http://www.telegraaf.nl/b(...)_uitgesloten___.htmlquote:an der Laan: Aanrandingen als Keulen hier uitgesloten
AMSTERDAM -
Burgemeester Eberhard van der Laan acht het uitgesloten dat een massa-aanranding zoals in Keulen tijdens Nieuwjaarsnacht ook in Amsterdam gebeurt. ,,Ik vind Amsterdammers daar veel te lief voor en we stellen grenzen'', zei hij maandag in het EO-radioprogramma Dit is de Dag.
,,Zonder dat ik het aannemelijk kan maken denk ik dat het uitgesloten is. In Duitsland is wat achterstand in het integratiedebat. Ik geloof dat ze in Duitsland nu een schrik hebben die wij vijftien jaar geleden al hebben gehad.''
Verder gaf Van der Laan aan dat de gemeente zich 'suf praat' met jongeren die zijn teruggekeerd uit Syrië. ,,Er worden een heleboel lelijke dingen gezegd over thee drinken, maar ik vind in dit opzicht de dialoog het belangrijkste.''
Hoe bedoel je dat, KV?quote:Op maandag 11 januari 2016 22:40 schreef KoosVogels het volgende:
Ik schreef toch al dat je dol bent op ellende, TS?
De burgervader is niet negatief genoeg voor jouw smaak. Ik vind dat typisch.quote:
Pffff idd, zíedend word ik van dit soort uitspraken.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:40 schreef Confetti het volgende:
Dus de vrouwen in Koln hebben geen grenzen aangegeven.
Ik voel oprecht een haat tegen dit soort idioten. Wat zou ik ze graag voor een tribunaal a la Nurenberg willen zien.
Hij heeft het dan ook over massa-verkrachtingen.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:43 schreef LXIV het volgende:
Ik vind vooral dat de mate van naiviteit stuitend is. Niet voor een kind van 5 misschien, maar V/d Laan moet toch beter weten. Bij de eerste verkrachting in Amsterdam staat hij voor lul en wordt deze uitspraak aangehaald.
Bij mijn weten is Van der Laan geen vrouw. Als hij zegt "We stellen grenzen" zal hij dus niet op de vrouwen doelen. Die blinde haat komt je leesvaardigheid duidelijk niet ten goede.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:40 schreef Confetti het volgende:
Dus de vrouwen in Koln hebben geen grenzen aangegeven.
Ik voel oprecht een haat tegen dit soort idioten. Wat zou ik ze graag voor een tribunaal a la Nurenberg willen zien.
Ja Amsterdammers doen dat soort dingen idd niet.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij heeft het dan ook over massa-verkrachtingen.
Niet! Over massa-aanrandingen.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De naiviteit is toch stuitend! Ik hoop dat zijn politiechef wat realistischer is. En dat vrouwen die aangifte komen van verkrachting of aanranding niet afgewimpeld worden met 'Dat kan niet mevrouw, dat verzint u. Iedereen die in Amsterdam woont is hier veel te lief voor'quote:Op maandag 11 januari 2016 22:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De burgervader is niet negatief genoeg voor jouw smaak. Ik vind dat typisch.
Ja, en als dat in Keulen kan gebeuren, waarom dan niet in Amsterdam?quote:Op maandag 11 januari 2016 22:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat de Amsterdamse bevolking grenzen stelt. De Kolnse bevolking (inclusief de vrouwen) doen dat niet.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:47 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Bij mijn weten is Van der Laan geen vrouw. Als hij zegt "We stellen grenzen" zal hij dus niet op de vrouwen doelen. Die blinde haat komt je leesvaardigheid duidelijk niet ten goede.
Hij zei niet dat Amsterdammers dit niet deden. Hij zei dat massaverkrachtingen zoals in Keulen in Amsterdam zijn uitgesloten.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja Amsterdammers doen dat soort dingen idd niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |