Ja maar volgens haar werd die toch niet gebruikt dus nam ze hem maar mee.Zelfde als andere spullen die niet van haar zijn.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik vind het ronduit asociaal, en die tattoostoel is toch van de bv?
Ah, daar begint het al.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:52 schreef snetje het volgende:
Ivan bij Mark ..die is woest ..ik hoor hem zeggen circus gedoe ...
[ afbeelding ]
Een hond in Utopia is geen circus eromheenquote:Op maandag 11 januari 2016 11:52 schreef Voxs het volgende:
Ivan "Dit is niet mijn Utopia, die kermis er om heen" "even sigaretje roken, we praten zo verder"
Mark: "ehm..bedoel je ook de caravan?"
Ivan: "ja we praten zo"
niet zoveel als dit hoor volgens mij had lot een zo kar en lau ook zoiets en nicoline en vanessa ook meer niet hoorquote:Op maandag 11 januari 2016 11:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
vlak lauw en lot niet uiten nomi met t bed
Diegene die WEL wilde komen...quote:Op maandag 11 januari 2016 11:55 schreef Raskolnikow het volgende:
Om twee uur komt de puppytrainster.
Voor mij hoefde Nicole ook niet weg ,maar ze wil zelf graag en dat begrijp ik ook welquote:Op maandag 11 januari 2016 11:48 schreef Is_it_Heaven het volgende:
Ik had graag heel veel anderen zien gaan. Nicole hoefde van mij niet zonodig, maar ja. Nu is wmb alleen Bas de moeite nog waard. Dat nieuwe spul wat er bij gekomen is, is ook drie keer niks
Waarom?quote:Op maandag 11 januari 2016 11:55 schreef Raskolnikow het volgende:
Ik hoorde Bas al zeggen dat een cadeau hond wel gegund wordt maar een caravan van je eigen geld niet ..toen Nicole en Ivan weer wegliepen na het bekijken van de caravan..dus Bas weet al wat hij kan verwachten...quote:Op maandag 11 januari 2016 11:52 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Hoppaaaaa die gaat nog wel klappen vandaag. En waarschijnlijk is Bas dan de pineut want die heeft iets gedaan zonder het met de King te overleggen
die gaat weer ontploffen straks het is toch van bas zijn eigen geld gekocht kunnen ze niks van zeggen doet hij mee wat hij zelf wil.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:52 schreef snetje het volgende:
Ivan bij Mark ..die is woest ..ik hoor hem zeggen circus gedoe ...
[ afbeelding ]
he bahquote:Op maandag 11 januari 2016 11:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zit die zure zweetlucht van Ivan in
ja joh is van de bv vind het ook asociaal en niemand zegt er iets van maar ja is de vriendin van de koning hequote:Op maandag 11 januari 2016 11:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik vind het ronduit asociaal, en die tattoostoel is toch van de bv?
Daarom is ze erin gekomen, je moet natuurlijk geen normale mensen meer hebben daarquote:Op maandag 11 januari 2016 11:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ah.. Ramona heeft nog een hele kast vol lijken.. maar daar kan ze niet op camera over praten.
maar dat hun een hond kopen enz. mag allemaal wel en daarnaast het is bas zijn eigen geld doet hij mee wat hij zelf wilquote:Op maandag 11 januari 2016 11:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ivan kan het weer eens niet hebben dat er dingen gebeuren zonder zijn toestemming.
Wat denkt die vent nou.. dat er maar één Utopia is.. en dat is zijn Utopia.
Ga met Nicole mee jongen.. Ook jij bent al 5 maanden over je datum.
Het is zijn Utopia ook nooit geweest maar jaquote:Op maandag 11 januari 2016 11:51 schreef Raskolnikow het volgende:
Ivan tegen Mark: "Dit is mijn Utopia niet meer... Hele circus..."
nee is het bed uit utopia maar met een nieuw matras dekbed dekbedovertrek enzquote:Op maandag 11 januari 2016 11:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Maanden stampvoeten om die vlooienbunker, en dan na een paar dagen foto's bij de Ikea met een nieuw bed
Volgens andere users hier was Nicole zeer enthousiast over de caravanquote:Op maandag 11 januari 2016 11:56 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik hoorde Bas al zeggen dat een cadeau hond wel gegund wordt maar een caravan van je eigen geld niet ..toen Nicole en Ivan weer wegliepen na het bekijken van de caravan..dus Bas weet al wat hij kan verwachten...
Ze moet de stoel van de kar af halen en terug in de tattooshop zettenquote:Op maandag 11 januari 2016 11:56 schreef beequeen het volgende:
Waaif en Ivan willen niet op de foto. Wat een kinderachtig stel is het ook.
Waaif ZK.
Dat mag,Mark kreeg ook post van Vannes,en Rob van Stef...quote:Op maandag 11 januari 2016 11:56 schreef moffel33 het volgende:
Mag Ivan zo maar post van Nicole krijgen? Dat zou een deceptie zijn voor Ivan als dat niet direct zou gebeuren
ja dat mag wel zonder overleg met de groep wie betaald dat? pfff word zo moe van die ventquote:Op maandag 11 januari 2016 11:55 schreef Raskolnikow het volgende:
Ja best wel maar niet die kleur die Nicole heeft.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:54 schreef sjampoeh het volgende:
is dat in nu.. een deken om je heen ?
Oke, dan heb ik niet goed opgelet.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:57 schreef miertje36 het volgende:
[..]
nee is het bed uit utopia maar met een nieuw matras dekbed dekbedovertrek enz
Iva.. Nicole.. beide..quote:Op maandag 11 januari 2016 11:57 schreef miertje36 het volgende:
[..]
maar dat hun een hond kopen enz. mag allemaal wel en daarnaast het is bas zijn eigen geld doet hij mee wat hij zelf wil
Niet op de foto willen met de leukste groep ooit?quote:Op maandag 11 januari 2016 11:56 schreef beequeen het volgende:
Waaif en Ivan willen niet op de foto. Wat een kinderachtig stel is het ook.
Waaif ZK.
Is de groep te min?quote:Op maandag 11 januari 2016 11:56 schreef Raskolnikow het volgende:
Waaif en Ivan willen geen groepsfoto.
Alleen om die caravan?quote:Op maandag 11 januari 2016 11:52 schreef Voxs het volgende:
Ivan "Dit is niet mijn Utopia, die kermis er om heen" "even sigaretje roken, we praten zo verder"
Mark: "ehm..bedoel je ook de caravan?"
Ivan: "ja we praten zo"
Ik las het.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:58 schreef miertje36 het volgende:
[..]
is gewoon het bed uit utopia hoor maar met nieuw dekbed en overtrek enz.
Dat wist ik ja, dat ze zelf weg wilde. Maar kijk nou wie er blijven ..dat is toch om te huilenquote:Op maandag 11 januari 2016 11:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Voor mij hoefde Nicole ook niet weg ,maar ze wil zelf graag en dat begrijp ik ook wel
en die nieuwen zijn idd 3 keer niets![]()
En zo worden ze 5 x per dag betrapt op tegenstrijdigheden...quote:Op maandag 11 januari 2016 11:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niet op de foto willen met de leukste groep ooit?
En zo harremonieus ook.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Niet op de foto willen met de leukste groep ooit?
Ik denk niet dat ze daar veel keus in hebbenquote:Op maandag 11 januari 2016 11:58 schreef miertje36 het volgende:
[..]
ja dat mag wel zonder overleg met de groep wie betaald dat? pfff word zo moe van die vent
zo is hetquote:Op maandag 11 januari 2016 11:57 schreef miertje36 het volgende:
[..]
maar dat hun een hond kopen enz. mag allemaal wel en daarnaast het is bas zijn eigen geld doet hij mee wat hij zelf wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |