SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Daar gaat ze.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Had ze al gedaan ...Arthur slaapt nu...quote:Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Typerend..quote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Wel consequent onze Waaif.
Ook sjaggie bij haar vertrekWelnee, dat is een uitgekiend, echter slecht doordacht, voorwerp om haar Legacy levend te houden. Meer niet.quote:Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Lees eens wat...quote:Op maandag 11 januari 2016 12:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat is met David Bowie? ik weet van en nieuw albumAllemaal cabaretteketet!![]()
Totaal Off topic:
Ik kijk ook CBB UK en daar zit nu de ex-vrouw van Bowie in.
Ben benieuwd of ze vertrekt.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Ik rij ff naar de andere kant van de wijk. Ff PB bij elkaar vegen.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
MIeke Telkampquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Hij is vandaag overleden.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:05 schreef mario390 het volgende:
wat is met David Bowie? ik weet van en nieuw album“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Wat is dit voor nummer?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ahh ja doe maar ,....arme PBquote:Op maandag 11 januari 2016 12:09 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik rij ff naar de andere kant van de wijk. Ff PB bij elkaar vegen.
Ik vind dit wel heel dramatisch met dat muziekje![]()
![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Het lijkt wel een uitdragerij.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Dat zou zomaar kunnen.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:10 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Muziek erbij zodat we niet horen wat er buiten de poort gebeurt???????????????“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Heeft hij Naomie gemist zeker.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:06 schreef syllys het volgende:
Mijn man kijkt de streams en zit alleen: ''Jezus, wat een rotzooi neemt ze mee''![]()
![]()
Dag koetjes en Sasha..
Nu ik er over denk...
Waaif was nooit bij de dieren.. 1x per maand ofzo..
best knap als je beseft dat ze er mee opgesloten zit ........Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Beetje tempo
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Schijnt een gigantische toestand te zijn buiten de poort vanwege pup, had ik begrepen.Allemaal cabaretteketet!![]()
Helemaal in de stijl van waaif.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:10 schreef cobain1994 het volgende:
Nog nooit zo'n koud afscheid gezien.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
oh mijn god overdreven met die muziek zeg je kan echt zien dat de koniging eruit gaat moet weer iet s meer hebben dan een ander![]()
Zo he.Als je al die tijd bij beesten bent geweest, neem je afscheid.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:10 schreef cobain1994 het volgende:
Nog nooit zo'n koud afscheid gezien.
Koud mens.
![]()
![]()
Tegenwoordig is het standaard de tweede poort...
De Febo word slapjesIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
Das een mooiequote:![]()
![]()
ik heb opname kijk later of het erbij staatquote:Op maandag 11 januari 2016 12:10 schreef Chanel5 het volgende:
Verdorie, gemist dat de caravan kwam...![]()
Als je blikjes bier in dr kut stopt komen ze er weer ijskoud uitquote:Op maandag 11 januari 2016 12:10 schreef cobain1994 het volgende:
Nog nooit zo'n koud afscheid gezien."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Ja waar is de tijd gebleven dat ze alleen met hun kist weer de poort uitliepen.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:06 schreef syllys het volgende:
Mijn man kijkt de streams en zit alleen: ''Jezus, wat een rotzooi neemt ze mee''![]()
nicole denkt dat de pers er staat ze wil er mooi uit zien ze kan nog best eens gelijk hebben maar dan niet om wijf die weggaat maar omdat gedoe met ivan en de pup![]()
Er zijn topics,je kan alles terug lezen...quote:Op maandag 11 januari 2016 12:11 schreef freaky40 het volgende:
Schijnt een gigantische toestand te zijn buiten de poort vanwege pup, had ik begrepen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen zin in. Zie het wel op TV van de week.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er zijn topics,je kan alles terug lezen...Allemaal cabaretteketet!![]()
Waaif: 15 maanden man.
Ja ze waren lang voor ons COSsers.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:Op maandag 11 januari 2016 12:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
Doei Nicole tot nooit meer ziens![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Komop, ik wil half 12 centraal of zo![]()
Aan wie heeft ze eigenlijk al haar veteranen activiteiten overgedragen ?Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
okequote:Op maandag 11 januari 2016 12:11 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik heb opname kijk later of het erbij staat![]()
Ze zijn blaai toe dat ze opzout.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:12 schreef Bramenstruik het volgende:
ik vind het maar een kille bedoeningAllemaal cabaretteketet!![]()
Ga je nog een Waaif filmpje maken,please.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:11 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik heb opname kijk later of het erbij staat
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 11 januari 2016 12:12 schreef beequeen het volgende:
Waaif: 15 maanden man.
Ja ze waren lang voor ons COSsers.![]()
![]()
![]()
![]()
Today is a good day.
Nu kan ze weer levens gaan redden en de wereld beschermen
Ouwe borderliner van me.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
quote:Op maandag 11 januari 2016 12:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Aan wie heeft ze eigenlijk al haar veteranen activiteiten overgedragen ?
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: