quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:37 schreef primakov het volgende:
Net als de berichten dat er 12 jets doelen hebben gebombardeerd?
Wanneer komt die persverklaring dan?
van je geliefde twitterkurdstwitter:Hevallo twitterde op dinsdag 19-01-2016 om 20:53:11BREAKING: Turkish Army Enters Jarablus Say Local Sources https://t.co/iRGoLJqyzA #Turkey #ISIS #Daesh #TwitterKurds https://t.co/lVzrbYJP4z reageer retweet
Kijk, je kunt het wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]van je geliefde twitterkurdstwitter:Hevallo twitterde op dinsdag 19-01-2016 om 20:53:11BREAKING: Turkish Army Enters Jarablus Say Local Sources https://t.co/iRGoLJqyzA #Turkey #ISIS #Daesh #TwitterKurds https://t.co/lVzrbYJP4z reageer retweet
Sorry, ik zal de TSK vragen zo snel mogelijk primakov van het fok forum op de hoogte te houden.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:44 schreef primakov het volgende:
[..]
Kijk, je kunt het wel.
Waar blijven de bronnen voor de Turkse jets die in Syrië zouden hebben gebombardeerd dan?
lijkt me sterkquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Er zijn berichten dat het Turkse leger de grens met Syrië is overgegaan.
Vraag of ze je ook wat discussieregels kunnen bijbrengen. En dat je geen dingen moet beweren als je het niet kunt staven met bronnen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Sorry, ik zal de TSK vragen zo snel mogelijk primakov van het fok forum op de hoogte te houden.
quote:
twitter:zorlu77 twitterde op dinsdag 19-01-2016 om 21:13:25Türkiye'nin Cerablus sınırındaki hazırlıkları yeni değil...Farklı ihtimaller masadaydı.Ancak adım adım kaçınılmaz bir cepheye giriliyor.. reageer retweet
Er lijkt het één en ander aan de gang te zijn.twitter:zorlu77 twitterde op dinsdag 19-01-2016 om 21:21:06Cerablus hattındaki olası hamle Güneydoğu'daki süreçten ayrı düşünülemez.YPG'nin Cizre'de Silopi'de paydaş haline gelmesi gözardı edilmemeli reageer retweet
Er zijn berichten?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Er zijn berichten dat het Turkse leger de grens met Syrië is overgegaan.
Okquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:46 schreef primakov het volgende:
[..]
Vraag of ze je ook wat discussieregels kunnen bijbrengen. En dat je geen dingen moet beweren als je het niet kunt staven met bronnen.
twitter:AfarinMamosta twitterde op dinsdag 19-01-2016 om 21:01:09Reports coming in from several journalists on the ground: "Turkey is shelling Tal Abyad (Gire Sipi)". https://t.co/ZDab6tpQFL reageer retweet
quote:
vandaag waren wel die mijn ruimers gespot aan de grens, maar het lijkt me echt sterkquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]twitter:zorlu77 twitterde op dinsdag 19-01-2016 om 21:13:25Türkiye'nin Cerablus sınırındaki hazırlıkları yeni değil...Farklı ihtimaller masadaydı.Ancak adım adım kaçınılmaz bir cepheye giriliyor.. reageer retweet
Er lijkt het één en ander aan de gang te zijn.twitter:zorlu77 twitterde op dinsdag 19-01-2016 om 21:21:06Cerablus hattındaki olası hamle Güneydoğu'daki süreçten ayrı düşünülemez.YPG'nin Cizre'de Silopi'de paydaş haline gelmesi gözardı edilmemeli reageer retweet
Het is inmiddels wel duidelijk dat de YPG de PKK steunt binnen Turkije dus wat dat betreft is het niet heel vreemd dat men er tegen in gaat.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
vandaag waren wel die mijn ruimers gespot aan de grens, maar het lijkt me echt sterk
Putinquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:52 schreef primakov het volgende:
Waar tegen in gaat? Me dunkt dat ze niet zo ver die grens over zullen durven te gaan, althans niet echt landinwaarts, met ome Putin die nog wat te vereffenen heeft.
Ja oké Putin gaat tegen het Turkse leger vechten.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:52 schreef primakov het volgende:
Waar tegen in gaat? Me dunkt dat ze niet zo ver die grens over zullen durven te gaan, althans niet echt landinwaarts, met ome Putin die nog wat te vereffenen heeft.
Ben je werkelijk zo dom dat je echt niet snapt wat ik bedoel?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja oké Putin gaat tegen het Turkse leger vechten.
oké.
Oke primakov xd xdquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:56 schreef primakov het volgende:
[..]
Ben je werkelijk zo dom dat je echt niet snapt wat ik bedoel?
Je weet toch hoe hij rolt? Turkije is oppermachtig.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:56 schreef primakov het volgende:
[..]
Ben je werkelijk zo dom dat je echt niet snapt wat ik bedoel?
dat zullen ze nooit openlijk doen. geloof er niks van.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het is inmiddels wel duidelijk dat de YPG de PKK steunt binnen Turkije dus wat dat betreft is het niet heel vreemd dat men er tegen in gaat.
Hehehe ik weet dat het lastig is abi. Net als bronnen leveren voor beweringen. Maar gewoon dit soort reacties geven wanneer het te lastig voor je wordt, bruur. Dan lijkt het alsof je nog enigszins een weerwoord hebt kunnen geven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |