Te vaak in je koppie geschoten door recon master race zo te lezen.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:45 schreef Drinky het volgende:
[..]
Als ik je tegenkom in mijn team, laat staan mijn Squad, zal ik er niet voor schromen je te TK'en totdat ik gekickt word. Ben blij met die snipper limits op rush, volk wat een score van 10-2 haalt zonder het team ook maar enigszins te helpen. Ipv met een MAV rond te vliegen en de mortars, mijnen en spawn beacons op te ruimen staan die lui nog ergens nog bik de oude objective te niksen. Als er iets is wat ik meer haat dan buitenlanders is het dat wel.
Sowieso was stv echt gankfest bij uitstek. Voornamelijk bij die arena. Wachten tot er 2 bijna dood waren enber dan inspringen om ze beide kapot te maken (human warrior meesterras)quote:Op maandag 11 januari 2016 15:44 schreef seto het volgende:
jazeker henk
er was vroeger een plek in stranglethorn vale waar als je dood ging je iets van 5,5 minuut terug moest lopen naar je lijk voor je verder kon spelen
ik vond het dan ook bijzonder vermakelijk om low level spelers daar continu dood te maken
quote:
die plek waar je 5,5 minuut moest lopen was net voor die stenen poort naar die arena, dan begon je helemaal bij camp nesingwary met lopenquote:Op maandag 11 januari 2016 15:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Sowieso was stv echt gankfest bij uitstek. Voornamelijk bij die arena. Wachten tot er 2 bijna dood waren enber dan inspringen om ze beide kapot te maken (human warrior meesterras)
Nee man ik knife, defib, repair tool ze altijd.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:49 schreef Questular het volgende:
[..]
Te vaak in je koppie geschoten door recon master race zo te lezen.
Pvp was vroeger ook gewoon veel vetter met eigen server only. Met > rank11 was je gewoon een statussymbool.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:06 schreef seto het volgende:
[..]
die plek waar je 5,5 minuut moest lopen was net voor die stenen poort naar die arena, dan begon je helemaal bij camp nesingwary met lopen![]()
later hebben ze een extra spirit healer toegevoegd dus kon je dat niet meer doen
haha echt sukkels iddquote:Op maandag 11 januari 2016 16:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Gankerstoer zijn ze, tot ze over gamen beginnen. Closetnerds.
negeer het gewoonquote:Op maandag 11 januari 2016 16:37 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:Op maandag 11 januari 2016 16:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Alsof gamen niet stoer is. Bitch please jij zou niet eens een kdr > 0.5 halenquote:Op maandag 11 januari 2016 16:37 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:Op maandag 11 januari 2016 16:41 schreef Drinky het volgende:
[..]
Alsof gamen niet stoer is. Bitch please jij zou niet eens een kdr > 0.5 halen
Maak dat je gamemuis wijsquote:Op maandag 11 januari 2016 16:41 schreef Drinky het volgende:
[..]
ja gamen is echt vet stoerquote:Op maandag 11 januari 2016 16:41 schreef Drinky het volgende:
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |