Dat heeft PoezelingDing geïntroduceerd.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:35 schreef Bijnathuis het volgende:
Weet iemand nog hoe Nicole aan haar bijnaam waaif is gekomen?
Niet uit Twentequote:Op maandag 11 januari 2016 11:34 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze komt uit Twente dan, maar is echt Zeeuws meisje hoor, ook voor gasten daar, alles moest goedkoper dan goedkoop, sausjes uit zo een zakje, dat deed ik toen ik vroeger een feestje gaf in mn tienerjaren, als je daar op visite komt................. kan je een biertje krijgen en zo een grote vreetbak met chips, en dan is het klaar, en om 11 uur gaat het licht uit, kan je oprotten. Want dan is het tijd om haar vent te zeggen dat hij geen seks mag, want hij heeft teveel aandacht gehad voor je beste vriendin.
Die zitten ophokt met de smoes dat het te koud is buiten. En dat terwijl ze wel in de buitenren kunnen.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:33 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik vraag me echt af waar die kippen zijn.
Ze komt uit Drenthe...quote:Op maandag 11 januari 2016 11:34 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze komt uit Twente dan, maar is echt Zeeuws meisje hoor, ook voor gasten daar, alles moest goedkoper dan goedkoop, sausjes uit zo een zakje, dat deed ik toen ik vroeger een feestje gaf in mn tienerjaren, als je daar op visite komt................. kan je een biertje krijgen en zo een grote vreetbak met chips, en dan is het klaar, en om 11 uur gaat het licht uit, kan je oprotten. Want dan is het tijd om haar vent te zeggen dat hij geen seks mag, want hij heeft teveel aandacht gehad voor je beste vriendin.
Poezelig volgens mij omdat Nicole alles met aai uitspreektquote:Op maandag 11 januari 2016 11:35 schreef Bijnathuis het volgende:
quote:Op maandag 11 januari 2016 11:35 schreef puzziepie het volgende:
Ramoon was gister dus dronken ,heeft gekotst en is nu zielig aan het doen om de streamers?
quote:Op maandag 11 januari 2016 11:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat heeft PoezelingDing geïntroduceerd.
quote:Op maandag 11 januari 2016 11:35 schreef puzziepie het volgende:
Ramoon was gister dus dronken ,heeft gekotst en is nu zielig aan het doen om de streamers?
mmhaaww, heel veel vrouwen hebben een zwak voor hem daar. En als hij een beetje zwijmelt van verdriet kan hij heel aandoenlijk zijn.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:31 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ik denk dat Ivan flink wat macht kwijt is, zeker als Waaif zometeen weg is.
quote:Op maandag 11 januari 2016 11:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Dat zie je weer helemaal verkeerd
![]()
Ze heeft maar 4 drankjes op, maar heel weinig gegeten en gesport. Daar komt het door.
Zo praat ze, met 'ij' klinkt als 'aai'. Kan er niet meer van maken.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:35 schreef Bijnathuis het volgende:
Weinig gegeten? Die kut heeft de hele dag lopen bunkeren...quote:Op maandag 11 januari 2016 11:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Dat zie je weer helemaal verkeerd
![]()
Ze heeft maar 4 drankjes op, maar heel weinig gegeten en gesport. Daar komt het door.
quote:Op maandag 11 januari 2016 11:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Poezelig volgens mij omdat Nicole alles met aai uitspreekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |