SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zeker bij je omaquote:Op maandag 11 januari 2016 00:31 schreef Calcio het volgende:
Sowieso sportscholen![]()
Niet thuis je eigen fitnessruimte hebben
quote:
dat is dus niet jouw huisquote:
aar hou ik niet vanquote:Op maandag 11 januari 2016 00:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hij heeft een zachte kant maar voor internetreputatie doet hij soms beetje stoer
moest hierom lachenquote:Op maandag 11 januari 2016 00:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wij zijn die fase gelukkig allang voor bij
Doe niet zo gay manquote:Op maandag 11 januari 2016 00:36 schreef Calcio het volgende:
Nooit begrepen wat mensen leuk vinden al voetbal man
ik ook niet maar fuck it who caresquote:Op maandag 11 januari 2016 00:36 schreef Calcio het volgende:
Doei Sofjequote:
jij vind het leuk ok 22 kasthomos op een grasveld te zien rennen op zondagmiddag. Wie is hier nou homoquote:
de 22 homo'squote:Op maandag 11 januari 2016 00:37 schreef Calcio het volgende:
[..]
jij vind het leuk ok 22 kasthomos op een grasveld te zien rennen op zondagmiddag. Wie is hier nou homo
moeten ze zelf weten inderdaadquote:Op maandag 11 januari 2016 00:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ook niet maar fuck it who cares
scherpquote:Op maandag 11 januari 2016 00:39 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
je geeft zelf antwoord op je vraag
knap
Ja, spring van het dak af.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:41 schreef Calcio het volgende:
Heeft iemand nog adviezen voor mijn topic;
GC / Expres opgepakt worden
goed bezig ezellllquote:Op maandag 11 januari 2016 00:46 schreef Ezell het volgende:
Wiehie, morgen al groepslesje volgen. #trots
Je bent zelf doodquote:
wat vind je van angela schijfquote:Op maandag 11 januari 2016 00:36 schreef Calcio het volgende:
Eindelijk aan het trainen voor digital nomadquote:Op maandag 11 januari 2016 01:24 schreef Mortaxx het volgende:
ben ik python cursus op codeacademy aan het doen loopt die site vast
ja tochquote:Op maandag 11 januari 2016 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eindelijk aan het trainen voor digital nomad
Veel keuze heb je niet als student.quote:Op maandag 11 januari 2016 01:28 schreef Calcio het volgende:
[..]
ik zou liever iets doen wat ik leuk vind maargoed
daarom moet je ook iets leuks gaan studerenquote:Op maandag 11 januari 2016 01:28 schreef Calcio het volgende:
[..]
ik zou liever iets doen wat ik leuk vind maargoed
Ik ga studie er naast doen he mortie.quote:Op maandag 11 januari 2016 01:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
daarom moet je ook iets leuks gaan studeren![]()
DAt ook. Ik zou er in elke baan op achteruit gaan.quote:Op maandag 11 januari 2016 01:29 schreef Calcio het volgende:
Als het veel verdient is het moeilijk stoppen zeker
oh studeer je nogquote:Op maandag 11 januari 2016 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Veel keuze heb je niet als student.
welke?quote:Op maandag 11 januari 2016 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga studie er naast doen he mortie.
Elke studentenbaan misschien jaquote:Op maandag 11 januari 2016 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
DAt ook. Ik zou er in elke baan op achteruit gaan.
Ja later pak ik betere pay. Maar nu niet.quote:
heb ik wel gedaan was fucking saai en strenge kutbazenquote:Op maandag 11 januari 2016 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja later pak ik betere pay. Maar nu niet.
Ga niet in winkel ofzo staan pff
wel heel algemeenquote:Op maandag 11 januari 2016 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zit te denken aan economie. Niet al te moeilijk.
Ik heb lang in een supermarkt gestaan.quote:Op maandag 11 januari 2016 01:30 schreef Calcio het volgende:
[..]
heb ik wel gedaan was fucking saai en strenge kutbazen
iddquote:Op maandag 11 januari 2016 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb lang in een supermarkt gestaan.
Fucking aids slaven werk.
Liever broke dan slaaf zijn
met enkel economie is het toch niet zo makkelijk?quote:Op maandag 11 januari 2016 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja. Maar werk krijg ik er wel mee.
Ligt aan je connectie.quote:Op maandag 11 januari 2016 01:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
met enkel economie is het toch niet zo makkelijk?
Ik ging vaak FOK!ken tijdens werk .quote:Op maandag 11 januari 2016 01:32 schreef Calcio het volgende:
Als we in duo's moesten werken ging ik naar de wc om floppy bied te spelen. Dat zal ook wel meegeteld hebben
ja toen was ik nog niet zo actiefquote:Op maandag 11 januari 2016 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ging vaak FOK!ken tijdens werk .
Mijn studie ken ik niemand.quote:Op maandag 11 januari 2016 01:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat geldt natuurlijk voor iedere studie
#PRAY4FOKKIEquote:Op maandag 11 januari 2016 01:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lukt niet weet wachtwoord niet meer
#PRAY4FOKKIEquote:Op maandag 11 januari 2016 01:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
fokkie kan wel voor zichzelf zorgen
weet nog nietquote:
hoe lang ga jequote:Op maandag 11 januari 2016 02:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
weet nog niet
Bangkok, dan cambodja, vietnam, naar noorden, laos en weer terug richting bangkok ofzo
nice wanneer ga jequote:Op maandag 11 januari 2016 02:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
weet nog niet
Bangkok, dan cambodja, vietnam, naar noorden, laos en weer terug richting bangkok ofzo
ik zie net wel dat het 50 dollar kost voor dat frequent flyer programquote:Op maandag 11 januari 2016 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
doe niet aan die hong kong/china shit man
Wat. Geld betalen voor ffp?quote:Op maandag 11 januari 2016 02:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik zie net wel dat het 50 dollar kost voor dat frequent flyer program
heb ik hiervoor betaald. Ligt er ook aan wanneer je boekt. Als ik maand geleden had geboekt had ik rechtstreeks met emirates gehad voor 600 maar niet gedaan toenquote:
En dan krijg je miles en direct.quote:Op maandag 11 januari 2016 02:30 schreef Mortaxx het volgende:
Direct klm is 700 als je over 6 weken zou gaan
nja ik vlieg zo weinig dat ik niet echt iets aan die miles hebtquote:Op maandag 11 januari 2016 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dan krijg je miles en direct.
krijg je die Miles ook als je binnen Europa vliegtquote:Op maandag 11 januari 2016 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet mijn flying blue miles opmaken
Ja.quote:Op maandag 11 januari 2016 02:33 schreef Calcio het volgende:
[..]
krijg je die Miles ook als je binnen Europa vliegt
Waarvan?quote:Op maandag 11 januari 2016 02:51 schreef Amarantha het volgende:
Komende week weer paar kaartjes in de brievenbus
Kaartjes uit het buitenland die FOK!kers voor mij meenemenquote:
Je spaart ze?quote:Op maandag 11 januari 2016 02:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kaartjes uit het buitenland die FOK!kers voor mij meenemenKrijg ook kaartje van Tjacka.
TRV / Gezocht: Ansichtkaartjes Jaquote:
Ik ben in augustus in New York geweest. Heb er een stuk of 20 gekocht dus als je 1 wil???quote:Op maandag 11 januari 2016 02:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
TRV / Gezocht: Ansichtkaartjes JaEind deze maand zal de teller op ongeveer 150 kaartjes staan. Waarvan ik er ongeveer 130 via FOK! heb gekregen.
Lief aangeboden maar ik heb al 5 kaartjes van New Yorkquote:Op maandag 11 januari 2016 02:54 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ik ben in augustus in New York geweest. Heb er een stuk of 20 gekocht dus als je 1 wil???
Geen probleem, ben trouwens ook in Florida geweest en heb kaartjes daar gekocht, hen je daar interesse in?quote:Op maandag 11 januari 2016 02:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lief aangeboden maar ik heb al 5 kaartjes van New York
Best bijzonderquote:Op maandag 11 januari 2016 02:56 schreef Amarantha het volgende:
1 van de eerste die ik kreeg via FOK! was uit Saoedi-Arabië.
Ik zal eens kijken op mijn lijstjequote:Op maandag 11 januari 2016 02:57 schreef Calcio het volgende:
[..]
Geen probleem, ben trouwens ook in Florida geweest en heb kaartjes daar gekocht, hen je daar interesse in?
Oke hoor het welquote:Op maandag 11 januari 2016 02:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken op mijn lijstje
Ja vond ik ookquote:
Deze heb ik: Verenigde Staten - Florida - South Beachquote:
ik post wel een foto dan kan je er een uitkiezenquote:Op maandag 11 januari 2016 02:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Deze heb ik: Verenigde Staten - Florida - South Beach
Als je nog een algemene van Florida hebt is die wel welkomOf van een ander deel dan South Beach,
quote:Op maandag 11 januari 2016 03:02 schreef Calcio het volgende:
[..]
ik post wel een foto dan kan je er een uitkiezen
sorry als het een beetje onduidelijk te zien is, m'n vaste uploadsite tinypic werkte niet dus moest een anderequote:
Ik vind rechtsonder wel leuk.quote:Op maandag 11 januari 2016 03:18 schreef Calcio het volgende:
[..]
sorry als het een beetje onduidelijk te zien is, m'n vaste uploadsite tinypic werkte niet dus moest een andere
Zie je DM.quote:Op maandag 11 januari 2016 03:20 schreef Calcio het volgende:
[..]
Oke wat is je adres dan post ik hem
Hoe heb je het nu?quote:Op maandag 11 januari 2016 03:22 schreef Amarantha het volgende:
Binnenkort maar eens een andere manier van opbergen bedenken en een logica.
Hequote:Op maandag 11 januari 2016 11:41 schreef Etsu het volgende:
mn droger is ergens waar opso woont
Route
Uw adres:9
Aantal adressen vóór uw adres:6
Laatst bezochte adres: 2
Shit. Zei het eerder dan ging ik de wegen barricaderenquote:Op maandag 11 januari 2016 12:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
mn droger wordt bezorgd en was op dat tijdstip bij jou in de buurt
nu in bedum
wat aardig zegquote:Op maandag 11 januari 2016 12:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Shit. Zei het eerder dan ging ik de wegen barricaderen
En kanker helaasquote:
Had niet heel veel met z'n muziek eigenlijkquote:
niet dusquote:Op maandag 11 januari 2016 12:34 schreef Etsu het volgende:
ik hoop alleen dat die vent het even naar 2 hoog brengt, want ik kan dat niet alleen
quote:
in je eentje? kansloosquote:Op maandag 11 januari 2016 13:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en dan nog een trap.
zo in mn eentje proberen
Gewoon rollend de trap opquote:Op maandag 11 januari 2016 13:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en dan nog een trap.
zo in mn eentje proberen
In jouw ballen jaquote:
Suc6quote:Op maandag 11 januari 2016 13:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en dan nog een trap.
zo in mn eentje proberen
ik ben buiten ademquote:Op maandag 11 januari 2016 13:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Over 15 minuten nieuw update van etsu
quote:Op maandag 11 januari 2016 13:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben buiten adem
pax heeft een filmpje waar hij me hoort hijgensrs
doe over n uurtje wel ofzo
Ja, dat is een heel ander filmpjequote:Op maandag 11 januari 2016 13:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben buiten adem
pax heeft een filmpje waar hij me hoort hijgensrs
doe over n uurtje wel ofzo
Nee ik denk niet dat jij verstandig genoeg bent om daar helemaal alleen heen te gaan iddquote:Op maandag 11 januari 2016 14:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben A negatief dacht ik. Of positief. Maarja om nou helemaal naar Thailand te reizen ...
Je durft niet met de trein door NL te reizen maar wel naar Thailand te reizen?quote:Op maandag 11 januari 2016 14:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben A negatief dacht ik. Of positief. Maarja om nou helemaal naar Thailand te reizen ...
opso is een sterke zelfstandige jongedame hoorquote:Op maandag 11 januari 2016 15:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je durft niet met de trein door NL te reizen maar wel naar Thailand te reizen?
Altijd zoquote:Op maandag 11 januari 2016 14:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Huh, al mijn facebookvrienden zijn ineens diehard bowie fan
😂
nee daarvoor had ie in november moeten overlijdenquote:Op maandag 11 januari 2016 15:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Altijd zo![]()
Heroes volgend jaar op 1 in top 2000
Goed punt jaquote:Op maandag 11 januari 2016 15:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee daarvoor had ie in november moeten overlijden
watquote:Op maandag 11 januari 2016 15:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je durft niet met de trein door NL te reizen
Ik heb met hem geknikkerdquote:Op maandag 11 januari 2016 15:44 schreef wietparkiet het volgende:
rip david bowie was zijn grootste fan heb al zijn muziek ben naar al zijn concerten geweest rip
Hete boi dus.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:13 schreef Fera het volgende:
De verpleegkundige die bloed kwam prikken leek op Kaneel. Best apart.
Is Bowie dood?quote:
ik had alleen een nummer gedeeldquote:Op maandag 11 januari 2016 15:33 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb ook iets geplaatst op FB. Niet omdat ik grote fan ben maar omdat ik David Bowie als persoon en artiest altijd erg interessant heb gevonden
klopt die saudis kopen zichzelf overal vrij ook in VS laatst pfffquote:Op maandag 11 januari 2016 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geld koopt vrijheid.
[ afbeelding ]
Dude. Ik zie je cijfers bij dagcijfers. Heb je in de VS niks leukers te doen dan FOK!ken?quote:
Vast een kloon van Fylax.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dude. Ik zie je cijfers bij dagcijfers. Heb je in de VS niks leukers te doen dan FOK!ken?
Was ook verhaal in de VS gister. Pa en dochter lopen, worden bedreigd door 5 negers.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
klopt die saudis kopen zichzelf overal vrij ook in VS laatst pfff
Bates Motel kijken op Netflixquote:Op maandag 11 januari 2016 16:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind OUD geen boeiende onderneming
in amerika schiet de politie negers al neer als ze een ijsje in hun hand hebbenquote:Op maandag 11 januari 2016 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was ook verhaal in de VS gister. Pa en dochter lopen, worden bedreigd door 5 negers.
Dochter wordt ge gangraped. Pa direct naar popo, die vervolgens tijden weigert wat te doen.
Wat leven we toch in een kanowereld.
Dat valt wel mee. Het zijn voornamelijk negers die elkaar neerschieten.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
in amerika schiet de politie negers al neer als ze een ijsje in hun hand hebben
Ik ruik bullshit
Het aantal negers dat door de politie is neergeschoten is echt miniem.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
in amerika schiet de politie negers al neer als ze een ijsje in hun hand hebben
Ik ruik bullshit
Het is het verhaal voor de film Psycho. Meerdere fans hier in GRTD van Bates Motelquote:Op maandag 11 januari 2016 16:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
waar gaat t over in t kort? Drama/actie?
Hoe kom jij aan je informatie dan? Ben je er zelf geweest?quote:Op maandag 11 januari 2016 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het aantal negers dat door de politie is neergeschoten is echt miniem.
Maar blijf natuurlijk vooral de cijfers negeren en blijf de media geloven.
Mooiquote:Op maandag 11 januari 2016 14:59 schreef Calcio het volgende:
[..]
Nee ik denk niet dat jij verstandig genoeg bent om daar helemaal alleen heen te gaan idd
Ik zeg dan ook niet dat ik naar thailand gaquote:Op maandag 11 januari 2016 15:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je durft niet met de trein door NL te reizen maar wel naar Thailand te reizen?
Is gewoon openbare informatie beschikbaar gemaakt door de overheid.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan je informatie dan? Ben je er zelf geweest?
Oh, een soort medium dus?quote:Op maandag 11 januari 2016 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is gewoon openbare informatie beschikbaar gemaakt door de overheid.
Als jij een onderzoek een medium noemt, mag jij het zo noemen van mij.quote:
Jawel maar het was een saaie zondag waar ik naar de kerk (quote:Op maandag 11 januari 2016 16:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dude. Ik zie je cijfers bij dagcijfers. Heb je in de VS niks leukers te doen dan FOK!ken?
ik ben gezelligquote:Op maandag 11 januari 2016 17:22 schreef wietparkiet het volgende:
wrm wilt iedereen dat fylax hem appt?
waarom wilt fylax dat wij hem appenquote:Op maandag 11 januari 2016 17:22 schreef wietparkiet het volgende:
al die homo's hier willen in z'n broekje komenquote:Op maandag 11 januari 2016 17:22 schreef wietparkiet het volgende:
insinueer je nu dat pax en ik pedofielen zijn?quote:Op maandag 11 januari 2016 17:23 schreef Calcio het volgende:
[..]
al die homo's hier willen in z'n broekje komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |