wat was je opgave ook alweer, behalve deze vier letters?quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:27 schreef Debora87 het volgende:
Ik zie heel moeilijke mogelijkheden voor de puzzel voor volgend jaar ontstaan...
Iemand nog een idee bij mijn
U, O, G, J, ??
quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:29 schreef misstwo het volgende:
[..]
wat was je opgave ook alweer, behalve deze vier letters?
Mbt de puzzel voor ditjaar: De Top2000 vragen zullen wellicht voorspelbaar zijn: Motorhead en David Bowie.
SPOILER: volgend jaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel erg hoor dat ie er niet meer is maar Lemmy komt niet in de BUURT van Bowie.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:29 schreef misstwo het volgende:
[..]
wat was je opgave ook alweer, behalve deze vier letters?
Mbt de puzzel voor ditjaar: De Top2000 vragen zullen wellicht voorspelbaar zijn: Motorhead en David Bowie.
edit: Alhoewel Lemmy natuurlijk in 2015 overleed... dus strikt genomen past die niet in de puzzel
Mee eens hoor. Toch is het een interessant stel leeftijdsgenoten. De 1 zo lelijk als de nacht, de ander uitzonderlijk charismatisch (imho), en beiden tot op hoge leeftijd actief in de muziek (en niet op de Nana Mouskouri manier)quote:Heel erg hoor dat ie er niet meer is maar Lemmy komt niet in de BUURT van Bowie.
Daar moet toch wel enige context bij, anders zijn er oneindig veel oplossingenquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:27 schreef Debora87 het volgende:
Ik zie heel moeilijke mogelijkheden voor de puzzel voor volgend jaar ontstaan...
Iemand nog een idee bij mijn
U, O, G, J, ??
SPOILER: 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een kort berichtje van de AIVD met het aantal inzendingen en een inschatting van de benodigde tijd om de hele boel na te kijken is natuurlijk van harte welkom (*tweet tweet*)quote:Op donderdag 14 januari 2016 11:29 schreef puzz3l44r het volgende:
[...] Die AIVD heeft natuurlijk weer tot juni nodig om na te kijken... Dus dan kan je lang wachten.
SPOILER: 21bOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 24aOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:41 schreef JohandeBakker het volgende:
Bedankt! 21b:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 21bOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had iets soortgelijks op zijn verjaardag... Dacht aan al die muzikanten die in mijn jeugd actief waren en nu voor een deel nog... Ik heb een alternatieve muzieksmaak (metal, gothic, opera en wat new wave + punk) maar wel heel veel respect voor wat Prince, Madonna, David Bowie maar dus ook Lemmy hebben neergezet in hun leven. Van dit rijtje vind ik Prince zelf overigens de indrukwekkendste muzikant. Jammer dat hij door de aanslagen in parijs heeft besloten zijn tour af te zeggen, ik stond op het punt heel veel geld neer te leggen voor een kaartje.quote:Op donderdag 14 januari 2016 00:06 schreef puzz3l44r het volgende:
Het bizarre is dat ik op Bowie's verjaardag nog dacht "hoe lang zou die er nog zijn?" Met natuurlijk de vurige wens 'nog heel lang'... En nog geen week later BAM. Was echt van streek toen ik het hoorde, ik reed bijna de sloot in.
quote:Bedankt! 21b:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:01 schreef misstwo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je een hint geven voor 29? Ik heb me blind gestaard op die cijfers zonder een idee te hebben wat ik ermee moest doen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:11 schreef Fietsenlamp het volgende:
Tenslotte nog de Tenslotte. (29) opdracht opgelost.... Te laat, maar toch blij dat hij is gelukt!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |