en het is niet alleen de hond he de bench en puppytrainingen komen er ook nog eens bij aan kosten en dat mag allemaal wel. maar goed dat zijn ivan en nicole he daar mag niemand iets over zeggen die mogen datquote:Op maandag 11 januari 2016 11:56 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik hoorde Bas al zeggen dat een cadeau hond wel gegund wordt maar een caravan van je eigen geld niet ..toen Nicole en Ivan weer wegliepen na het bekijken van de caravan..dus Bas weet al wat hij kan verwachten...
Slaat nergens , ze is ook ooit nieuw begonnen toch .quote:Op maandag 11 januari 2016 11:56 schreef beequeen het volgende:
Waaif en Ivan willen niet op de foto. Wat een kinderachtig stel is het ook.
Waaif ZK.
Maar Ivan is de koning en waaif is onderschikt aan hemquote:Op maandag 11 januari 2016 11:58 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Volgens andere users hier was Nicole zeer enthousiast over de caravan
Ja Nicole wel ...Ivan niet...quote:Op maandag 11 januari 2016 11:58 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Volgens andere users hier was Nicole zeer enthousiast over de caravan
quote:Op maandag 11 januari 2016 11:54 schreef sjampoeh het volgende:
is dat in nu.. een deken om je heen ?
quote:Op maandag 11 januari 2016 12:00 schreef Gooddeal het volgende:
Arthur is totaal niet meer in beeld, zou dat dier nu de hele dag in die bench zitten?
quote:Op maandag 11 januari 2016 12:00 schreef Gooddeal het volgende:
Arthur is totaal niet meer in beeld, zou dat dier nu de hele dag in die bench zitten?
Ik denk dat hij het vooral had over iets anders. Omdat ze zeiden: we praten zo verder en Mark vroeg over de caravan klinkt het zo. Denk ik.quote:
Ik had gehoopt dat ze hem mee zou nemen.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:01 schreef beequeen het volgende:
En die kuthond zit maar opgesloten in het krotwoet.
In het krotwoet? Echt?quote:Op maandag 11 januari 2016 12:01 schreef beequeen het volgende:
En die kuthond zit maar opgesloten in het krotwoet.
Same here. Om 14.00 uur komt de trainster.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:01 schreef Disana het volgende:
Ik had gehoopt dat ze hem mee zou nemen.
Ahh zoquote:Op maandag 11 januari 2016 12:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het vooral had over iets anders. Omdat ze zeiden: we praten zo verder en Mark vroeg over de caravan klinkt het zo. Denk ik.
Ja, dat las ik hier.quote:
doet er niet toe wisten ze al toen ze aan de hond begonnen dat er cursussen moesten komen het is een herder lijkt me logisch. daarnaast alle extra spullen bench enz. die gekocht zijnquote:Op maandag 11 januari 2016 11:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daar veel keus in hebben
Daar heb ik schijt aan.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:02 schreef mazaru het volgende:
Er mogen geen foto's van waaif gemaakt worden. Waarschijnlijk moet dat via haar agency geregeld worden
quote:Op maandag 11 januari 2016 12:02 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik heb de eerste al leeg....het duurt zo lang![]()
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op maandag 11 januari 2016 12:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat ze hem mee zou nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |