Misschien heeft hij in de ZK gehoord welke commotie er buiten is met de hond.quote:
ik snap je zin nietquote:Op maandag 11 januari 2016 12:03 schreef PTLe het volgende:
Geen foto s mogen er gemaakt worden , Cees zegt je ziet r zo mooi uit ook niet van je zelf alleen .........nee dus
quote:Op maandag 11 januari 2016 12:03 schreef freaky40 het volgende:
Is het nieuws van David Bowie al doorgedrongen daar?
rowquote:Op maandag 11 januari 2016 12:03 schreef beequeen het volgende:
Gekissebis over het wel of niet meenemen van spullen die eik van de BV zijn.
Bas vertelde dat vanmorgen aan Cees.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:03 schreef freaky40 het volgende:
Ja, Bas heeft het gelezen. Hij vertelde het aan Cees.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:03 schreef freaky40 het volgende:
Dat had hij al eerder van de zk gehoordquote:Op maandag 11 januari 2016 12:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Misschien heeft hij in de ZK gehoord welke commotie er buiten is met de hond.
Wat ik ook een belachelijk overdreven gedoe vind.
zit hier ook al te tankenquote:Op maandag 11 januari 2016 12:02 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik heb de eerste al leeg....het duurt zo lang![]()
[ afbeelding ]
Negatief mens.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:04 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Waarom wil ze niet op de foto dan?
quote:Op maandag 11 januari 2016 12:04 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ze wil geen foto alleen van haar en ook niet van de groep
Mark is selectief streng .quote:Op maandag 11 januari 2016 12:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Eigenlijk moet Mark nu alle spullen die betaald zijn door de BV uit de bagage van Nicole gaan vissen ..
Hij ging toch streng zijn ?
De lafaard.
wat is met David Bowie? ik weet van en nieuw albumquote:Op maandag 11 januari 2016 12:04 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Bas vertelde dat vanmorgen aan Cees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |