Turkije steunt Turkmenen en bepaalde groeperingen binnen de FSA. Dat men Nusra zou steunen is onzinnig en is totaal geen bewijs voor.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:38 schreef primakov het volgende:
[..]
Heeft Turkije Jabhat al Nusra gesteund ja of nee?
Is Jabhat al Nusra een terroristische groepering ja of nee?
Heeft Jabhat al Nusra christenen, koerden, alawieten vermoord ja of nee?
Bij een operatie die zo lang duurt is het niet vreemd dat er burgerdoden vallen.quote:Gelukkig is dat heel proportioneel en vallen er nauwelijks burgerdoden.
Men is bezig met een redelijke muur langs de grens en een grote schoonmaak in het zuid-oosten. In Syrië steunt Turkije vooral FSA groeperingen en in Irak steunt met de Koerdische Peshmerga. Buiten dat is er niet heel veel meer mogelijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:42 schreef Odaiba het volgende:
Turkije lijkt me nu toch wel verplicht tegenover hun bevolking om wat aan hun onstabiele grens te doen. Waarom doen die niks?
Zet je oogkleppen eens af. Er is zat bewijs voor de claim dat Turkije groeperingen als Nusra en IS heeft gesteund. Obama confronteerde Hakan Fidan niet voor niet met dit feit.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Turkije steunt Turkmenen en bepaalde groeperingen binnen de FSA. Dat men Nusra zou steunen is onzinnig en is totaal geen bewijs voor.
Goeie argumenten met flink wat bewijs in je post.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:49 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Zet je oogkleppen eens af. Er is zat bewijs voor de claim dat Turkije groeperingen als Nusra en IS heeft gesteund. Obama confronteerde Hakan Fidan niet voor niet met dit feit.
Er was 2 uur lang een algehele ban ivm een mogelijkheid op een 2e aanslag, na een paar uur was er alleen een ban op beelden met lijken, de plaats waar het gebeurde etc.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:50 schreef Odaiba het volgende:
Waarom is in godsnaam een media ban nodig. Gaat lekker met de vrije nieuwsgaring.
Ik ga niet weer al die artikelen oprakelen die al tig keer zijn gepost in verscheidene topics in dit forum. Of het feit dat groeperingen als Nusra in Latakia de Turkse grens gebruikten om steden als Kasab te bestormen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Goeie argumenten met flink wat bewijs in je post.
Mooi, je hebt dus geen bronnen en kletst maar wat om terreuraanslagen en terroristische groeperingen te verdedigen. Jouw hoeven we dus ook niet meer serieus te nemen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:53 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik ga niet weer al die artikelen oprakelen die al tig keer zijn gepost in verscheidene topics in dit forum. Of het feit dat groeperingen als Nusra in Latakia de Turkse grens gebruikten om steden als Kasab te bestormen.
Iedereen die de afgelopen 5 jaar een beetje het conflict in Syrië heeft gevolgd weet welke rol Turkije erin heeft gespeeld.
Als er bewijs staat voor iets en het bevalt je niet dan steek je je vingers in de oren. Dus waarom moeite doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Goeie argumenten met flink wat bewijs in je post.
Oké.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mooi, je hebt dus geen bronnen en kletst maar wat om terreuraanslagen en terroristische groeperingen te verdedigen. Jouw hoeven we dus ook niet meer serieus te nemen.
Bewijs van jou hebben we wel vaker gehoord..."Ik heb met iemand gesproken en dit is echt waar hoor"quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:57 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Als er bewijs staat voor iets en het bevalt je niet dan steek je je vingers in de oren. Dus waarom moeite doen.
Ik keur alle terroristische groeperingen die Turkije de afgelopen vier jaar in Syria heeft gesteund ten sterkste af. Ik heb medeleden met de slachtoffers van dergelijke aanslagen, die zonder het Turkse beleid in Syrië hoogst waarschijnlijk niet waren gevallen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mooi, je hebt dus geen bronnen en kletst maar wat om terreuraanslagen en terroristische groeperingen te verdedigen. Jouw hoeven we dus ook niet meer serieus te nemen.
Bedankt dat je nogmaals bevestigt dat je dus bepaalde terroristische groeperingen steunt.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:59 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik keur alle terroristische groeperingen die Turkije de afgelopen vier jaar in Syria heeft gesteund ten sterkste af. Ik heb medeleden met de slachtoffers van dergelijke aanslagen, die zonder het Turkse beleid in Syrië hoogst waarschijnlijk niet waren gevallen.
Welke precies?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Bedankt dat je nogmaals bevestigt dat je dus bepaalde terroristische groeperingen steunt.
Om het volk te verdelen en dus kalmeren. Je moet niet hebben dat ze gecoordineerd de straat op kunnen gaan. Dat is vragen om revoluties.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:50 schreef Odaiba het volgende:
Waarom is in godsnaam een media ban nodig. Gaat lekker met de vrije nieuwsgaring.
Die zie ik geen terroristische aanslagen plegen in het westen. In tegenstelling tot de favoriete soennitische fanclubs van Erdogan.quote:
Ah oké, Israëliërs zijn waarschijnlijk untermenschen in jouw ogen dus aanslagen gepleegd op Israël is voor jou zo te zien geen probleem.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:04 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Die zie ik geen terroristische aanslagen plegen in het westen. In tegenstelling tot de favoriete soennitische fanclubs van Erdogan.
In hun eigen omgeving plegen ze voldoende misdaden. Het is een criminele groepering, gesteund door de apen in Teheran.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:04 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Die zie ik geen terroristische aanslagen plegen in het westen. In tegenstelling tot de favoriete soennitische fanclubs van Erdogan.
http://www.independent.co(...)adists-10242747.htmlquote:Frustrated with the military weakness and internal bickering of the moderate
Free Syrian “rmy 〉FS“《 and its political allies, the Turkish government
began to surreptitiously support al-Qaeda ofshoot Jabhat al-Nusra. Despite
“nkara‒s vehement denials of involvement with the group, Turkey became a
conduit for jihadists travelling to Syria from all over the world
https://books.google.nl/b(...)20Al%20Nusra&f=falsequote:Turkey and Saudi Arabia are actively supporting a hardline coalition of Islamist rebels against Bashar al-Assad’s regime that includes al-Qaeda’s affiliate in Syria, in a move that has alarmed Western governments.
The two countries are focusing their backing for the Syrian rebels on the combined Jaish al-Fatah, or the Army of Conquest, a command structure for jihadist groups in Syria that includes Jabhat al-Nusra, an extremist rival to Isis which shares many of its aspirations for a fundamentalist caliphate.
Niet zo op de man spelen en stropopredeneringen gebruiken, geeft alleen maar je frustratie weer.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ah oké, Israëliërs zijn waarschijnlijk untermenschen in jouw ogen dus aanslagen gepleegd op Israël is voor jou zo te zien geen probleem.
Blijven lekker graven knul, uiteindelijk kom je jezelf misschien wel tegen.
Het conflict tussen de Palestijnen/Hezbollah en Israel is een ander verhaal. Niemand hoeft morgen hier op het terras te vrezen dat een sjiiet zichzelf opblaast. De soennitische aanhangers van Erdogan daarentegen...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ah oké, Israëliërs zijn waarschijnlijk untermenschen in jouw ogen dus aanslagen gepleegd op Israël is voor jou zo te zien geen probleem.
Wat probeer je met deze zin eigenlijk te zeggen? Ik graaf nooit, en ik kom mijzelf elke dag in volle glorie tegen.quote:Blijven lekker graven knul, uiteindelijk kom je jezelf misschien wel tegen.
Klopt, dan is het een ander verhaal want het komt je niet uit dat Hezbollah een terroristische organisatie is. Zoals ik al zei, je praat terreur goed, wat mij betreft zoek je het verder maar lekker uit.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:08 schreef Intellectueel het volgende:
Het conflict tussen de Palestijnen/Hezbollah en Israel is een ander verhaal. Niemand hoeft morgen hier op het terras te vrezen dat een sjiiet zichzelf opblaast. De soennitische aanhangers van Erdogan daarentegen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |