SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
dat geldt voor alle belastingenquote:Op zondag 10 januari 2016 23:42 schreef Calcio het volgende:
[..]
omdat er al belasting over is betaald
awhquote:Op zondag 10 januari 2016 23:43 schreef Paxcon het volgende:
ik zou als ik oud ben alles aan mn kleinkinderen besteden
maar die ga ik nooit krijgen
Mijn oma was redelijk goed opgeleid en had grond.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is het beter dat ze geld besteed aan reisjes met jullie enzo
Hoe is dat eigenlijk gegaan met communisme. Mensen hadden toch geen privebezit dus hoe is ze dan aan vermogen gekomen in zo'n korte tijd?
je kan de favoriete oom wordenquote:Op zondag 10 januari 2016 23:43 schreef Paxcon het volgende:
ik zou als ik oud ben alles aan mn kleinkinderen besteden
maar die ga ik nooit krijgen
Een huis is ook niet verkeerd verder.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:43 schreef Amarantha het volgende:
Hebben ze laatst allemaal vast laten leggen.
ja of adopteer jequote:Op zondag 10 januari 2016 23:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
misschien krijgen mn broer of zus nog leuke kinderen
heb jij rijke oudersquote:Op zondag 10 januari 2016 23:44 schreef Fylax het volgende:
Ik heb geen idee wat ik zou krijgen van mijn familie.
werd grond niet afgenomen? Of weer terug gehad na de valquote:Op zondag 10 januari 2016 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn oma was redelijk goed opgeleid en had grond.
En pas ~35 toen de muur viel.
ik ook nietquote:Op zondag 10 januari 2016 23:44 schreef Fylax het volgende:
Ik weet niet precies hoe dat ging.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:44 schreef Mortaxx het volgende:
werd grond niet afgenomen? Of weer terug gehad na de val
Dit.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:44 schreef Fylax het volgende:
Beetje welquote:Op zondag 10 januari 2016 23:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dit.
Raar om er zelfs over na te denken.
omg heb je 3 broers/zussenquote:Op zondag 10 januari 2016 23:45 schreef Mortaxx het volgende:
Ouders hebben alleen huis waar wel ruim een ton van over zal blijven. Maarja 4 kinderen dus rijk word ik er niet van.
Overblijven na wat?quote:Op zondag 10 januari 2016 23:45 schreef Mortaxx het volgende:
Ouders hebben alleen huis waar wel ruim een ton van over zal blijven. Maarja 4 kinderen dus rijk word ik er niet van.
wat studeer je?quote:Op zondag 10 januari 2016 23:45 schreef supersof het volgende:
Vijf dagen voor de deadline een werkstuk inleveren
Ik krijg niets.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb al wel soort van indicaties over wat ik zou krijgen, maar ik hou mij er niet zo mee bezig tbh.
sociaal juridische dienstverlening op HUquote:
oh tofquote:Op zondag 10 januari 2016 23:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
http://www.mirror.co.uk/n(...)cal-children-7033918
wetenschapgod
nicequote:Op zondag 10 januari 2016 23:46 schreef supersof het volgende:
[..]
sociaal juridische dienstverlening op HU
Alles in een potje gooien en roeren.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh tof
want je zou nu idd moeten kiezen wie de biologische vader wordt
Dus ooit kom ik in Angelslo te wonen.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een huis is ook niet verkeerd verder.
Hoeft niet. Als je tegen die tijd al een eigen huisje hebt kan je hem ook verkopen natuurlijkquote:Op zondag 10 januari 2016 23:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dus ooit kom ik in Angelslo te wonen.
Hadden je ouders laatst geen huis gekocht?quote:Op zondag 10 januari 2016 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik krijg niets.
Mijn vriendin wel.
Klopt.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hadden je ouders laatst geen huis gekocht?
Dat is ook een optiequote:Op zondag 10 januari 2016 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeft niet. Als je tegen die tijd al een eigen huisje hebt kan je hem ook verkopen natuurlijk
quote:Op zondag 10 januari 2016 23:48 schreef supersof het volgende:
Misschien overlijd ik wel liever eerder dan mijn ouders
Maarja is ook zo kut als je kinderen jong zijn en jezelf overlijdt
Leven zonder mijn ouders lijkt me echt heel kutquote:
Sofquote:Op zondag 10 januari 2016 23:48 schreef supersof het volgende:
Misschien overlijd ik wel liever eerder dan mijn ouders
Maarja is ook zo kut als je kinderen jong zijn en jezelf overlijdt
Daar groei je wel mee op.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Leven zonder mijn ouders lijkt me echt heel kut
waarom?quote:Op zondag 10 januari 2016 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat die kans bij mij oprecht groter is.
Ik doe dat al bijna.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Leven zonder mijn ouders lijkt me echt heel kut
Ja dat is wel zoquote:
Als het nu zou gebeuren zou ik ook liever dood zijn, nou ja mn moeder dan.quote:
Dacht dat je er allang een had joh, je rept er hier al maanden overquote:Op zondag 10 januari 2016 23:50 schreef Typisch het volgende:
Ja jongens ik ben er uit, ik ga een Pathé Unlimited pas nemen.
Ben ik bij dat ik nooit meer in tilburg komquote:Op zondag 10 januari 2016 23:50 schreef Typisch het volgende:
Ja jongens ik ben er uit, ik ga een Pathé Unlimited pas nemen.
Ja dat bedoel ik ook, als het nu zou gebeuren dan is het echt klote. Maar ja later dan moet het wel en heb je zelf ook kinderen en leer je er wel mee levenquote:Op zondag 10 januari 2016 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als het nu zou gebeuren zou ik ook liever dood zijn, nou ja mn moeder dan.
Ja. Maar daardoor word ik niet maar 50quote:Op zondag 10 januari 2016 23:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heb je permanente schade opgelopen door alcohol ofzo
hoezo denk je dat danquote:Op zondag 10 januari 2016 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Maar daardoor word ik niet maar 50
Ik doe te domme dingen.quote:
Lijkt me erg als mijn broertjes eerder dood gaan dan ikquote:Op zondag 10 januari 2016 23:53 schreef Ezell het volgende:
Lijkt mij kut als je langer leeft dan de mensen om je heen.
zit je ook aan de drugs ofzoquote:Op zondag 10 januari 2016 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Maar daardoor word ik niet maar 50
quote:Op zondag 10 januari 2016 23:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Ben ik bij dat ik nooit meer in tilburg kom
Dat zou iets waar ik voor zou kunnen blijven levenquote:Op zondag 10 januari 2016 23:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Leukste is als je je kleinkinderen nog ziet opgroeien enzo.
Laat mij denken aan the green mile waar iedereen van zo'n mans omgeving overlijdt en hij niet door een vloek.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:53 schreef Ezell het volgende:
Lijkt mij kut als je langer leeft dan alle mensen om je heen.
*doet mij denken aanquote:Op zondag 10 januari 2016 23:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Laat mij denken aan the green mile waar iedereen van zo'n mans omgeving overlijdt en hij niet door een vloek.
En dan hopen dat die dichtbij wonen.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zou iets waar ik voor zou kunnen blijven leven
is goedquote:
Dan lees je het niet.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zo net voor t slapen gaan, nooit leuk
ga eens slapen, moet je niet naar school morgenquote:Op zondag 10 januari 2016 23:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zo net voor t slapen gaan, nooit leuk
Oh nee, hou het maar dit onderwerp trouwensquote:Op zondag 10 januari 2016 23:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoeveel pringles koop je morgen.
Zonder dood was het leven niet waardevol.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:57 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben het met Fylax eens. Beetje deprimerend onderwerp dit
Helemaal geen deze week denk ikquote:Op zondag 10 januari 2016 23:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoeveel pringles koop je morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |