Punt is dat zij geen inhoudelijke tweet plaatst, maar plaatjes van mensen in dezelfde houding. Er valt wel te raden wat zij er van vindt, maar het voegt niets toe.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uiteraard. Of het een gegronde reden of niet is zet ze beide naast elkaar voor een reden. Dat is wat anders dan random personen naast elkaar plaatsen. Maar dat snap je zelf ook wel hopelijk
Ik mis ook een beetje hoe Wilders dat minder Marokkanen tot stand wil brengen? Hij roept het zonder verder ons het gewone volk eerlijk voor te lichten hoe? Iets wat Hitler trouwens ook wel verzweeg.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:54 schreef Villas__Rubin het volgende:
Boeiend. Hitler was anders wel de laatste Grote Keizer van Europa. Daarna alleen maar faalhazen gezien die gericht zijn op hun eigen carrière en zetels binnenhalen ipv het grotere, algemene belang.
Dat ie heel wat mensen het graf in heeft gejaagd, tja...
En als je nu eenmaal in de volle overtuiging bent dat een bepaald volk in je samenleving enkel kwaad in de zin heeft en in het geheime erop uit is je land te ontwrichten en uit te zuigen (daar was Hitler van overtuigd; lees de protocollen van de wijzen van zion voor het complete plaatje) dan kan ik me best voorstellen dat je als dapper leider gewoon schijt hebt en het hele handeltje wilt uitroeien. Dat is een logisch gevolg van haat... wat je haat, wil je doorgaans vernietigen. Dat is de uiterste consequentie van haat en angst. Ik keur het niet goed, maar kan me wel voorstellen dat er lieden tussenzitten die dat gewoon doen op zo'n moment. Het was trouwens ook volgens mij niet Hitler zélf die tot dat plan over ging...
Ik geloof dat jij zelf een faalhaas bent. Wat een quatsch is dit zeg.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:54 schreef Villas__Rubin het volgende:
Boeiend. Hitler was anders wel de laatste Grote Keizer van Europa. Daarna alleen maar faalhazen gezien die gericht zijn op hun eigen carrière en zetels binnenhalen ipv het grotere, algemene belang.
Dat ie heel wat mensen het graf in heeft gejaagd, tja...
En als je nu eenmaal in de volle overtuiging bent dat een bepaald volk in je samenleving enkel kwaad in de zin heeft en in het geheime erop uit is je land te ontwrichten en uit te zuigen (daar was Hitler van overtuigd; lees de protocollen van de wijzen van zion voor het complete plaatje) dan kan ik me best voorstellen dat je als dapper leider gewoon schijt hebt en het hele handeltje wilt uitroeien. Dat is een logisch gevolg van haat... wat je haat, wil je doorgaans vernietigen. Dat is de uiterste consequentie van haat en angst. Ik keur het niet goed, maar kan me wel voorstellen dat er lieden tussenzitten die dat gewoon doen op zo'n moment. Het was trouwens ook volgens mij niet Hitler zélf die tot dat plan over ging...
quote:Op maandag 11 januari 2016 13:59 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik mis ook een beetje hoe Wilders dat minder Marokkanen tot stand wil brengen? Hij roept het zonder verder ons het gewone volk eerlijk voor te lichten hoe? Iets wat Hitler trouwens ook wel verzweeg.
Mooi want dan gaan de treinen net als toen eindelijk op tijd.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:02 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Wilders schijnt in het geheim al in overleg te zijn met de NS
Ik mis de bquote:Op maandag 11 januari 2016 14:02 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Wilders schijnt in het geheim al in overleg te zijn met de NS
En zo zullen er vast meer net zoals jij reageren.Het is ook niet niks als je je hele leven hebt geleerd overal dat Hitler het Ultieme Kwaad was, zonder ook maar een greintje nuance en inleving in de persoon zelf. En iedereen om je heen dat ook vindt, etc.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:01 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Ik geloof dat jij zelf een faalhaas bent. Wat een quatsch is dit zeg.
Ja joh laten we angst als raadgever nemen, want angst is altijd zo objectief. Het verschil tussen een politicus en het volk wat ze vertegenwoordigen zou juist moeten zijn dat zij zich daardoor niet laten beïnvloeden. Bij mevr. Behr is dat blijkbaar niet doorgedrongen.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:46 schreef Grems het volgende:
Het rechts populisme is aan het winnen omdat niemand anders iets doet aan de zeer terechte angsten van grote delen van de bevolking en alle mogelijke oplossingen afgedaan worden als onmogelijk of ongewenst.
Sorry hoor. Maar Wilders laat zich niet door angst regeren?quote:Op maandag 11 januari 2016 14:03 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja joh laten we angst als raadgever nemen, want angst is altijd zo objectief. Het verschil tussen een politicus en het volk wat ze vertegenwoordigen zou juist moeten zijn dat zij zich daardoor niet laten beïnvloeden. Bij mevr. Behr is dat blijkbaar niet doorgedrongen.
Nee joh, gewoon volledig negeren inderdaad. Gaat nooit fout.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:03 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja joh laten we angst als raadgever nemen, want angst is altijd zo objectief. Het verschil tussen een politicus en het volk wat ze vertegenwoordigen zou juist moeten zijn dat zij zich daardoor niet laten beïnvloeden. Bij mevr. Behr is dat blijkbaar niet doorgedrongen.
quote:
Precies. Hij had een hond. En gebruikte dubbelzijdig milieu-vriendelijk toiletpapier. Dat zijn boeken niet om door te komen zijn door de slechte redigatie en hij onterecht werd afgewezen op de kunstacademie, mogen we wel degelijk de 9 miljoen vergaste joden kwalijk nemen. Hij heeft het nog netjes gehouden. Met de guiotine waren de manden niet aan te slepen geweest. Verder heeft ie met het vol plempen van de treinen de wegenbouw gestimuleerd.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:03 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
En zo zullen er vast meer net zoals jij reageren.Het is ook niet niks als je je hele leven hebt geleerd overal dat Hitler het Ultieme Kwaad was, zonder ook maar een greintje nuance en inleving in de persoon zelf. En iedereen om je heen dat ook vindt, etc.
En een politicus die iedereen buiten de PVV in de tweede kamer maar nep vindt wel.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]precies, neemt niet weg dat het zeer kinderachtig is voor een volwassen vrouw die volksvertegenwoordiger is.
zo iemand is niet meer serieus te nemen.
Je snapt hopelijk toch wel dat er verschil zit in een anonieme brief van Piet uit Hoofddorp en een lid van de SP.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:58 schreef Stranger het volgende:
Serieus? Vindt de Telegraaf een tweet van de fractievoorzitter van de SP in Hoogeveen zo belangrijk?
Twitter als medium is afschuwelijk en waarschijnlijk wordt Wilders daar dagelijks meerdere malen met Hitler vergeleken. Maar als de fractievoorzitter van de SP in Hoogeveen (4 hele zetels) het doet moet er ineens een nieuwsbericht over geschreven worden.
Wat een onzin.
En tenhoogste ?quote:
En een cape. Draagt Wilders een cape? Nou danquote:Op maandag 11 januari 2016 14:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. Hij had een hond. En gebruikte dubbelzijdig milieu-vriendelijk toiletpapier. Dat zijn boeken niet om door te komen zijn door de slechte redigatie en hij onterecht werd afgewezen op de kunstacademie, mogen we wel degelijk de 9 miljoen vergaste joden kwalijk nemen. Hij heeft het nog netjes gehouden. Met de guiotine waren de manden niet aan te slepen geweest. Verder heeft ie met het vol plempen van de treinen de wegenbouw gestimuleerd.
Ben Cramer toch ?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |