SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zeker bij je omaquote:Op maandag 11 januari 2016 00:31 schreef Calcio het volgende:
Sowieso sportscholen![]()
Niet thuis je eigen fitnessruimte hebben
quote:
dat is dus niet jouw huisquote:
aar hou ik niet vanquote:Op maandag 11 januari 2016 00:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hij heeft een zachte kant maar voor internetreputatie doet hij soms beetje stoer
moest hierom lachenquote:Op maandag 11 januari 2016 00:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wij zijn die fase gelukkig allang voor bij
Doe niet zo gay manquote:Op maandag 11 januari 2016 00:36 schreef Calcio het volgende:
Nooit begrepen wat mensen leuk vinden al voetbal man
ik ook niet maar fuck it who caresquote:Op maandag 11 januari 2016 00:36 schreef Calcio het volgende:
Doei Sofjequote:
jij vind het leuk ok 22 kasthomos op een grasveld te zien rennen op zondagmiddag. Wie is hier nou homoquote:
de 22 homo'squote:Op maandag 11 januari 2016 00:37 schreef Calcio het volgende:
[..]
jij vind het leuk ok 22 kasthomos op een grasveld te zien rennen op zondagmiddag. Wie is hier nou homo
moeten ze zelf weten inderdaadquote:Op maandag 11 januari 2016 00:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ook niet maar fuck it who cares
scherpquote:Op maandag 11 januari 2016 00:39 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
je geeft zelf antwoord op je vraag
knap
Ja, spring van het dak af.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:41 schreef Calcio het volgende:
Heeft iemand nog adviezen voor mijn topic;
GC / Expres opgepakt worden
goed bezig ezellllquote:Op maandag 11 januari 2016 00:46 schreef Ezell het volgende:
Wiehie, morgen al groepslesje volgen. #trots
Je bent zelf doodquote:
wat vind je van angela schijfquote:Op maandag 11 januari 2016 00:36 schreef Calcio het volgende:
Eindelijk aan het trainen voor digital nomadquote:Op maandag 11 januari 2016 01:24 schreef Mortaxx het volgende:
ben ik python cursus op codeacademy aan het doen loopt die site vast
ja tochquote:Op maandag 11 januari 2016 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eindelijk aan het trainen voor digital nomad
Veel keuze heb je niet als student.quote:Op maandag 11 januari 2016 01:28 schreef Calcio het volgende:
[..]
ik zou liever iets doen wat ik leuk vind maargoed
daarom moet je ook iets leuks gaan studerenquote:Op maandag 11 januari 2016 01:28 schreef Calcio het volgende:
[..]
ik zou liever iets doen wat ik leuk vind maargoed
Ik ga studie er naast doen he mortie.quote:Op maandag 11 januari 2016 01:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
daarom moet je ook iets leuks gaan studeren![]()
DAt ook. Ik zou er in elke baan op achteruit gaan.quote:Op maandag 11 januari 2016 01:29 schreef Calcio het volgende:
Als het veel verdient is het moeilijk stoppen zeker
oh studeer je nogquote:Op maandag 11 januari 2016 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Veel keuze heb je niet als student.
welke?quote:Op maandag 11 januari 2016 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga studie er naast doen he mortie.
Elke studentenbaan misschien jaquote:Op maandag 11 januari 2016 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
DAt ook. Ik zou er in elke baan op achteruit gaan.
Ja later pak ik betere pay. Maar nu niet.quote:
heb ik wel gedaan was fucking saai en strenge kutbazenquote:Op maandag 11 januari 2016 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja later pak ik betere pay. Maar nu niet.
Ga niet in winkel ofzo staan pff
wel heel algemeenquote:Op maandag 11 januari 2016 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zit te denken aan economie. Niet al te moeilijk.
Ik heb lang in een supermarkt gestaan.quote:Op maandag 11 januari 2016 01:30 schreef Calcio het volgende:
[..]
heb ik wel gedaan was fucking saai en strenge kutbazen
iddquote:Op maandag 11 januari 2016 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb lang in een supermarkt gestaan.
Fucking aids slaven werk.
Liever broke dan slaaf zijn
met enkel economie is het toch niet zo makkelijk?quote:Op maandag 11 januari 2016 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja. Maar werk krijg ik er wel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |