abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 12 januari 2016 @ 02:32:32 #1
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_159032754


Algemene informatie
Naam: Euro Truck Simulator 2
Release datum: 19 oktober 2012
Platform: PC
Uitgever: SCS Software

Beschrijving
Travel across Europe as king of the road, a trucker who delivers important cargo across impressive distances! With dozens of cities to explore from the UK, Belgium, Germany, Italy, the Netherlands, Poland, and many more, your endurance, skill and speed will all be pushed to their limits. If you’ve got what it takes to be part of an elite trucking force, get behind the wheel and prove it!

Openbare Teamspeakserver: ts3.ets2mp.com

SPOILER: Videos
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Screenshots
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Besturing
-tzt-

Radio

In de Truck kan je naar radio luisteren (R) en via Radio stream kan je naar internet streams luisteren.

De lijst is al aardig compleet met 60 zenders maar je kan de lijst zelf aanvullen met andere streams door Documents/Euro Truck Simulator 2/live_streams.sii te bewerken met notepad.

Wil je bijvoorbeeld Radio 1 toevoegen of een andere zender zoek dan de stream url op van de betreffende zender en vul deze aan in de lijst in live_streams.sii, like so:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Officieel forum (SCS)
http://forum.scssoft.com/viewforum.php?f=3

Handige kaart van delano.888 met de huidige dieselprijzen per land:


[ Bericht 0% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 18-01-2016 14:52:10 ]
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator dinsdag 12 januari 2016 @ 02:32:49 #2
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_159032756
Schaamteloze propaganda ditdatalles.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_159032779
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 02:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

1400+ km en dan maar 41k reward :')

/elite
vooralsnog is er niks hogers..

en, uiteraard, kan het me geen mallemoer schelen...
pi_159033443
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 02:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Schaamteloze propaganda ditdatalles.
Tsk :{w

En wat ik dan niet snap: dat je ook nog niet eens alle details vermeld erbij. :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_159033759
Dat Trust stuurtje irriteerde me een beetje. Met name de schokkerigheid van het sturen. Ik heb een Logitech DFGT besteld :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_159037820
ik gebruik het xbox wireless wheel die ik voor Forza had gekocht voor ETS2, werkt perfect :P

Over routes, proberen jullie zelf zoveel mogelijk over snelwegen te rijden of rijden jullie gewoon de aangegeven route?
Meestal maak ik er zoveel mogelijk snelweg van, tenzij ik in de buurt ben van de Alpen, sommige van die binnendoorwegen daar zijn echt om te smullen _O_
pi_159038263
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 12:27 schreef Dudeweiser het volgende:
ik gebruik het xbox wireless wheel die ik voor Forza had gekocht voor ETS2, werkt perfect :P
ik heb een G27 staan, werkt prima :Y

quote:
Over routes, proberen jullie zelf zoveel mogelijk over snelwegen te rijden of rijden jullie gewoon de aangegeven route?
Meestal maak ik er zoveel mogelijk snelweg van, tenzij ik in de buurt ben van de Alpen, sommige van die binnendoorwegen daar zijn echt om te smullen _O_
meestal pak ik de aangegeven route, maar ik wil gaan proberen wat alternatieve wegen te gaan nemen..
pi_159038608
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 12:27 schreef Dudeweiser het volgende:
ik gebruik het xbox wireless wheel die ik voor Forza had gekocht voor ETS2, werkt perfect :P

Over routes, proberen jullie zelf zoveel mogelijk over snelwegen te rijden of rijden jullie gewoon de aangegeven route?
Meestal maak ik er zoveel mogelijk snelweg van, tenzij ik in de buurt ben van de Alpen, sommige van die binnendoorwegen daar zijn echt om te smullen _O_
Ik hou me aan de navigatie, maar steden waar ik nog niet in ben geweest en langs kom, rij ik even in voor de uitzendbureaus.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  Moderator dinsdag 12 januari 2016 @ 15:14:51 #9
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_159041625
Ik volg altijd de GPS, tenzij ik van mening ben dat het sneller kan, dan pas ik de route aan.

Gisteravond moest ik bijvoorbeeld van Rotterdam naar Oslo en de GPS stuurde me uiteraard via Duitsland en Denemarken naar daar. Omdat ik al vier ritten had gedaan en even sneller wilde cashen ging ik lekker simpel zoveel mogelijk met de boot :+ Europoort > Hull > Esbjerg en dan even via Aalborg naar Frederikshaven en daar weer de boot pakken. Amper 600km afgelegd voor 109k :9

edit: het is niet dat ik het geld nog nodig heb, heb nl. al iets van 580 miljoen.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_159043838
Wat is nou het voordeel van voor een VTC rijden dan? Snap dat niet echt.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_159043854
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 16:40 schreef TigerXtrm het volgende:
Wat is nou het voordeel van voor een VTC rijden dan? Snap dat niet echt.
Dat je continue kapot geramd wordt door anderen online omdat ze dat grappig vinden :')

(ik snap het ook niet)
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  Moderator dinsdag 12 januari 2016 @ 16:42:29 #12
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_159043897
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 16:40 schreef TigerXtrm het volgende:
Wat is nou het voordeel van voor een VTC rijden dan? Snap dat niet echt.
Samen op teamspeak zitten, ouwehoeren en konvooi rijden. Is echt gezellig _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator dinsdag 12 januari 2016 @ 16:43:30 #13
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_159043930
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 16:41 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Dat je continue kapot geramd wordt door anderen online omdat ze dat grappig vinden :')

(ik snap het ook niet)
Dit komt nog maar heel zelden voor, zowat iedereen gedraagt zich keurig, op een rot appeltje hier en daar na, maar die worden dan ook behoorlijk snel geband.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_159045380
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 12:47 schreef mschol het volgende:

[..]

ik heb een G27 staan, werkt prima :Y

heb je ook die H-shifter? Lijkt me mooi als je die kan gebruiken voor de even versnellingen :P
pi_159050337
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 17:32 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

heb je ook die H-shifter? Lijkt me mooi als je die kan gebruiken voor de even versnellingen :P
uiteraard, zonder H-shifter is het geen G27 :P

ik rij in princiepe met handmatige versnelling (want anders ligt die H shifter zo weinig te doen..) maar het liefst kan ik b.v. per keer schakelen in 1x 2 versnellingen opschuiven.. Zeker in het begin is het een hell..
van 0 - 51 (ongv) zit je al op versnelling 7
pi_159053608
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 20:22 schreef mschol het volgende:

[..]

uiteraard, zonder H-shifter is het geen G27 :P

ik rij in princiepe met handmatige versnelling (want anders ligt die H shifter zo weinig te doen..) maar het liefst kan ik b.v. per keer schakelen in 1x 2 versnellingen opschuiven.. Zeker in het begin is het een hell..
van 0 - 51 (ongv) zit je al op versnelling 7
ja dat bedoelde ik ook, bv. 1 is 2, 2 is 4 enzovoort, dan kom je precies goed uit (toch?) En anders maar gewoon met de flippers, zo doe ik het ook :P
pi_159053790
Ik heb een 16 versnellingen mod, en ik schakel sequentieel :D dus altijd lekker druk aan het tikken tegen de shifter (DFGT) maarja zonder trailer kan je makkelijk in 6 beginnen dus dat scheelt al een boel.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_159058114
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 21:41 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

ja dat bedoelde ik ook, bv. 1 is 2, 2 is 4 enzovoort, dan kom je precies goed uit (toch?) En anders maar gewoon met de flippers, zo doe ik het ook :P
m'n flippers staan de knipperlichten op :P
in SP ben ik een veels te nette chauffeur _O-
maar heb inmiddels wel een rit of 4 achterelkaar van >1500km afgerond zonder schade.. :P
pi_159059038
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 23:41 schreef mschol het volgende:

[..]

m'n flippers staan de knipperlichten op :P
in SP ben ik een veels te nette chauffeur _O-
maar heb inmiddels wel een rit of 4 achterelkaar van >1500km afgerond zonder schade.. :P
dat doe ik je niet na, inhalen op B-wegen met aanhanger wil nog wel eens fout gaan :') :D
pi_159069444
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 16:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Dit komt nog maar heel zelden voor, zowat iedereen gedraagt zich keurig, op een rot appeltje hier en daar na, maar die worden dan ook behoorlijk snel geband.
Lekker is dit ja , gisteren eentje voor me vol op de rem op de snelweg, knalde er vol op.. :(

Dit spel is nog best verslavend trouwens haha.
Had hem gekocht met de steam winter sales.
- Djehoetie / Jehuty -
  Moderator woensdag 13 januari 2016 @ 15:42:01 #21
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_159070774
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 14:49 schreef Altron het volgende:

[..]

Lekker is dit ja , gisteren eentje voor me vol op de rem op de snelweg, knalde er vol op.. :(

Dit spel is nog best verslavend trouwens haha.
Had hem gekocht met de steam winter sales.
Jij rijdt online? Zie de TT.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_159070947
quote:
6s.gif Op woensdag 13 januari 2016 15:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Jij rijdt online? Zie de TT.
_O- Spammerd :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_159071534
quote:
6s.gif Op woensdag 13 januari 2016 15:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Jij rijdt online? Zie de TT.
Klopt idd.

Zitten jullie ook op die TS server in de OP ?
Kan wel eens mee rijden , dat is een stuk leuker dan in je uppie :)
- Djehoetie / Jehuty -
  Moderator woensdag 13 januari 2016 @ 16:26:04 #24
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_159071708
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 16:16 schreef Altron het volgende:

[..]

Klopt idd.

Zitten jullie ook op die TS server in de OP ?
Kan wel eens mee rijden , dat is een stuk leuker dan in je uppie :)
Nee, we zitten op de openbare (ts3.ets2mp.com) en een privéserver (waar je de link van krijgt als je bij Vracht NL gaat rijden) :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_159071980
Ik ga toch eens kijken of ik MP aan de praat krijg vanavond :D Nadat ik mijn nieuwe stuurtje heb aangesloten :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')