Nederland en Spanje hebben de grootste kans volgens de bookmakers. De exacte odds kan ik helaas niet meer achterhalen, maar volgens mij volgde Italië op plek 3.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:12 schreef Riofan83 het volgende:
De vrouwen zijn uitstekend begonnen! 14-10 gewonnen van Hongarije. Ondanks dat het OKT in Gouda plaatsvindt, zou het lekker zijn als ze zich dit toernooi al voor de Spelen plaatsen. Als zij het zelf niet doen, dan hoop ik op Italië of Spanje, want dat lijken momenteel de enige Europese landen die Nederland aan het wankelen kunnen brengen.
Laten we allemaal hopen dat Frankrijk tweede wordt in poule B, want tegen Kroatië en Servië is het sowieso al zo goed als kansloos.quote:Waterpolomannen winnen spannende pot van Slowakije
De Nederlandse waterpolomannen hebben op het EK Waterpolo een zwaarbevochten zege op Slowakije behaald. Oranje won van de Slowaken met 5-6. In de eerste twee kwarts van de wedstrijd had Nederland duidelijk de overhand, maar Slowakije had de verdediging goed in orde, waardoor het verschil halverwege de wedstrijd slechts 2 punten bedroeg: 2-4. Hierna begon Slowakije beter in het spel te komen, en wisten ze zelfs tot een 5-5 te komen. Uiteindelijk kon Nederland op het beslissende moment toch de overwinning veiligstellen.
In poula A houdt Nederland een voorlopige derde plek vast, achter Spanje en Montenegro, die elkaar vanavond treffen. Donderdagavond speelt Nederland de laatste poulewedstrijd tegen Spanje. Een plek in de 1/8e finales staat door het formaat van het toernooi al vast. Met een waarschijnlijke derde plaats treft Oranje daar de nummer twee van poule B, waar drie ploegen nog kans maken op een eerste plaats.
quote:Oranje walst over Turkse waterpolosters heen
De Nederlandse waterpolosters hebben in hun tweede wedstrijd bij de EK in Belgrado een eenvoudige zege geboekt op waterpolodwerg Turkije: 25-0 (8-0, 6-0, 7-0, 4-0).
EK-debutant Turkije had zondag al met 29-0 verloren van Rusland en had ook tegen de verliezend finalist van de EK 2014 en de WK 2015 niets in te brengen. Zestien keer werd het Oranjedoel onder vuur genomen: vier keer redde keeper Laura Aarts (die twee kwarten keepte), vier keer Debby Willemsz en vier keer het houtwerk.
Alle Nederlandse veldspeelsters droegen bij aan de score. Met zes treffers werd Vivian Sevenich topscorer. Maud Megens scoorde vier keer. Dagmar Genee drie keer.
De Russen niet?quote:Op maandag 11 januari 2016 14:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nederland en Spanje hebben de grootste kans volgens de bookmakers. De exacte odds kan ik helaas niet meer achterhalen, maar volgens mij volgde Italië op plek 3.
Frankrijk redt het zeker niet tegen Kroatië en Serviequote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laten we allemaal hopen dat Frankrijk tweede wordt in poule B, want tegen Kroatië en Servië is het sowieso al zo goed als kansloos.
Van de vijf potjes vandaag moeten er zeker 4 boven de 15 doelpunten verschil komenquote:Op donderdag 14 januari 2016 11:02 schreef Mark het volgende:
[..]
De Russen niet?
OT: Worden twee dikke uitslagen vandaag
Ik bedoelde ook de 2 wedstrijden van NL: de dames gaan dik winnen, de mannen gaan er ruim af.quote:Op donderdag 14 januari 2016 11:04 schreef Nattekat het volgende:
Van de vijf potjes vandaag moeten er zeker 4 boven de 15 doelpunten verschil komen
Ik voegde daaraan toe dat de grote uitslagen niet beperkt blijven tot de Nederlandse wedstrijdenquote:Op donderdag 14 januari 2016 11:05 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook de 2 wedstrijden van NL: de dames gaan dik winnen, de mannen gaan er ruim af.
Weet jij toevallig waar de live score te vinden is? Dus met stats enzoquote:Op donderdag 14 januari 2016 11:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik voegde daaraan toe dat de grote uitslagen niet beperkt blijven tot de Nederlandse wedstrijden
http://www.microplustimin(...)exWPBelgrade_web.phpquote:Op donderdag 14 januari 2016 11:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Weet jij toevallig waar de live score te vinden is? Dus met stats enzo
'de livescore' volgens mij is het er niet...quote:Op donderdag 14 januari 2016 11:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Weet jij toevallig waar de live score te vinden is? Dus met stats enzo
quote:Op donderdag 14 januari 2016 11:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
http://www.microplustimin(...)exWPBelgrade_web.php
Ze konden nog niet eens een bal vasthoudenquote:Op donderdag 14 januari 2016 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat zei ik nou over waterpolo, vernederingen en dobbelstenen?
Toch scoren ze nog een keerquote:Op donderdag 14 januari 2016 11:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze konden nog niet eens een bal vasthouden
Eerste plek in de poule staat op het spel, Nederland zal wel een gigantische boost krijgen straks.quote:Op donderdag 14 januari 2016 11:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Havenga zal wel ontevreden zijn over deze kwart, beetje genant om 2 tegen te krijgen van Portugal
Mja, als je wint van Rusland ben je ook gewoon 1e. Las ook al dat de speelsters zich niet gemotiveerd voelden voor deze potquote:Op donderdag 14 januari 2016 11:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerste plek in de poule staat op het spel, Nederland zal wel een gigantische boost krijgen straks.
Oja, dat is ook waarquote:Op donderdag 14 januari 2016 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mja, als je wint van Rusland ben je ook gewoon 1e. Las ook al dat de speelsters zich niet gemotiveerd voelden voor deze pot
En Marloes Nijhuis dan?quote:Op donderdag 14 januari 2016 11:39 schreef Mark het volgende:
Megens en D. Genee moeten nog een goaltje maken, hebben ze weer allemaal gescoord
Krijg je ervan, als je het EK in zo'n afgelegen land houdt.quote:
En het is donderdagochtendquote:Op donderdag 14 januari 2016 11:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Krijg je ervan, als je het EK in zo'n afgelegen land houdt.
Niet dat het een slechte keus is, alle grootmachten bij de mannen komen uit de Balkan, maar bij de vrouwen is het te triest voor woorden
Ik denk dat de toeschouwers meer zin hebben in een spannende pot bij de heren dan zo'n afknaltrainingquote:Op donderdag 14 januari 2016 11:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Krijg je ervan, als je het EK in zo'n afgelegen land houdt.
Niet dat het een slechte keus is, alle grootmachten bij de mannen komen uit de Balkan, maar bij de vrouwen is het te triest voor woorden
Nederland - Bulgarije was geen afknaltraining, en daar was het niet veel drukkerquote:Op donderdag 14 januari 2016 11:57 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik denk dat de toeschouwers meer zin hebben in een spannende pot bij de heren dan zo'n afknaltraining
Trouwens al gemerkt dat Portugal tot nu toe alleen nog in het tweede kwart gescoord heeft?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |