Die zijn al door naar de kwartfinalequote:Op maandag 18 januari 2016 16:20 schreef Nattekat het volgende:
Goed, tijd om Griekenland naar huis te sturen
Door het onderlinge resultaat met de nummer 2?quote:Op maandag 18 januari 2016 16:26 schreef Nattekat het volgende:
Pfff... Het is dat Nederland al zeker is van de eerste plek in de poule, dit is echt beroerd spel
Grieken lopen wel vaker weg, maar dan met ons geld...quote:Op maandag 18 januari 2016 16:27 schreef Mark het volgende:
6-9, iedere keer dat ze dichterbij komen, lopen de Grieksen weer weg....
Nop, op doelsaldo.quote:Op maandag 18 januari 2016 16:26 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Door het onderlinge resultaat met de nummer 2?
Lijkt me stug, want de Russen moeten nog spelen, en hebben geen onoverkomelijke achterstand, zeker als Nederland zo dik gaat verliezen.quote:
quote:Op maandag 18 januari 2016 16:33 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ik dacht dat Griekenland van Hongarije gewonnen had. In dat geval op onderling resultaat op de winnaar van Rusland - Bulgarije.
quote:
Te doen.quote:Op maandag 18 januari 2016 16:36 schreef Mark het volgende:
7-10 met nog 1 part, vrees dat dat gat te groot is.
Zijn ze verzekerd van.quote:Op maandag 18 januari 2016 16:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze blijven wel 1e geloof ik, maar wel een wake up call dit
Ach ja, 3 P'tjes is minder interessantquote:
Maar daar zit geen schorsing aan vastquote:Op maandag 18 januari 2016 16:43 schreef Mark het volgende:
[..]
Ach ja, 3 P'tjes is minder interessant
Ik verwacht niet dat je hier een schorsing voor een UMV krijgt, eigenlijkquote:Op maandag 18 januari 2016 16:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar daar zit geen schorsing aan vast
UMV is standaard 1 wedstrijd. Tenzij vrijgesproken.quote:Op maandag 18 januari 2016 16:45 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat je hier een schorsing voor een UMV krijgt, eigenlijk
Waarom zou dat hier anders zijn dan de normale competitie?quote:Op maandag 18 januari 2016 16:45 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat je hier een schorsing voor een UMV krijgt, eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |