zsm een foto van het uitzicht vanaf mijn Fok!plekjequote:Op woensdag 13 januari 2016 20:57 schreef FANN het volgende:
Niemand meer een foto van zij of haar Fokplekje
Is ook goed!quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zsm een foto van het uitzicht vanaf mijn Fok!plekje
Als ik een ander Fokplekje heb maak ik wel weer een nieuwe foto hoor.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:57 schreef FANN het volgende:
Niemand meer een foto van zij of haar Fokplekje
Okido!quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Als ik een ander Fokplekje heb maak ik wel weer een nieuwe foto hoor.
Ik zit vrijdag de andere kant op te kijken in de trein bijvoorbeeld.quote:
nah... ik zie het welquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zit vrijdag de andere kant op te kijken in de trein bijvoorbeeld.
Of het weekend bij Sas.
Ik heb 3 fokplekken gehad afgelopen weekend, of 4 maar 1 heb ik niet op de foto gezet.quote:
Ik herken inmiddels de jas.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb 3 fokplekken gehad afgelopen weekend, of 4 maar 1 heb ik niet op de foto gezet.
Dit keer zie je de buitenkant van de jasquote:
Wat is dit ?quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit keer zie je de buitenkant van de jas
En iedereen maar klagen over gebrek aan zitplaatsen in de trein...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb 3 fokplekken gehad afgelopen weekend, of 4 maar 1 heb ik niet op de foto gezet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het even uitvergroot en dan zie je dit:
[ afbeelding ]
Het is een stiekeme trademark ® van drakin...
Nah voorruit, ik moest even glimlachen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het even uitvergroot en dan zie je dit:
[ afbeelding ]
Het is een stiekeme trademark ® van drakin...
Dat is fijn.quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nah voorruit, ik moest even glimlachen.
Net als ik, een asbak binnen handbereik.quote:Op donderdag 21 januari 2016 02:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het zootje is nog net zo groot.
[ afbeelding ]
En 1 keer per jaar nieuw toetsenbord.quote:Op donderdag 21 januari 2016 02:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Net als ik, een asbak binnen handbereik.
Ruim eens op man, ouwe schuinsmarcheerder!quote:Op donderdag 21 januari 2016 02:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het zootje is nog net zo groot.
[ afbeelding ]
Binnenkort weer een keer maar helpt weinig.quote:Op donderdag 21 januari 2016 02:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ruim eens op man, ouwe schuinsmarcheerder!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |