Bron?quote:Op maandag 11 januari 2016 13:25 schreef NaturalScience het volgende:
Hij is dus aan leverkanker overleden....
Scary Monsters, Heathen, Tin Machine, Let's Dance, Buddha of Suburbia.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:18 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Hoewel ik ook bij de jaren '70 zweer is bijvoorbeeld 1.Outside een fantastische plaat.
quote:
Bronquote:Bowie vertelde Van Hove een jaar en drie maanden geleden dat hij aan leverkanker leed. "Hij heeft me dat in vertrouwen gezegd en ik heb dat vertrouwen nooit geschaad. Hij zei: 'Ik wil je vertellen dat ik er niet altijd zal zijn.'"
Ah, dat ik in zijn interview niet gelezen.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:29 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Theaterregisseur Ivo van Hove die samen met Bowie de musical Lazarus heeft geschreven.
Ik ben gek op prince, maar de laatste jaren lijkt het er op alsof er niet echt iets nieuws meer uit zijn handen komt.quote:
Bob Dylan ook imho. Zijn jaren '70 werk doet niet onder voor zijn 60s. En in 1997 nog Time Out of Mind afgeleverd, door velen gezien als een meesterwerk.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:36 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ik ben gek op prince, maar de laatste jaren lijkt het er op alsof er niet echt iets nieuws meer uit zijn handen komt.
Madonna komt er inderdaad redelijk in de buurt.
De stones?quote:Op maandag 11 januari 2016 13:15 schreef Deckard het volgende:
[..]
Kijk maar naar zijn generatie, of die er voor of die er na. Die hebben nooit hun eerste tien jaar meer getopt.
Ja... bahquote:Op maandag 11 januari 2016 13:39 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Where the fuck did Monday go?
Ja en nu de allergrootste in mijn ogen danquote:Op maandag 11 januari 2016 13:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja... bah
Alsof er in 2015 nog niet genoeg grootheden waren heengegaan... 2016 dacht zeker; dat kan ik beter. BAM! Gelijk maar de grootste aller tijden weggenomen.
Het bizarre is, is dat ik altijd ergens het gevoel gehad heb dat er iets aan de hand was....quote:Op maandag 11 januari 2016 13:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ja en nu de allergrootste in mijn ogen dan![]()
Had gehoopt op nog wat meer jaartjes
Bowie wilde vroeger Mick Jagger zijn, een rockster. Later toen Bowie een god was wilde Jagger zo innovatief als Bowie zijn.quote:
quote:Op maandag 11 januari 2016 13:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Bowie wilde vroeger Mick Jagger zijn, een rockster. Later toen Bowie een god was wilde Jagger zo innovatief als Bowie zijn.
Hun samenwerking is de beste of slechtste video ooit.
Precies ditquote:Op maandag 11 januari 2016 12:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Het aantal keer dat ik als klein Ceetje Labyrinth heb gekeken, niet op twee handen te tellen. Ik was gefascineerd en een beetje verliefd op die rare man.Pas daarna kwam ik erachter dat ie zanger is.
RIP
Wat was daar precies zo vernieuwend aan?quote:Op maandag 11 januari 2016 13:08 schreef golfer het volgende:
Veruit z'n beste album en in mijn ogen het meest vernieuwende voor de popmuziek:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |