Zooi meteen in de vuilnisbak tiefen ipv op je bureau laten slingeren. Of gewoon geen zooi maken. Dat is nog beter, want dan hoef je ook niet op te staan om de zooi weg te kiepen. Aan de andere kant, als je toch op staat kan je op de terugweg weer een biertje meenemen dus dat is wel positief natuurlijk. Dus ik denk dat het beter is om zooi te maken dan om geen zooi te maken, want dan moet je dus ieders keer apart op staan voor bier.quote:
Definieer zooi.quote:Op donderdag 21 januari 2016 02:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zooi meteen in de vuilnisbak tiefen ipv op je bureau laten slingeren. Of gewoon geen zooi maken. Dat is nog beter, want dan hoef je ook niet op te staan om de zooi weg te kiepen. Aan de andere kant, als je toch op staat kan je op de terugweg weer een biertje meenemen dus dat is wel positief natuurlijk. Dus ik denk dat het beter is om zooi te maken dan om geen zooi te maken, want dan moet je dus ieders keer apart op staan voor bier.
Ok, wanneer gaan we weer zuipen?quote:Op donderdag 21 januari 2016 02:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zooi meteen in de vuilnisbak tiefen ipv op je bureau laten slingeren. Of gewoon geen zooi maken. Dat is nog beter, want dan hoef je ook niet op te staan om de zooi weg te kiepen. Aan de andere kant, als je toch op staat kan je op de terugweg weer een biertje meenemen dus dat is wel positief natuurlijk. Dus ik denk dat het beter is om zooi te maken dan om geen zooi te maken, want dan moet je dus ieders keer apart op staan voor bier.
Geweldig!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:28 schreef Cynix ® het volgende:
[ afbeelding ]
De unieke once-in-a-lifetime FOK!mok is binnen! Nu is mijn FOK!plek pas af!
Whaha gaaf!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:28 schreef Cynix ® het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal netjes opgepoetst...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:28 schreef Cynix ® het volgende:
[ afbeelding ]
Nee hoor, ik zat bij de eerste 5 bestellers, pas daarna deden ze moeilijk en mocht een smilie als print ineens niet meer.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Whaha gaaf!
Via een andere site gedaan als die van de shop?
Ben wel jaloers hoor want zo'n mooie mok heb ik nietquote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:28 schreef Cynix ® het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, opvallend, to say the least.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zat bij de eerste 5 bestellers, pas daarna deden ze moeilijk en mocht een smilie als print ineens niet meer.
Krijg ik een mooi "verboden-in-te-rijden" logo te zien...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:28 schreef Cynix ® het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er super uit!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:49 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ben wel jaloers hoor want zo'n mooie mok heb ik niet![]()
[ afbeelding ]
Zeker!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:16 schreef chufi het volgende:
Niet alles hoeft in de OP, maar Mata hangt er lekker bij
Hij doet nog weinigquote:Op donderdag 8 december 2016 21:43 schreef drakin het volgende:
Ik heb weer een ander fokplekje vanavond gevonden inclusief overlevingsproviand.[ afbeelding ]
potver mijn fokplek, wat doe je?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |