SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Daar gaat ze.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Had ze al gedaan ...Arthur slaapt nu...quote:Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Typerend..quote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Wel consequent onze Waaif.
Ook sjaggie bij haar vertrekWelnee, dat is een uitgekiend, echter slecht doordacht, voorwerp om haar Legacy levend te houden. Meer niet.quote:Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Lees eens wat...quote:Op maandag 11 januari 2016 12:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat is met David Bowie? ik weet van en nieuw albumAllemaal cabaretteketet!![]()
Totaal Off topic:
Ik kijk ook CBB UK en daar zit nu de ex-vrouw van Bowie in.
Ben benieuwd of ze vertrekt.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Ik rij ff naar de andere kant van de wijk. Ff PB bij elkaar vegen.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
MIeke Telkampquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Hij is vandaag overleden.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:05 schreef mario390 het volgende:
wat is met David Bowie? ik weet van en nieuw album“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Wat is dit voor nummer?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ahh ja doe maar ,....arme PBquote:Op maandag 11 januari 2016 12:09 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik rij ff naar de andere kant van de wijk. Ff PB bij elkaar vegen.
Ik vind dit wel heel dramatisch met dat muziekje![]()
![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Het lijkt wel een uitdragerij.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: