SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
dat geldt voor alle belastingenquote:Op zondag 10 januari 2016 23:42 schreef Calcio het volgende:
[..]
omdat er al belasting over is betaald
awhquote:Op zondag 10 januari 2016 23:43 schreef Paxcon het volgende:
ik zou als ik oud ben alles aan mn kleinkinderen besteden
maar die ga ik nooit krijgen
Mijn oma was redelijk goed opgeleid en had grond.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is het beter dat ze geld besteed aan reisjes met jullie enzo
Hoe is dat eigenlijk gegaan met communisme. Mensen hadden toch geen privebezit dus hoe is ze dan aan vermogen gekomen in zo'n korte tijd?
je kan de favoriete oom wordenquote:Op zondag 10 januari 2016 23:43 schreef Paxcon het volgende:
ik zou als ik oud ben alles aan mn kleinkinderen besteden
maar die ga ik nooit krijgen
Een huis is ook niet verkeerd verder.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:43 schreef Amarantha het volgende:
Hebben ze laatst allemaal vast laten leggen.
ja of adopteer jequote:Op zondag 10 januari 2016 23:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
misschien krijgen mn broer of zus nog leuke kinderen
heb jij rijke oudersquote:Op zondag 10 januari 2016 23:44 schreef Fylax het volgende:
Ik heb geen idee wat ik zou krijgen van mijn familie.
werd grond niet afgenomen? Of weer terug gehad na de valquote:Op zondag 10 januari 2016 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn oma was redelijk goed opgeleid en had grond.
En pas ~35 toen de muur viel.
ik ook nietquote:Op zondag 10 januari 2016 23:44 schreef Fylax het volgende:
Ik weet niet precies hoe dat ging.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:44 schreef Mortaxx het volgende:
werd grond niet afgenomen? Of weer terug gehad na de val
Dit.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:44 schreef Fylax het volgende:
Beetje welquote:Op zondag 10 januari 2016 23:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dit.
Raar om er zelfs over na te denken.
omg heb je 3 broers/zussenquote:Op zondag 10 januari 2016 23:45 schreef Mortaxx het volgende:
Ouders hebben alleen huis waar wel ruim een ton van over zal blijven. Maarja 4 kinderen dus rijk word ik er niet van.
Overblijven na wat?quote:Op zondag 10 januari 2016 23:45 schreef Mortaxx het volgende:
Ouders hebben alleen huis waar wel ruim een ton van over zal blijven. Maarja 4 kinderen dus rijk word ik er niet van.
wat studeer je?quote:Op zondag 10 januari 2016 23:45 schreef supersof het volgende:
Vijf dagen voor de deadline een werkstuk inleveren
Ik krijg niets.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb al wel soort van indicaties over wat ik zou krijgen, maar ik hou mij er niet zo mee bezig tbh.
sociaal juridische dienstverlening op HUquote:
oh tofquote:Op zondag 10 januari 2016 23:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
http://www.mirror.co.uk/n(...)cal-children-7033918
wetenschapgod
nicequote:Op zondag 10 januari 2016 23:46 schreef supersof het volgende:
[..]
sociaal juridische dienstverlening op HU
Alles in een potje gooien en roeren.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh tof
want je zou nu idd moeten kiezen wie de biologische vader wordt
Dus ooit kom ik in Angelslo te wonen.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een huis is ook niet verkeerd verder.
Hoeft niet. Als je tegen die tijd al een eigen huisje hebt kan je hem ook verkopen natuurlijkquote:Op zondag 10 januari 2016 23:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dus ooit kom ik in Angelslo te wonen.
Hadden je ouders laatst geen huis gekocht?quote:Op zondag 10 januari 2016 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik krijg niets.
Mijn vriendin wel.
Klopt.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hadden je ouders laatst geen huis gekocht?
Dat is ook een optiequote:Op zondag 10 januari 2016 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeft niet. Als je tegen die tijd al een eigen huisje hebt kan je hem ook verkopen natuurlijk
quote:Op zondag 10 januari 2016 23:48 schreef supersof het volgende:
Misschien overlijd ik wel liever eerder dan mijn ouders
Maarja is ook zo kut als je kinderen jong zijn en jezelf overlijdt
Leven zonder mijn ouders lijkt me echt heel kutquote:
Sofquote:Op zondag 10 januari 2016 23:48 schreef supersof het volgende:
Misschien overlijd ik wel liever eerder dan mijn ouders
Maarja is ook zo kut als je kinderen jong zijn en jezelf overlijdt
Daar groei je wel mee op.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Leven zonder mijn ouders lijkt me echt heel kut
waarom?quote:Op zondag 10 januari 2016 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat die kans bij mij oprecht groter is.
Ik doe dat al bijna.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Leven zonder mijn ouders lijkt me echt heel kut
Ja dat is wel zoquote:
Als het nu zou gebeuren zou ik ook liever dood zijn, nou ja mn moeder dan.quote:
Dacht dat je er allang een had joh, je rept er hier al maanden overquote:Op zondag 10 januari 2016 23:50 schreef Typisch het volgende:
Ja jongens ik ben er uit, ik ga een Pathé Unlimited pas nemen.
Ben ik bij dat ik nooit meer in tilburg komquote:Op zondag 10 januari 2016 23:50 schreef Typisch het volgende:
Ja jongens ik ben er uit, ik ga een Pathé Unlimited pas nemen.
Ja dat bedoel ik ook, als het nu zou gebeuren dan is het echt klote. Maar ja later dan moet het wel en heb je zelf ook kinderen en leer je er wel mee levenquote:Op zondag 10 januari 2016 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als het nu zou gebeuren zou ik ook liever dood zijn, nou ja mn moeder dan.
Ja. Maar daardoor word ik niet maar 50quote:Op zondag 10 januari 2016 23:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heb je permanente schade opgelopen door alcohol ofzo
hoezo denk je dat danquote:Op zondag 10 januari 2016 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Maar daardoor word ik niet maar 50
Ik doe te domme dingen.quote:
Lijkt me erg als mijn broertjes eerder dood gaan dan ikquote:Op zondag 10 januari 2016 23:53 schreef Ezell het volgende:
Lijkt mij kut als je langer leeft dan de mensen om je heen.
zit je ook aan de drugs ofzoquote:Op zondag 10 januari 2016 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Maar daardoor word ik niet maar 50
quote:Op zondag 10 januari 2016 23:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Ben ik bij dat ik nooit meer in tilburg kom
Dat zou iets waar ik voor zou kunnen blijven levenquote:Op zondag 10 januari 2016 23:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Leukste is als je je kleinkinderen nog ziet opgroeien enzo.
Laat mij denken aan the green mile waar iedereen van zo'n mans omgeving overlijdt en hij niet door een vloek.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:53 schreef Ezell het volgende:
Lijkt mij kut als je langer leeft dan alle mensen om je heen.
*doet mij denken aanquote:Op zondag 10 januari 2016 23:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Laat mij denken aan the green mile waar iedereen van zo'n mans omgeving overlijdt en hij niet door een vloek.
En dan hopen dat die dichtbij wonen.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zou iets waar ik voor zou kunnen blijven leven
is goedquote:
Dan lees je het niet.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zo net voor t slapen gaan, nooit leuk
ga eens slapen, moet je niet naar school morgenquote:Op zondag 10 januari 2016 23:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zo net voor t slapen gaan, nooit leuk
Oh nee, hou het maar dit onderwerp trouwensquote:Op zondag 10 januari 2016 23:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoeveel pringles koop je morgen.
Zonder dood was het leven niet waardevol.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:57 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben het met Fylax eens. Beetje deprimerend onderwerp dit
Helemaal geen deze week denk ikquote:Op zondag 10 januari 2016 23:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoeveel pringles koop je morgen.
Jij bent deprimerendquote:Op zondag 10 januari 2016 23:57 schreef Fok-it het volgende:
Komt niet vaak voor ditquote:Op zondag 10 januari 2016 23:57 schreef Fok-it het volgende:
begravenquote:
Vooral jij.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:58 schreef supersof het volgende:
fylax, fokkie en ik willen jou een keer meeten
kan ja,leukquote:Op zondag 10 januari 2016 23:58 schreef supersof het volgende:
fylax, fokkie en ik willen jou een keer meeten
heb je al eens fokkers gemeet?quote:
Verder wel dit.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, ik ben dan dood. Wat de nabestaande het fijnst vinden.
ohja dit was echt raarquote:Op zondag 10 januari 2016 23:59 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
ik vond dit vroeger een eng/raar programma
Straks krijgen ze daar ruzie overquote:Op zondag 10 januari 2016 23:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit. Of mijn man moet al dood zijn.. Dan wil ik hetzelfde.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat krijgen ze vooral als je over je graf probeert te regerenquote:Op maandag 11 januari 2016 00:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Straks krijgen ze daar ruzie over
Ik vond dit echt stom.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:59 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
ik vond dit vroeger een eng/raar programma
Straks gooien ze e over Arena grasmatquote:
Zelfs dat maak ik niet meer mee.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Straks gooien ze e over Arena grasmat
Dat zal wel loslopen.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Straks krijgen ze daar ruzie over
ik hoorde dat jij op een dolfijn lijktquote:
quote:
Echt een beetje creepyquote:
Waarom post je niet gewoon als Totoquote:Op maandag 11 januari 2016 00:01 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
ik hoorde dat jij op een dolfijn lijkt
Nice.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:01 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Dit heb ik nou nooit meegemaaktquote:Op maandag 11 januari 2016 00:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Sof is leuk om te meeten. Dan krijg je pizza.
je kreeg vrijdag nog koekjesquote:
ik denk dst ik dit ga kiezen jaquote:Op zondag 10 januari 2016 23:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je moet die man niet feedenquote:Op maandag 11 januari 2016 00:02 schreef supersof het volgende:
[..]
je kreeg vrijdag nog koekjes
en in nijmegen kreeg je broodje kroket van me
waarom niet?quote:
Zewas bang dat ik van m`n stokkie ging in ZHquote:
Niet waar, ik dacht daar pas aan toen we op de kamer warenquote:Op maandag 11 januari 2016 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zewas bang dat ik van m`n stokkie ging in ZH
quote:Op maandag 11 januari 2016 00:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik
maar niet met fokkers
hahahohohihih
Ik had alleen nog maar bakje aardbeien op.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hij klaagt altijd dat ie moet cutten
jij was samen met fokkie op een hotelkamer?quote:Op maandag 11 januari 2016 00:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Niet waar, ik dacht daar pas aan toen we op de kamer waren
Oh. Die kroket was in 2014 en die koekjes waren niet zo veel ;squote:Op maandag 11 januari 2016 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hij klaagt altijd dat ie moet cutten
oh wat een gedoequote:Op maandag 11 januari 2016 00:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
dan moet je naar nijmegen komen want ik mag niet naar groningen
moer je wel ff zeggen wat je andere account is in dmquote:Op maandag 11 januari 2016 00:03 schreef Calcio het volgende:
Fylax ga mij maar moeten, dan hoef je ook niet bang te zijn dat ik aan je ga zitten itt to Paxcon
je hebt nooit wat op maar ecto ben je nog niet :squote:Op maandag 11 januari 2016 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had alleen nog maar bakje aardbeien op.
doe even normaal debielquote:Op maandag 11 januari 2016 00:03 schreef Calcio het volgende:
Fylax ga mij maar moeten, dan hoef je ook niet bang te zijn dat ik aan je ga zitten itt to Paxcon
Aan het afvallen ofzo?quote:Op maandag 11 januari 2016 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had alleen nog maar bakje aardbeien op.
nee, op een ziekenhuiskamerquote:Op maandag 11 januari 2016 00:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij was samen met fokkie op een hotelkamer?
quote:Op maandag 11 januari 2016 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je hebt nooit wat op maar ecto ben je nog niet :s
MSN?quote:Op maandag 11 januari 2016 00:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
moer je wel ff zeggen wat je andere account is in dm
Hee ifim!quote:Op maandag 11 januari 2016 00:01 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een dolfijn, dolfijnquote:Op maandag 11 januari 2016 00:01 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Nee joh. Gekkigheid.quote:
Ja, weet ik veel.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh. Gekkigheid.
Al mogen de kerstkilo`s er wel wer eens af
Dat gaat vanzelf als je weer eet, drinkt en beweegt als voor de kerst.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh. Gekkigheid.
Al mogen de kerstkilo`s er wel wer eens af
Hoop morgen goed nieuws te horen.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel.Hoe gaat het trouwens met le school?
Krijg je morgen antwoordquote:Op maandag 11 januari 2016 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoop morgen goed nieuws te horen.
Anders nisogoed
Hoezo? Ik volg het niet.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoop morgen goed nieuws te horen.
Anders nisogoed
Mits je gezond at voor de kerst.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelf als je weer eet, drinkt en beweegt als voor de kerst.
Inderdaad. Me lazy ass maar weer eens naar de sportschool bewegen deze weekquote:Op maandag 11 januari 2016 00:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelf als je weer eet, drinkt en beweegt als voor de kerst.
quote:Op maandag 11 januari 2016 00:08 schreef Calcio het volgende:
Maarja zo zijn jouw soortgenoten allemaal
doe normaalquote:Op maandag 11 januari 2016 00:08 schreef Calcio het volgende:
Maarja zo zijn jouw soortgenoten allemaal
elke dag kebabquote:Op maandag 11 januari 2016 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar in GRTD is het de norm om ongezond te eten.
#nietzogod
Ja van stage, maar ja. Als dat negatief is heb ik niet echt opties meer. En raak ook out of time verderquote:
Nee, dat ga ik zelf halenquote:
zeg sorry tegen paxquote:Op maandag 11 januari 2016 00:08 schreef Calcio het volgende:
[..]
sorry ik verkondigde de feiten gewoon even
Hoezo geen opties? Moet je dan stoppen?quote:Op maandag 11 januari 2016 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja van stage, maar ja. Als dat negatief is heb ik niet echt opties meer. En raak ook out of time verder
oke voor deze keerquote:Op maandag 11 januari 2016 00:09 schreef Calcio het volgende:
Sorry Pax ik bedoelde het niet zo hoop dat je me ooit kan vergeven xx
Fitness.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:10 schreef Ezell het volgende:
Over gezond doen gesproken... Ik wil gaan sporten, maar ik heb geen idee wat. Iemand suggesties? Zolang het niet te duur en geen vaste tijden heeft, dan zet ik het op mijn lijstje.
badmintonquote:Op maandag 11 januari 2016 00:10 schreef Ezell het volgende:
Over gezond doen gesproken... Ik wil gaan sporten, maar ik heb geen idee wat. Iemand suggesties? Zolang het niet te duur en geen vaste tijden heeft, dan zet ik het op mijn lijstje.
dankjequote:Op maandag 11 januari 2016 00:10 schreef Toto69 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 11 januari 2016 00:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oke voor deze keer
[/quotewat ben j59'& eenl ieve jongen
Valt meequote:
Nog niet. Maar er moet wel wat vrij komen anders gaat het wel die kant op jaquote:Op maandag 11 januari 2016 00:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoezo geen opties? Moet je dan stoppen?
speek voor jezelfquote:Op maandag 11 januari 2016 00:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
het is niet voor niks dat bijna alle heteros hier in haar broekje proberen te komen
Hardlopen. Zwemmen.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:10 schreef Ezell het volgende:
Over gezond doen gesproken... Ik wil gaan sporten, maar ik heb geen idee wat. Iemand suggesties? Zolang het niet te duur is en geen vaste tijden heeft, dan zet ik het op mijn lijstje.
Waarom is het zo moeilijk om aan een stageplek te komen?quote:Op maandag 11 januari 2016 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog niet. Maar er moet wel wat vrij komen anders gaat het wel die kant op ja
nou idd zeg. Ik doe ook al zo m'n best maar ik denk dat ze me wat te jong vindquote:Op maandag 11 januari 2016 00:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
het is niet voor niks dat bijna alle heteros hier in haar broekje proberen te komen
sof heeft ze voor het uitkiezenquote:Op maandag 11 januari 2016 00:11 schreef Calcio het volgende:
[..]
nou idd zeg. Ik doe ook al zo m'n best maar ik denk dat ze me wat te jong vind
Omdat er bijzonder weinig erkende leerbedrijven zijn.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom is het zo moeilijk om aan een stageplek te komen?
wtfquote:Op maandag 11 januari 2016 00:12 schreef Calcio het volgende:
[..]
ben jij niet verliefd op haar ondanks je geaardheid?
Iedereen is verliefd op Sof, ondanks hun geaardheid.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:12 schreef Calcio het volgende:
[..]
nee maar ze is wel lief en mooiquote:Op maandag 11 januari 2016 00:12 schreef Calcio het volgende:
[..]
Tsja, zonder papiertje kom je daar ook niet binnenquote:Op maandag 11 januari 2016 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Anders gewoon een jaartje fitness fokkie en gewoon privaat beveiliging
ja togquote:Op maandag 11 januari 2016 00:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Iedereen is verliefd op Sof, ondanks hun geaardheid.
misschien heeft OF nog een enforcer nodigquote:Op maandag 11 januari 2016 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, zonder papiertje kom je daar ook niet binnen
Jawel hoor, als je maar in de goede kringen zit en breed genoeg bent.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, zonder papiertje kom je daar ook niet binnen
quote:Op maandag 11 januari 2016 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel hoor, als je maar in de goede kringen zit en breed genoeg bent.
ik ben er nog nooit geweestquote:Op maandag 11 januari 2016 00:16 schreef Calcio het volgende:
[..]
daar komen alleen maar bierzuipemde tokkies joh
Vooral veel anabolentypes en huisvrouwenquote:Op maandag 11 januari 2016 00:16 schreef Calcio het volgende:
[..]
daar komen alleen maar bierzuipemde tokkies joh
20quote:
heyquote:
06jebentnogmaar17quote:Op maandag 11 januari 2016 00:18 schreef Calcio het volgende:
[..]
oh dat valt wel mee. Wat is je nummer
Zijn niet veel vrouwen die een jongen van 17 zien zittenquote:Op maandag 11 januari 2016 00:18 schreef Calcio het volgende:
[..]
oh dat valt wel mee. Wat is je nummer
discriminatiequote:Op maandag 11 januari 2016 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn niet veel vrouwen die een jongen van 17 zien zitten
je krijgt hem toch nietquote:
dmquote:Op maandag 11 januari 2016 00:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
misschien heb ik haar nummer nog voor je
wat heb je te bieden?
quote:Op maandag 11 januari 2016 00:20 schreef Ezell het volgende:
oke, ik ga abo op een sportschool nemen
voor het eerst in mijn leven iets aan sport doen
vind het vet goed van mezelf
#OPNAARGEZOND
Ja die ben je nu weer kwijtquote:
Dat zeker.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
ja, weet ikmaar het is goed dat ik nu wel iets ga doen
In de sportschool hebben ze echt weinigi verstandquote:Op maandag 11 januari 2016 00:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zeker.
Zou naar een sportschool gaan waar ze je iig opweg kunnen helpen met een simpel schemaatje.
Dan vrij snel zelf wt bestuderen en een eigen schema in elkaar zetten voor beter resultaat.
Denk dat ik gewoon van die groepslessen ga volgen.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zeker.
Zou naar een sportschool gaan waar ze je iig opweg kunnen helpen met een simpel schemaatje.
Dan vrij snel zelf wt bestuderen en een eigen schema in elkaar zetten voor beter resultaat.
Klopt, maar als je ergens mee moet beginnen en je hebt nog nooit gesport is zo'n begin schemaatje niet heel verkeerd denk ik.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In de sportschool hebben ze echt weinigi verstand
Zelfs dan raad ik wat googlen aan.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Klopt, maar als je ergens mee moet beginnen en je hebt nog nooit gesport is zo'n begin schemaatje niet heel verkeerd denk ik.
Ah, lekker hip lekker zumba?quote:Op maandag 11 januari 2016 00:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Denk dat ik gewoon van die groepslessen ga volgen.
Making a Murder is een zieke documentaire.quote:
Eensch.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Making a Murder is een zieke documentaire.
Ziek hoe ze die vent iets in de schoenen schuiven wat hij niet gedaan heeft.quote:
Nee hoor ik snitch niet, geen zorgenquote:
je zei dat je hem had verwijderd snijboonquote:
Zelf ook geprobeerd?quote:Op maandag 11 januari 2016 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn vriendin doet zumba op de sportschool.
Dat is saai zeg.
Heb ik ook tijdje gedaan. Is leukquote:Op maandag 11 januari 2016 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn vriendin doet zumba op de sportschool.
Dat is saai zeg.
mortaxx liegt altijdquote:Op maandag 11 januari 2016 00:26 schreef supersof het volgende:
[..]
je zei dat je hem had verwijderd snijboon
ohja inderdaadquote:Op maandag 11 januari 2016 00:26 schreef supersof het volgende:
[..]
je zei dat je hem had verwijderd snijboon
hier in grtd ook. Pas maar opquote:Op maandag 11 januari 2016 00:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maak de verkeerde mensen boos in Murrica en je bent fucked.
kk mortaquote:Op maandag 11 januari 2016 00:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ohja inderdaaddie heb ik per ongeluk verwijderd
echt niet per ongelukquote:Op maandag 11 januari 2016 00:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ohja inderdaaddie heb ik per ongeluk verwijderd
Heeft niks met boos zijn te maken. Meer met de verkeerde familie wezen, of uit het verkeerde milieu komen in hun ogenquote:Op maandag 11 januari 2016 00:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maak de verkeerde mensen boos in Murrica en je bent fucked.
wel vals telefoonnummer ingevuld toch?quote:Op maandag 11 januari 2016 00:28 schreef Ezell het volgende:
Wieehieee, gratis dagpas geregeld. Misschien morgen al sporten.
slaap lekkerquote:Op maandag 11 januari 2016 00:29 schreef Typisch het volgende:
Ik ga lezen en slapen FOK!ertjes.
Fijne nacht.
nee, hoezo?quote:Op maandag 11 januari 2016 00:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wel vals telefoonnummer ingevuld toch?
wthquote:Op maandag 11 januari 2016 00:27 schreef Mortaxx het volgende:
de leukste groepsles vind ik wel dat ze aan het eind in het donker met een dekentje over zich heen op de grond gaan liggen. Ik snap dat echt niet
Met een wapen de vrouw van de sheriff onderschot houden helpt ook niet.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft niks met boos zijn te maken. Meer met de verkeerde familie wezen, of uit het verkeerde milieu komen in hun ogen
fokker101 is wel baasquote:Op maandag 11 januari 2016 00:32 schreef supersof het volgende:
Ik denk vaak dat rickertman, fokker101 en Calcio dezelfde persoon is
prrrr sexy hoor.quote:
jatokquote:Op maandag 11 januari 2016 00:31 schreef Calcio het volgende:
Sowieso sportscholen![]()
Niet thuis je eigen fitnessruimte hebben
ze zijn wel allemaal 17 volgens mijquote:Op maandag 11 januari 2016 00:32 schreef supersof het volgende:
Ik denk vaak dat rickertman, fokker101 en Calcio dezelfde persoon is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |