abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159017517
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 16:50 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Je brengt je verzuurde mening als '' feit'' zonder je maar een beetje in het onderwerp verdiept te hebben
Nee, dat is exact hetgeen wat jij doet. Ik geef alleen maar een mening.
quote:
Probeer het gewoon nog een keer maar doe wat moeite, verdiep je in de materie ect . Hier kan ik werkelijk niets mee
Heb ik gedaan, en daarom moet ik concluderen dat je ongelijk hebt. Of in ieder geval spreekt uit een irrationele angst.
Conscience do cost.
  maandag 11 januari 2016 @ 16:51:47 #177
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_159017530
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 16:42 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

[..]

Ik vroeg of je er onverschillig tegenover stond . De blondjes gaan verdwijnen zeker met de open deur beleid van de EU. Als de enige beschikbare partners moslims uit noord Afrika zijn dan verdwijnt daarmee ook de genen . Het zal een tijdje duren maar we gaan wel die kant op

Wat je telkens overheen kijkt is dat heel je indentiteit lijkt te verwijnen . Van je genen, tot aan je tradities tot aan de enige gevoelens van vaderlandsliefde of het gevoel van een sterk moraal. Alles moet de weg ruimen voor een ultra links utopia van diversiteit . Want hoe meer mensen je op een hoop gooit hoe leuker de samenleving word
Nee hoor, de meeste assielzoekers verblijven hier even en gaan weer terug.

Maare deden wij niet exact hetzelfde 400 jaar geleden?
Toen wij naar amerika gingen en daar zo'n beetje alle inwoners uitgeroeid hebben.
Ditto geld voor australie..
We maakten de dienst uit in Suriname Indonesie en de Antillen.
Ondertussen wonen heel veel van die inwoners al tientalle jaren hier.
En wij nederlanders hebben dit stukje land ook maar geclaimd.
En dat wij blank zijn komt doordat wij hier wonen en door het voedsel wat wij hier eten.
Als anderen hier blijven klinkt gek maar over een paar eeuwen zijn die ook veranderd.

Dat houd je niet tegen, onze cultuur veranderd ook, gestaag maar het veranderd, of loop jij nog steeds op klompen?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 11 januari 2016 @ 16:58:58 #178
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159017704
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 16:51 schreef theguyver het volgende:
Als anderen hier blijven klinkt gek maar over een paar eeuwen zijn die ook veranderd.
Maak daar tien- of honderd- duizenden jaren van en je hebt gelijk :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_159017727
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 16:51 schreef ems. het volgende:

[..]

Nee, dat is exact hetgeen wat jij doet. Ik geef alleen maar een mening.

Een mening dat voorkomt uit onderbuikgevoelens , geen feiten !

quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 16:51 schreef ems. het volgende:

[..]

Heb ik gedaan, en daarom moet ik concluderen dat je ongelijk hebt. Of in ieder geval spreekt uit een irrationele angst.
Als zou je een paar uur per dag besteden aan het verdiepen in al de aangesneden onderwerpen in de OP dan ben je minstens een half jaar bezig om alles te ontleden

Het lijkt me daarom heel stug dat je echt weet waar je het over hebt . En dan druk ik me nog vreselijk netjes uit :P
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_159017945
quote:

[..]

Nee hoor, de meeste assielzoekers verblijven hier even en gaan weer terug.

Zoals de gastarbeiders uit de jaren 70 bedoel je ?

quote:

[..]

Maare deden wij niet exact hetzelfde 400 jaar geleden?

Dit is geen reden om je eigen verleden te haten. Jij hebt niets fouts gedaan en je kan je verleden niet veranderen .

quote:

[..]

Dat houd je niet tegen, onze cultuur veranderd ook, gestaag maar het veranderd, of loop jij nog steeds op klompen?
Dat Nederland enorm is veranderd dat afgelopen 70 jaar is een feit. Wat je over het hoofd lijkt te zien is dat het van bovenaf gestuurd word en dit geen spontane ontwikkeling is . Degene die dit sturen niet de beste bedoelingen hebben

En ben gek op tradities , hoe gek of prehistorisch ze ook mogen zijn. Daar horen de klompen ook gewoon bij :D
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 11 januari 2016 @ 17:15:23 #181
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_159018089
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 17:09 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Zoals de gastarbeiders uit de jaren 70 bedoel je ?

[..]

Dit is geen reden om je eigen verleden te haten. Jij hebt niets fouts gedaan en je kan je verleden niet veranderen .

[..]

Dat Nederland enorm is veranderd dat afgelopen 70 jaar is een feit. Wat je over het hoofd lijkt te zien is dat het van bovenaf gestuurd word en dit geen spontane ontwikkeling is . Degene die dit sturen niet de beste bedoelingen hebben

En ben gek op tradities , hoe gek of prehistorisch ze ook mogen zijn. Daar horen de klompen ook gewoon bij :D
Ik had het niet over de turken en marokanen die blijven hangen maar onze kolonies..
Die blijven ook hangen maar die passen zich ook langzamerhand ook wel aan.
Kijk es voor de grap naar het Nederlands elftal.

Ik haat mijn verleden niet maar wat hier gezegd word komt op het zelfde neer daar gaat het topic over.
Lightkogel verwacht dat straks de blanke mens in een soort van reservaat zit, Ik verwacht eerder dat er straks ( rokers in een reservaat zitten)

Oke nja dan moet je maar de hele dag op klompen gaan lopen bloembollen kweken en je molen onderhouden..
Op die manier houd je onze cultuur in peil..
pi_159018224
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 16:59 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Een mening dat voorkomt uit onderbuikgevoelens , geen feiten !
Wat jij zegt is ook niets meer dan een mening. Dat jij het feiten noemt maakt nog niet dat het zo is.

quote:
Als zou je een paar uur per dag besteden aan het verdiepen in al de aangesneden onderwerpen in de OP dan ben je minstens een half jaar bezig om alles te ontleden

Het lijkt me daarom heel stug dat je echt weet waar je het over hebt . En dan druk ik me nog vreselijk netjes uit :P
En jij wel, neem ik aan? 8-)

Zoveel valt er niet te verdiepen trouwens. Er worden wat stellingen gedaan en dat moeten we maar aannemen als feit terwijl het in de kern, net als jouw woorden, niet meer dan een verzameling meningen zijn.
Conscience do cost.
  maandag 11 januari 2016 @ 17:30:56 #183
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_159018540

Nu we toch bezig zijn, schoenen uit jongens en meisjes :)

Ik ben een romein :P
In mijn vorige leven was ik Caligula :+
pi_159018593
Edit:verneuk je eigen topic niet

[ Bericht 96% gewijzigd door jogy op 11-01-2016 17:39:40 ]
-
  maandag 11 januari 2016 @ 17:38:45 #185
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159018736
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 17:30 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]

Hey soortgenoot 8-).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_159018927
Welkom in Ierland

Maar NIKS aan de hand hoor mensen. Is allemaal heel normaal! _O-
-
  maandag 11 januari 2016 @ 17:51:53 #187
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_159019063
quote:
10s.gif Op maandag 11 januari 2016 17:46 schreef Lichtkogel het volgende:
Welkom in Ierland

Maar NIKS aan de hand hoor mensen. Is allemaal heel normaal! :Y
fixt
pi_159019110
Zometeen even een filmpje posten van aardige Ieren die vriendelijk met elkaar omgaan. Dat bewijst natuurlijk direct dat er helemaal niets aan de hand is.
Conscience do cost.
pi_159019158
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 17:30 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]

'Walk like an egyptian'
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_159019345
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 17:15 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik had het niet over de turken en marokanen die blijven hangen maar onze kolonies..
Die blijven ook hangen maar die passen zich ook langzamerhand ook wel aan.
Kijk es voor de grap naar het Nederlands elftal.

Ik haat mijn verleden niet maar wat hier gezegd word komt op het zelfde neer daar gaat het topic over.
Lightkogel verwacht dat straks de blanke mens in een soort van reservaat zit, Ik verwacht eerder dat er straks ( rokers in een reservaat zitten)

Oke nja dan moet je maar de hele dag op klompen gaan lopen bloembollen kweken en je molen onderhouden..
Op die manier houd je onze cultuur in peil..
We lijken telkens door elkaar heen te praten . De individualisering van de samenleving is niet een spontane ontwikkeling maar iets wat gestuurd word van bovenaf . De enige uitzondering hierop , waar je echt een gevoel van samenhorigheid beleeft, is wanneer Oranje ver komt in een ek/wk. Dit zijn momenten waar ik oprecht van geniet helaas duurt het alleen zo kort . De rest van de tijd zijn 'we' koude eenheidsworsten

Je bent verder de mensen uit de voormalige kolonies niets schuldig . Als je maar ver genoeg terug gaat in de tijd vind je altijd wel iets waar je niet trots op bent maar dit betekend niet dat je je deuren open moet doen voor mensen die zich weigeren aan te passen

De Nederlandse identiteit gaat veel verder dan bloembollen, tulpen en klompen. We hebben hutspot, erwtensoep , hashe , vlaaien , sinterklaas , sterke handelsgeest , de zuinigheid waar het gekozen volk nog jaloers op zou zijn . En daar is helemaal niets mis mee ;)
pi_159019428
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 17:20 schreef ems. het volgende:

[..]

Wat jij zegt is ook niets meer dan een mening. Dat jij het feiten noemt maakt nog niet dat het zo is.

[..]

En jij wel, neem ik aan? 8-)

Zoveel valt er niet te verdiepen trouwens. Er worden wat stellingen gedaan en dat moeten we maar aannemen als feit terwijl het in de kern, net als jouw woorden, niet meer dan een verzameling meningen zijn.
duh dat spreekt voor zich :7

Het is een immens groot onderwerp . Om echt tot de kern te komen ben je wel behoorlijk wat tijd kwijt. Het is zeer makkelijk om te roepen dat stelling X onzin is . Wat veel lastiger is om er echt werk van te maken en te kijken of er een kern van waarheid in de claims zit
pi_159019591
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 18:05 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

duh dat spreekt voor zich :7

Het is een immens groot onderwerp . Om echt tot de kern te komen ben je wel behoorlijk wat tijd kwijt. Het is zeer makkelijk om te roepen dat stelling X onzin is . Wat veel lastiger is om er echt werk van te maken en te kijken of er een kern van waarheid in de claims zit
Het is nog makkelijker om te roepen dat stelling X een feit is zonder enige verdere uitleg. Verder kunnen mensen natuurlijk naar dezelfde informatie kijken maar daar een andere conclusie aan overhouden. Vandaar dat ik blijf hameren op dat jouw beweringen (evenals die van mijzelf) zo subjectief als de pest zijn en weinig te maken hebben met 'feiten'.

Het verhaal over "de genocide van de blanke mens" is daar een prachtig voorbeeld van.
Conscience do cost.
  maandag 11 januari 2016 @ 18:14:35 #193
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_159019646
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 18:01 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

We lijken telkens door elkaar heen te praten . De individualisering van de samenleving is niet een spontane ontwikkeling maar iets wat gestuurd word van bovenaf . De enige uitzondering hierop , waar je echt een gevoel van samenhorigheid beleeft, is wanneer Oranje ver komt in een ek/wk. Dit zijn momenten waar ik oprecht van geniet helaas duurt het alleen zo kort . De rest van de tijd zijn 'we' koude eenheidsworsten

Je bent verder de mensen uit de voormalige kolonies niets schuldig . Als je maar ver genoeg terug gaat in de tijd vind je altijd wel iets waar je niet trots op bent maar dit betekend niet dat je je deuren open moet doen voor mensen die zich weigeren aan te passen

De Nederlandse identiteit gaat veel verder dan bloembollen, tulpen en klompen. We hebben hutspot, erwtensoep , hashe , vlaaien , sinterklaas , sterke handelsgeest , de zuinigheid waar het gekozen volk nog jaloers op zou zijn . En daar is helemaal niets mis mee ;)
Er zijn er nog 13 miljoen ongeveer.
pi_159019867
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 18:12 schreef ems. het volgende:

[..]

Het is nog makkelijker om te roepen dat stelling X een feit is zonder enige verdere uitleg. Verder kunnen mensen natuurlijk naar dezelfde informatie kijken maar daar een andere conclusie aan overhouden. Vandaar dat ik blijf hameren op dat jouw beweringen (evenals die van mijzelf) zo subjectief als de pest zijn en weinig te maken hebben met 'feiten'.

Het verhaal over "de genocide van de blanke mens" is daar een prachtig voorbeeld van.
Je hebt het werk van Kevin McDonald gelezen dus? Dat is wel het instapniveau wil je hier actief mee kunnen discussiëren

Had je dit wel gedaan dan zou je inzien dat er weinig subjectief is aan mijn mening :)
pi_159020057
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 18:14 schreef theguyver het volgende:

[..]

Er zijn er nog 13 miljoen ongeveer.
Er worden onvoldoende kinderen verwerkt door de propaganda van de radicale feministen. Waarom zou je kinderen hebben die je in de weg staan om een echte carriere tijger te worden . Langzamerhand sterft de Nederlandse bevolking uit en moeten ze volk van buitenaf importeren om het bevolking peil in stand te houden . Dit is geen gezonde ontwikkeling

Onder natuurlijke omstandigheden worden de Nederlanders binnen 20 a 30 jaar een minderheid in eigen land . Wanneer de elite een handje meehelpt gebeurt dit veel sneller. Hiermee zijn ze goed op weg want men wil hier geen plafon stellen aan het aantal kansloze migranten dat men binnen wil laten

De waarden die je zo hoog heb zitten verdwijnen dan ook
pi_159020380
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 23:45 schreef Wantie het volgende:
De toespraak van Kennedy was tijdens een bijeenkomst met de pers en ging over de persvrijheid ten tijde van de koude oorlog, waarbij uiteraard de vijand ook meeleest/meeluistert
Verassing.. de hele wereld luistert naar openbare toespraken, dus dit is een beetje een open deur. Lee Harvey Oswald was een van die mensen ter wereld, maar ik betwijfel of hij deze speeches zag.

Buiten dat had LHO een sterke afkeer van Amerika omdat hij nogal met het communisme aan het flirten was jonge idealist. Heeft een tijd in de USSR gewoond, maar daar kwam hij van een koude kermis thuis. Heeft eerder een poging gedaan om Kennedy om te leggen, die mislukte (in de conspiracykringen staan mislukte pogingen niet zo mooi, dus die worden terzijde geschoven). Heeft er verder nooit doekjes omgewonden dat hij Amerika en de president op z'n zachtst gezegd niet mocht.

Deze wil je weleens lezen.

Wat dat betreft een mooie speech maar niet eentje die hij met de dood moest bekopen om die specifieke reden. Maar het geeft je punt natuurlijk wel een mooie kickstart.

[ Bericht 3% gewijzigd door Beathoven op 11-01-2016 18:47:45 ]
pi_159020958
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 18:23 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Je hebt het werk van Kevin McDonald gelezen dus? Dat is wel het instapniveau wil je hier actief mee kunnen discussiëren
Nee, dat heb ik niet gelezen. En ook zonder de mening van Kevin kan ik hier natuurlijk prima meedoen.
quote:
Had je dit wel gedaan dan zou je inzien dat er weinig subjectief is aan mijn mening :)
Dat jij dezelfde mening hebt als een willekeurige schrijver verandert natuurlijk niets aan de subjectiviteit :)
Conscience do cost.
pi_159021700
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 18:56 schreef ems. het volgende:

[..]

Nee, dat heb ik niet gelezen. En ook zonder de mening van Kevin kan ik hier natuurlijk prima meedoen.

[..]

Dat jij dezelfde mening hebt als een willekeurige schrijver verandert natuurlijk niets aan de subjectiviteit :)
Natuurlijk kan je meedoen maar zoals je ziet komt er dan alleen onzin uit de toestenbord van de users

Hij is wel de autoriteit als het gaat om dit onderwerp . Het helpt zeker wel om de kwaliteit van de discussies naar boven te trekken

Ik ga niet smijten met youtube filmpjes . Een echte waarheidszoeker als jezelf weet die ook wel te vinden ;)
  maandag 11 januari 2016 @ 19:27:37 #199
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_159021960
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 19:18 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Natuurlijk kan je meedoen maar zoals je ziet komt er dan alleen onzin uit de toestenbord van de users

Hij is wel de autoriteit als het gaat om dit onderwerp . Het helpt zeker wel om de kwaliteit van de discussies naar boven te trekken

Ik ga niet smijten met youtube filmpjes . Een echte waarheidszoeker als jezelf weet die ook wel te vinden ;)
Als je stopt met reageren dan zal je zien dat het al een stuk minder word.

Er word zo mooi gezegd dat het over een aantal jaar zo zal zijn, Menig Nederlander hoeft niet meer zo'n groot gezin en komt zelf al uit een groot gezin, ik kom zelf uit een gezin van 4 en Mijn zussen hebben nu 3 kinderen in totaal en ik heb er al 1 (backup) en mijn eerste is onderweg, Meer dan 2 hoeft van mij ook echt niet.

Maar als jullie vinden dat het er meer moeten worden, tja dan moet je toch even hard bezig gaan..
Tip blonde import bruid uit rusland, mocht je er geen hebben, er staat als goed is alle functies op die ze uit kan voeren. bijvoorbeeld afwassen en schoonmaken, voor extra functies betaal je natuurlijk meer. ;)
pi_159022210
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 19:18 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Ik denk dat we allebei andere mensen in gedachten hebben wat betreft wie er onzin typt en wie niet :P
quote:
Dat zijn dus al twee meningen. Plus het is wat makkelijk om iemand aan te wijzen, die een 'autoriteit' als titel te geven om vervolgens mensen die dat niet doen te verwijten dat hun mening ondoordacht is.

Daarnaast ben ik het er al in de eerste instantie niet mee eens dat de hele kwestie zo gecompliceerd is. Je hoeft geen raketgeleerde te zijn om een mening te kunnen vormen wat betreft de openingspost en de aannames daarin.
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')