totnutoe het volgende:
[..]
het moet helemaal niet bijzonder zijn, waarom zou het? het is nuttig om te weten
ze (boefjes)vinden spiegelen of omdraaien gewoon handig en leuk, bepaalde cijfers doen het ook goed
kunnen ze tegen elkaar (slechteriken)laten weten dat ze het onder controle hebben
schattig, toch?
bv vaccins, zonnebrandcrème/olie, shampoo, fluortandpasta, fruit, schijf van 5, medicijnen, supermarkten enz is goed en veilig voor u
terwijl het tegenovergestelde waar is natuurlijk he
jij hapt wel
want je sidekick doet het ook
je kunt natuurlijk niet achterblijven he
maakt het uit, als je haar maar goed zit
verrassend, komt door je voeding en shampooquote:
ah, vergetenquote:En 2 wat je daar opnoemt, klopt Als je inderdaad, als je zeer grote hoeveelheden er van gebruikt.
Je vergat zuiver water.en zuurstof![]()
welnee, die lullen elkaar na omdat ze het ergens gehoord hebben, weten zij veelquote:En 3 dus een vlaggetje andersom, betekend dat.. (wat je hier boven post)
weten die militairen dat uberhaupt zelf vraag ik mij a?
kan ook, zelf denken is er niet bij, al helemaal niet met militairenquote:Of spelden ze dat nu zo om, omdat een andere militair het onderstaande tegen hun verteld had?
haha, ik zie het gelijk, ik denk snelquote:"The flag is backwards because when soldiers used to carry actual flags while charging into battle, the flag would fly backwards, with the stars facing forward"
Denk er maar even over na!
Ah jou pa spoort niet?quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:30 schreef totnutoe het volgende:
[..]
verrassend, komt door je voeding en shampoo
en het is erfelijk
[..]
ah, vergeten
ik denk dat je niet weet wat ik bedoel
[..]
welnee, die lullen elkaar na omdat ze het ergens gehoord hebben, weten zij veel
[..]
kan ook, zelf denken is er niet bij, al helemaal niet met militairen
wie wordt er nou militair? dan spoor je toch niet?
tenzij je errug naïef bent
(mijn vader was militair, geweldig leven gehad overigens, de heeeele wereld gezien)
[..]
haha, ik zie het gelijk, ik denk snel
gaat toch helemaal nergens over die quote?
over de doden niets dan goedsquote:
waarom zijn ze uit dienst dan?quote:Ik ken zat militairen die Momenteel een zeer goeie baan hebben, zoals luchtverkeersleider en een andere is eigenaar van een auto handel.
ach, ze weten niet beterquote:Dat ze niet sporen vind ik nogal onzin..
klopt (modewoord)quote:En dus weten ze niet eens dat als het vlaggetje de andere kant op wijst dat het totaal wat anders inhoud..
juistquote:Want volgens jou betekend
het zus, en volgens hun betekend het wat anders..
zei ik toch?quote:Tja als je het zo simpel brengt geloof ik hun want HUN hebben deze zo opgespeld met DIE reden..
Ik vond hem wel oké. Niet geweldig. 5,5 op de schaal van indrukwekkend.quote:
Aangaande Mat Herben is het zeker gissen ja... kan ook zijn dat het toeval was natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:18 schreef totnutoe het volgende:
[..]
alles wat men onderzoekt en niet keihard kan bewijzen is slechts gissen, toch?
Haha, als je vandaag de dag zo alles gaande ziet in de wereld, vind je dat het er dan allemaal fris en fruitig uitziet?quote:[..]
het gaat volgens mij om de (geheime) kennis, dit kun je omdraaien naar het zogenaamde goede
Nee, is me nooit opgevallen eigenlijk. Zal er eens op letten.quote:[..]
ja, dat is satanisch.
ze zijn ook een kei in het spiegelen
de boel omdraaien enzo
vinden ze leuk. in oorlogsfilms of als het leger wordt ingezet zie je vaak hun vlaggetjes op de arm gespiegeld. valt amper op als je het niet weet
[ afbeelding ]
Inderdaad. En vele van de regeringslieden die het wel weten vinden het maar wat interessant om 'erbij te horen' volgens mij.quote:[..]
de regeringen hebben ook geen macht.ze doen net alsof, of hebben het niet eens door
het zijn puppets van de elite
Geen idee of hij niet zo braaf is geweest.quote:[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |