Jep, of met een hamer.quote:Op maandag 11 januari 2016 17:48 schreef spijkerbroek het volgende:
In een schone theedoek wikkelen en dan met een deegroller aan de slag gaan.
Dan krijg je van die dikke harde stukken in de pudding.quote:Op maandag 11 januari 2016 17:49 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Waarom kun je ze niet gebruiken in klontjesvorm?
En nu heb je poedersuiker ?quote:Op maandag 11 januari 2016 17:58 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
Ik heb de blender uit de kast getrokken, werkt perfect. Missie geslaagd
Ja dat scheelt niet veel.quote:
Dat gaat het beste in een koffiebonenmalerquote:
Heb je zo'n salontafel met daarop permanent een doos suikerklontjes, een pot koffiecreamer en een asbak?quote:Op maandag 11 januari 2016 23:37 schreef Geralt het volgende:
Suikerklontjes
Twee in de koffie elke ochtend
Nee suikerklontjes staan in de kast. Melkpoeier ook en de aanmaakkoffie van nescafe (quote:Op maandag 11 januari 2016 23:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je zo'n salontafel met daarop permanent een doos suikerklontjes, een pot koffiecreamer en een asbak?
Ow en dat ik Oettinger bier drink maakt me zeker weer helemaal pauper?quote:
Oettingerquote:Op maandag 11 januari 2016 23:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow en dat ik Oettinger bier drink maakt me zeker weer helemaal pauper?
Ik geef nou eenmaal niet zoveel om koffie en het moet vooral warm, bruin en snel zijn. Bovendien is die nescafe prima te zuipen.
Verder heb ik dingen in huis staan die een pauper zich niet kan veroorloven.
Dus nee, geen pauper hier
Deze man weetquote:
Überhaupt bier.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik geef nou eenmaal niet zoveel om koffie en het moet vooral warm, bruin en snel zijn. Bovendien is die nescafe prima te zuipen.
Heb ikquote:Op maandag 11 januari 2016 23:55 schreef Lienekien het volgende:
ik had gewoon zo'n doos met suikerklontjes visioen.
Ik ben hier niet op vakantie of zo hoor, ik woon hier gewoon (tijdelijk momenteel)quote:
Ben je in een slecht humeur of zo?quote:
Ik emigreer!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:06 schreef sirdanilot het volgende:
Overigens is het, als je ergens koffie bestelt, hier in Brazilie bijna onmogelijk om koffie zonder suiker te krijgen. JE hebt koffie met veel suiker, koffie met veel suiker en melk, koffie met HEEL VEEL suiker of koffie met HEEL VEEL SUIKER en melk
wat voor een suikerklontjes zijn dat waar je visioenen van krijgtquote:Op maandag 11 januari 2016 23:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Überhaupt bier.![]()
Nee, ik had gewoon zo'n doos met suikerklontjes visioen.
En wat voor dingen zijn datquote:Op maandag 11 januari 2016 23:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik niet straks kom je inbreken hier!!!!!quote:
Waarom zeg je dat danquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik niet straks kom je inbreken hier!!!!!
Bovengemiddelde computer en geluid. Om het een beetje vaag te houden. In elk geval geen dingen die een pauper zich kan veroorloven.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:46 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat dan
En ik weet niet eens waar je woont. Wat voor onpauperdingen heb je allemaal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |