Foto's zijn niet (zeker weten) vrijdag geschoten.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:20 schreef golfer het volgende:
Zeker weten dat ie dus euthanasie heeft gepleegd.
Helaas zijn vaak overheden nogal streng op mensen die meehelpen bij euthanasie ipv mensen die zichzelf wat aandoen door drugs te gebruiken.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen idee, maar er zijn in de USA wel meer dingen illegaal die toch volop gedaan worden, zoals drugs gebruiken.
Staat op zijn Wikipedia paginaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Had te snel gelezen het artikel dat ik vond.
Maar goed, zal mij niks verbazen als hij er iets op gevonden heeft. Ik heb nergens bijvoorbeeld bevestigd gezien dat hij in NY is overleden.
Maar goed, denk dat ik via via binnenkort wel wat details hoor.
Vind het ook prima zo. Hoe het ook gegaan mocht zijn.
Dat stond in eerste instantie wel op die site, maar nu staat er: "(Editor’s Note: An earlier version of this story suggested these photos were taken three days ago, but that is unconfirmed.)"quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:04 schreef MCH het volgende:
Foto's zijn niet (zeker weten) vrijdag geschoten.
De laatste persoon die hij gevolgd heeft is "God".quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:12 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Ik heb geen twitter, wat is er dan te zien?
Ja en Wikipedia heeft altijd gelijkquote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Staat op zijn Wikipedia pagina
Born David Robert Jones
8 January 1947
Brixton, London, England
Died 10 January 2016 (aged 69)
Manhattan, New York City, United States
Cause of death Liver cancer
Die op zijn beurt twitterde:quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:12 schreef Bosbeetle het volgende:
De laatste persoon die hij gevolgd heeft is "God".
twitter:TheTweetOfGod twitterde op maandag 11-01-2016 om 14:27:23David Bowie was the God I always wanted to be. reageer retweet
Goh, je opwinden over Big Brother dat het schaamteloos met mensen omgaat.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:19 schreef Spezza19 het volgende:
Channel 5 onder vuur
http://www.unilad.co.uk/n(...)t-news-of-his-death/
Ik wind mij niet op. Of bedoelde je de mensen die zich er wel druk om maken?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Goh, je opwinden over Big Brother dat het schaamteloos met mensen omgaat.
Wat maakt die vrouw trouwens tot een celeb, dat ze ooit met Bowie is geweest?
Sorry, maar ik doelde op de mensen in dat artikel en C5 onder vuur nemenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik wind mij niet op. Of bedoelde je de mensen die zich er wel druk om maken?
En dat maakt haar inderdaad een celeb..![]()
Sneu maar waar
Niet alleen de mens Bowie zal worden gemist, maar ook zijn penis.quote:Een journaliste die Bowie destijds thuis interviewde en hem naakt aantrof, omschreef z'n penis als "ongewoon groot, bijna onmenselijk. Het zwaaide van links naar rechts als de pendulum van een grote klok".
Dat vermoedde ik alquote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sorry, maar ik doelde op de mensen in dat artikel en C5 onder vuur nemen
Ik denk dat dat mede komt doordat Bowie een heel klein mannetje was.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:30 schreef Micson het volgende:
[..]
Niet alleen de mens Bowie zal worden gemist, maar ook zijn penis.
Goh, Bowie had een gemiddelde foklulquote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:30 schreef Micson het volgende:
[..]
Niet alleen de mens Bowie zal worden gemist, maar ook zijn penis.
Hoe groot was hij?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat mede komt doordat Bowie een heel klein mannetje was.
Zijn kledingmaten zijn dusdanig dat menig fotomodel er jaloers op is/was.![]()
1.78 maar ook gewoon heel iel. Als je bedenkt dat Kate Moss zijn Ziggy outfit aan kan....quote:
1.78 is niet een heel klein mannetje, dat is zelfs groot voor een Engelsman. Gemiddeld zijn die een 6 cm kleiner dan Nederlandersquote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
1.78 maar ook gewoon heel iel. Als je bedenkt dat Kate Moss zijn Ziggy outfit aan kan....
[ afbeelding ]
Ga ik even beluisteren. Thanks!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:05 schreef WeezerButler het volgende:
Vanavond op KX Radio tussen 9 en 11 uur een aan Bowie gewijde uitzending met als gast Volkskrant journalist Gijsbert Kamer.
Same. Heb sinds gisteren het album Blackstar niet meer kunnen luisteren nu ik weet wat de intentie van het album was. Komt wel weer.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:04 schreef peaceman het volgende:
Ben toch blij te lezen dat ik niet de enige ben die nog steeds een 'in de war' gevoel heeft.
Ergens is het belachelijk dat je zo kan treuren over iemand die je niet kent, maar het laat me niet los.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |