Ik bedoelde eigenlijk over dat het georganiseerd zou zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)n-heeft-gemaakt.html
Dat mag ik wel hopen.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik stel ze voor dat die varkentjes dit komen doen op een gemiddeld hardstyle feestje in Nederland. Ik gok (en terecht) dat ze helemaal de tyfus in gestompt worden
je begint wel steeds meer van die semi "paramilitaire" groepjes te zien, de zogeheten motstands.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:39 schreef PalmRoyale het volgende:
Zweedse mannen waren ooit trotse, sterke Vikingen. Nu zijn het lafaards die hun vrouwen door buitenlanders op eigen grond laten verkrachten. Hoe diep ze gezonken zijn.
Moeten ze een keer bij Neelie Kroes doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
je begint wel steeds meer van die semi "paramilitaire" groepjes te zien, de zogeheten motstands.
![]()
het is gewoon een tikkende tijdbom totdat de sociale onrust dagelijkse kost wordt in het nieuwe Europa.
Het is in ieder geval goed om te zien dat het daar nog niet allemaal van die gelaten voetvegen zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
je begint wel steeds meer van die semi "paramilitaire" groepjes te zien, de zogeheten motstands.
![]()
het is gewoon een tikkende tijdbom totdat de sociale onrust dagelijkse kost wordt in het nieuwe Europa.
Jort Kelder is ook altijd wel scherp in dit debat.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:30 schreef karton2 het volgende:
[..]
Moeten ze een keer bij Neelie Kroes doen.
Kroes maakt het hem anders wel ontzettend makkelijk met die wereldvreemde praat van haar.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jort Kelder is ook altijd wel scherp in dit debat.
Klopt ook, dat typische naïeve "het is een mooie wereld want wij zijn oh zo tolerant" gelul de hele tijd. Het is goed dat mensen zoals Jort Kelder (met enige status en verdiensten) hun mond opentrekken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:58 schreef karton2 het volgende:
[..]
Kroes maakt het hem anders wel ontzettend makkelijk met die wereldvreemde praat van haar.
Wat doen deze antisemieten precies dan?quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het is in ieder geval goed om te zien dat het daar nog niet allemaal van die gelaten voetvegen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |