Laat die sneren links liggen , nergens voor nodigquote:Op maandag 11 januari 2016 19:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
Als je stopt met reageren dan zal je zien dat het al een stuk minder word.
Er word zo mooi gezegd dat het over een aantal jaar zo zal zijn, Menig Nederlander hoeft niet meer zo'n groot gezin en komt zelf al uit een groot gezin, ik kom zelf uit een gezin van 4 en Mijn zussen hebben nu 3 kinderen in totaal en ik heb er al 1 (backup) en mijn eerste is onderweg, Meer dan 2 hoeft van mij ook echt niet.
Maar als jullie vinden dat het er meer moeten worden, tja dan moet je toch even hard bezig gaan..
Tip blonde import bruid uit rusland, mocht je er geen hebben, er staat als goed is alle functies op die ze uit kan voeren. bijvoorbeeld afwassen en schoonmaken, voor extra functies betaal je natuurlijk meer.
Je hebt geen idee hoe diep het gaat en de nadelige gevolgen die het heeft voor de oorspronkelijke inwonersquote:Op maandag 11 januari 2016 19:36 schreef ems. het volgende:
Dat zijn dus al twee meningen. Plus het is wat makkelijk om iemand aan te wijzen, die een 'autoriteit' als titel te geven om vervolgens mensen die dat niet doen te verwijten dat hun mening ondoordacht is.
Daarnaast ben ik het er al in de eerste instantie niet mee eens dat de hele kwestie zo gecompliceerd is. Je hoeft geen raketgeleerde te zijn om een mening te kunnen vormen wat betreft de openingspost en de aannames daarin.
Dit is het eerste keer dat we het volledig met elkaar eens zijnquote:Op maandag 11 januari 2016 19:36 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik denk dat we allebei andere mensen in gedachten hebben wat betreft wie er onzin typt en wie niet
Ja maar nou moet ik het dus doen om jullie te helpen anders gaan jullie moielijk lopen doen..quote:Op maandag 11 januari 2016 19:59 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Laat die sneren links liggen , nergens voor nodig
Wil je de bevolking in strand houden dan heb je min een gem van 2.1 nodig . Maw je hebt nog behoorlijk wat werk te doen . Voor het vaderland uiteraard
Ik heb er al 3 dus niet miepen theguyver , fokken met die handel.(levert ook meer kinderbijslag op en kindgebonden budget))quote:Op maandag 11 januari 2016 20:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja maar nou moet ik het dus doen om jullie te helpen anders gaan jullie moielijk lopen doen..
Je kan ook zelf beginnen.
Tegenwoordig is dat afkomt gebonden.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:34 schreef THEFXR het volgende:
Is het grote plan niet om de wereldbevolking te verkleinen, zodat ze beter te controleren zijn, maakt niet uit welke kleur dat is.
quote:Op maandag 11 januari 2016 20:34 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ik heb er al 3 dus niet miepen theguyver , fokken met die handel.(levert ook meer kinderbijslag op en kindgebonden budget))
Takt is niet je sterkste kant he?quote:Op maandag 11 januari 2016 20:44 schreef theguyver het volgende:
[..]Hoi schatje als je die kleine er uit heeft moeten we gelijk dpoor, ons blanke ras staat op het spel!!!
En jij denkt dat ze dat opvat, met prima joh
The whites go first in ieder geval... alleen in de blanke gebieden van de wereld is dit van toepassing namelijk. Nergens anders in de wereld wordt de multiculturele samenleving zo sterk doorgevoerd.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:34 schreef THEFXR het volgende:
Is het grote plan niet om de wereldbevolking te verkleinen, zodat ze beter te controleren zijn, maakt niet uit welke kleur dat is.
En dan ineens die VOC mentaliteitquote:Op maandag 11 januari 2016 21:24 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
The whites go first in ieder geval... alleen in de blanke gebieden van de wereld is dit van toepassing namelijk. Nergens anders in de wereld wordt de multiculturele samenleving zo sterk doorgevoerd.
Heb je ooit de film Idiocracy weleens gezien?quote:Op maandag 11 januari 2016 20:44 schreef theguyver het volgende:
[..]Hoi schatje als je die kleine er uit heeft moeten we gelijk dpoor, ons blanke ras staat op het spel!!!
En jij denkt dat ze dat opvat, met prima joh
en hoe heeft dat te maken met dit topic?quote:Op maandag 11 januari 2016 21:27 schreef ChrisCarter het volgende:
En een PVV met 41 zetels in de peilingen, maar ondertussen zijn we allemaal makke lammetjes die zo met de gevestigde orde meelopen.
Wilders... die trekpop van Israël bedoel je?quote:Op maandag 11 januari 2016 21:27 schreef ChrisCarter het volgende:
En een PVV met 41 zetels in de peilingen, maar ondertussen zijn we allemaal makke lammetjes die zo met de gevestigde orde meelopen.
Omdat er net wordt gedaan alsof men allemaal lijdzaam toekijkt hoe "de blanken" verdwijnen. Wat een onzinnige stelling is want het is lang geleden dat de politiek in Nederland zo hot is geweest als de afgelopen tijden.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en hoe heeft dat te maken met dit topic?
Ja want dat punt wilde ik ook echt maken.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:31 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Wilders... die trekpop van Israël bedoel je?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Man-man-man... niet gehoord wat er afgelopen oud en nieuw allemaal is gebeurd in Keulen, Munchen, Hamburg, Helsinki en wat er nu weer bekend is geworden over die Duitse nachtclub waar 500 immigranten naar binnen stormden?quote:Op maandag 11 januari 2016 21:32 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Omdat er net wordt gedaan alsof men allemaal lijdzaam toekijkt hoe "de blanken" verdwijnen. Wat een onzinnige stelling is want het is lang geleden dat de politiek in Nederland zo hot is geweest als de afgelopen tijden.
Bovendien zie je helemaal niet die bangmaakberichten in de media zoals hier gepretendeerd wordt. Sterker nog, de consensus in veel media lijkt juist te veranderen en men zet (uitzonderingen daargelaten) steeds meer kritische kanttekeningen bij de huidige gang van zaken.
Wat de vliegende neuk heeft dat er nu weer mee te maken? Volgens mij is er juist ontzettend veel ophef over (en terecht) en wordt daar gewoon veel mee gedaan.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:35 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Man-man-man... niet gehoord wat er afgelopen oud en nieuw allemaal is gebeurd in Keulen, Munchen, Hamburg, Helsinki en wat er nu weer bekend is geworden over die Duitse nachtclub waar 500 immigranten naar binnen stormden?
Maar niks aan de hand hoor! Onze politiek heeft alles onder controle
ik zie juist meer positieve discriminatie, waarbij de allochtonen voorrang krijgen op Nederlanders (in hun eigen land nog wel) dat moeten we niet willen.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:32 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Omdat er net wordt gedaan alsof men allemaal lijdzaam toekijkt hoe "de blanken" verdwijnen. Wat een onzinnige stelling is want het is lang geleden dat de politiek in Nederland zo hot is geweest als de afgelopen tijden.
Bovendien zie je helemaal niet die bangmaakberichten in de media zoals hier gepretendeerd wordt. Sterker nog, de consensus in veel media lijkt juist te veranderen en men zet (uitzonderingen daargelaten) steeds meer kritische kanttekeningen bij de huidige gang van zaken.
Geef me maar eens wat voorbeelden danquote:Op maandag 11 januari 2016 21:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zie juist meer positieve discriminatie, waarbij de allochtonen voorrang krijgen op Nederlanders (in hun eigen land nog wel) dat moeten we niet willen.
Onzin, wilders heeft zich afgesplitst van de VVD en is daarna de PVV begonnen.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:33 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ja want dat punt wilde ik ook echt maken.
BNW / De 'wapens' welke tegen de bevolking ingezet worden
Martin Bosma is het echte "brein" in de PVV overigens he. Just sayin'. Wilders is gewoon een slim naar voren geschoven populist.
Zonder Bosma was de PVV niet geworden wat het nu is. Interessant leesvoer in dat opzicht voor je: De schijn-elite van de valse munters.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Onzin, wilders heeft zich afgesplitst van de VVD en is daarna de PVV begonnen.
De politiek of overheid heeft het nooit in orde, dat leert de geschiedenis wel. daarom wil ik ook niet mijn privacy overdragen onder het motto de overheid beschermt mij wel. laat maar, ik koop wel wapens om mijzelf te verdedigen.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:35 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Man-man-man... niet gehoord wat er afgelopen oud en nieuw allemaal is gebeurd in Keulen, Munchen, Hamburg, Helsinki en wat er nu weer bekend is geworden over die Duitse nachtclub waar 500 immigranten naar binnen stormden?
Maar niks aan de hand hoor! Onze politiek heeft alles onder controle
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |