Onzin.. dikke vette onzin..quote:Op maandag 11 januari 2016 16:14 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Nee, nergens op de wereld wordt de multiculturele samenleving zo extreem doorgevoerd als in de 'blanke' gebieden. (Europa/VS/Australië)
quote:Op maandag 11 januari 2016 16:12 schreef theguyver het volgende:
Maar mijn vraag is.
WAT is er zo erg aan een gemend kindje.
Maar waarom mogen we ons niet mengen?
Stel voor je dochter word verliefd op een surinamer die hier gewoon opgegroeid is.
Onze normen en waarden kent en nog nooit in aaraking is met de politie ( verkeersboetes uitgesloten)
Laat jij dat toe???
En waarom niet?
In Zwitserland gaat het nog goed.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:14 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Nee, nergens op de wereld wordt de multiculturele samenleving zo extreem doorgevoerd als in de 'blanke' gebieden. (Europa/VS/Australië)
Goede vraag guyvie ,quote:Op maandag 11 januari 2016 16:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dwingen nog wel![]()
Nou chewie je hoort wat Sarkozy zegt, kindjes maken kerel..
En dan nog schattige mix bloedjes..
Jee wat erg paniek moord en brand..
Mag ik vragen WAT er zo erg aan is?
Is dat het resultaat van een economic hitman? dat het in eigen land zo slecht is, dat men verkast naar een ander land.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:20 schreef Chewie het volgende:
Als je het historisch bekijkt is bijvoorbeeld Zuid-Amerika 1 grote meltingpot inmiddels, veel geïmporteerde mensen (o.a. slaven tot 200 jaar terug), geïmporteerde religie en ga zo maar door. Daar is weinig oorspronkelijk meer aan.
Europa is niet heel veel anders en in Australië en Noord-Amerika is al haast helemaal niks meer over van de oorspronkelijke bewoners.
In de OP bedoel je?quote:Op maandag 11 januari 2016 16:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Omdat je allerlei soorten bedreiging aanhaalt.
De elite is zelf voornamelijk "blank", het schoonheidsideaal in de media is bijna volledig "blank" (zelfs in Aziatische landen).quote:Op maandag 11 januari 2016 16:20 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Goede vraag guyvie ,
De grootste nachtmerrie van de elite is een volk met een sterke identiteit. Wanneer je tig verschillende culturen bij elkaar gooit verdwijnt dat gevoel van samenhorigheid . Waardoor het voor hun makkelijker word om het kudde te controleren
De meest dramatische gebeurtenissen van de afgelopen25 jaar op een rij.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:20 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Goede vraag guyvie ,
De grootste nachtmerrie van de elite is een volk met een sterke identiteit. Wanneer je tig verschillende culturen bij elkaar gooit verdwijnt dat gevoel van samenhorigheid . Waardoor het voor hun makkelijker word om het kudde te controleren
Gun je je over-,over,over kleinkinderen het plezier van blondjes? Of vind je het best dat ze er over terug moeten lezen in de geschiedenisboeken
Daarnaast ben je erg racistisch bezig of je het beseft of niet. Waar komt die zelfhaat vandaan?
Reageer je op de juist persoon?quote:Op maandag 11 januari 2016 16:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Is dat het resultaat van een economic hitman? dat het in eigen land zo slecht is, dat men verkast naar een ander land.
Plaatjes spam?? Ik moet het toch aantonen of niet?!quote:Op maandag 11 januari 2016 16:18 schreef jogy het volgende:
Even meer in discussie vorm en (een stuk) minder in de plaatjes spam graag.
Ik heb over het algemeen qua harde cijfers meer vertrouwen (geen blind vertrouwen) in de mainstream media dan schimmige websites her en der. En het is 'leuk' dat de grote steden qua demografie verschoven zijn maar het gaat toch om de harde cijfers? Niet om populatiecentra?quote:Op maandag 11 januari 2016 15:22 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Leuk die grafiek van hem, maar als je in de grote en middelgrote steden kijkt ziet het straatbeeld er toch wel heel anders uit dan wat die grafiek aangeeft. En als ik de bron zie "Washington Post", mja... dezelfde lui die zeggen dat 911 door Ali Baba en de 40 rovers is uitgevoerd.
En wat betreft zijn opmerking 'het blanke ras bestaat niet' is natuurlijk onzin.
Dat is hetzelfde als zeggen dat er geen honden- of kattenrassen bestaan.
http://diamental.nl/image(...)9!/staatvanbeleg.htmquote:Op maandag 11 januari 2016 16:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb over het algemeen qua harde cijfers meer vertrouwen (geen blind vertrouwen) in de mainstream media dan schimmige websites her en der. En het is 'leuk' dat de grote steden qua demografie verschoven zijn maar het gaat toch om de harde cijfers? Niet om populatiecentra?
Even heel kort door de bocht, als de harde aantallen van de blanke Europeaan hetzelfde blijven (wat zo lijkt) maar ze worden wel qua demografie ingehaald door de anderen dan verdwijnt het dus niet, 200 miljoen blijft 200 miljoen ook wanneer de rest verviervoudigd wordt. Genocide betekend dus het actief verwijderen van en daarvan is nog steeds geen sprake.
Als je het wil aantonen dan lukt dat echt niet door het recylcen van (eventuele) meningen van (enigszins bekende) mensen.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:26 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Plaatjes spam?? Ik moet het toch aantonen of niet?!
Met alleen hear-say gaan we niet verder komen he?
Had al begrepen dat je het zelf ongeloofwaardig vindt, maar hoe moet ik het dan in jezusnaam aantonen?
Precies.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:19 schreef Dance99Vv het volgende:
Volgens mij belanden we in een rassenstrijd discussie.
Ik had graag gezien dat het weer ontopic zou gaan m.b.t. de wapens die tegen de äutochtonen bevolking worden ingezet, wat die autochtone bevolking dan ook zijn mag.
We zien in europa steeds meer wetgeving die de bevolking monddood maken, zoals de hatespeech-wetten in engeland, die gelden blijkbaar alleen voor de autochtone britse (blanke) bevolking.
Fanatieke moslims mogen blijkbaar van alles roepen maar owee als een ëchte'brit iets zegt over de islam dan wordt tie van zijn bed gelicht.
En zo zijn er meer voorbeelden.
quote:Op maandag 11 januari 2016 16:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
De meest dramatische gebeurtenissen van de afgelopen25 jaar op een rij.
De negerzoen heet nu dickmans.
nou heb ik het over verdwenen cultuur he..
Die gaan echt niet weg, punt een nederland had er niet veel voor echte blonde mensen moet je naar kouder gebied, rusland zweden noorwegen.
Ow btw ik ben blond vrouwtje blond dreumes blond, dreumes 3/4 weet ik nog niet..
Ik vroeg of je er onverschillig tegenover stond . De blondjes gaan verdwijnen zeker met de open deur beleid van de EU. Als de enige beschikbare partners moslims uit noord Afrika zijn dan verdwijnt daarmee ook de genen . Het zal een tijdje duren maar we gaan wel die kant opquote:Op maandag 11 januari 2016 16:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
De meest dramatische gebeurtenissen van de afgelopen25 jaar op een rij.
De negerzoen heet nu dickmans.
nou heb ik het over verdwenen cultuur he..
Die gaan echt niet weg, punt een nederland had er niet veel voor echte blonde mensen moet je naar kouder gebied, rusland zweden noorwegen.
Ow btw ik ben blond vrouwtje blond dreumes blond, dreumes 3/4 weet ik nog niet..
O.... juist ja. Je plaatst dus een plaatje van 1 of andere Jan-lul in vergelijking met plaatjes van mensen die er WEL toe doen. Wesley Clarke, Barbara Lerner Spectre, Noel Ignatiev, SARKOZY; dit zijn niet echt bepaald de minste allemaal vind je wel? Maar goed... het is duidelijk verders...quote:Op maandag 11 januari 2016 16:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je het wil aantonen dan lukt dat echt niet door het recylcen van (eventuele) meningen van (enigszins bekende) mensen.
Om mijn punt even kracht bij te zetten.
[ afbeelding ]
Dat overtuigd mij niet van de schuld van de Rabobank.
quote:Polling and Analysis
January 27, 2011
The Future of the Global Muslim Population
Region: Europe
md2-europe2The number of Muslims in Europe has grown from 29.6 million in 1990 to 44.1 million in 2010.34 Europe’s Muslim population is projected to exceed 58 million by 2030. Muslims today account for about 6% of Europe’s total population, up from 4.1% in 1990. By 2030, Muslims are expected to make up 8% of Europe’s population. Although Europe’s Muslim population is growing, Europe’s share of the global Muslim population will remain quite small. Less than 3% of the world’s Muslims are expected to be living in Europe in 2030, about the same portion as in 2010 (2.7%).
Kan je ons misschien voorrekenen wanneer de blanken in Nederland in de minderheid zouden zijn?quote:Op maandag 11 januari 2016 16:45 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
O.... juist ja. Je plaatst dus een plaatje van 1 of andere Jan-lul in vergelijking met plaatjes van mensen die er WEL toe doen. Wesley Clarke, Barbara Lerner Spectre, Noel Ignatiev, SARKOZY; dit zijn niet echt bepaald de minste allemaal vind je wel? Maar goed... het is duidelijk verders...
Nuh, dat gaan ze niet.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:42 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[..]
Ik vroeg of je er onverschillig tegenover stond . De blondjes gaan verdwijnen zeker met de open deur beleid van de EU.
Gelukkig zijn er een stuk meer beschikbare partners dan dat. Bovendien zijn de verschillende culturen vooralsnog vrij terughoudend om onderling te mixen. Je ziet vaak dat soort toch wel bij soort blijft, ongeacht of er genoeg ander vlees in de kuip is.quote:Als de enige beschikbare partners moslims uit noord Afrika zijn dan verdwijnt daarmee ook de genen . Het zal een tijdje duren maar we gaan wel die kant op
Je moet jouw identiteit natuurlijk niet spiegelen op die van mensen die je niet kent. Vervelend voor je dat jouw identiteit dermate zwak is maar dat betekent niet dat dat voor iedereen opgaat.quote:Wat je telkens overheen kijkt is dat heel je indentiteit lijkt te verwijnen . Van je genen, tot aan je tradities tot aan de enige gevoelens van vaderlandsliefde of het gevoel van een sterk moraal.
Ah, "ultra links". Weer een handige term om een groep mensen die niet je mening delen te kunnen generaliseren.quote:Alles moet de weg ruimen voor een ultra links utopia van diversiteit . Want hoe meer mensen je op een hoop gooit hoe leuker de samenleving word
Je brengt je verzuurde mening als '' feit'' zonder je maar een beetje in het onderwerp verdiept te hebbenquote:Op maandag 11 januari 2016 16:47 schreef ems. het volgende:
[..]
Nuh, dat gaan ze niet.
[..]
Gelukkig zijn er een stuk meer beschikbare partners dan dat. Bovendien zijn de verschillende culturen vooralsnog vrij terughoudend om onderling te mixen. Je ziet vaak dat soort toch wel bij soort blijft, ongeacht of er genoeg ander vlees in de kuip is.
[..]
Je moet jouw identiteit natuurlijk niet spiegelen op die van mensen die je niet kent. Vervelend voor je dat jouw identiteit dermate zwak is maar dat betekent niet dat dat voor iedereen opgaat.
[..]
Ah, "ultra links". Weer een handige term om een groep mensen die niet je mening delen te kunnen generaliseren.
Perfect verwoord.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:42 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[..]
Ik vroeg of je er onverschillig tegenover stond . De blondjes gaan verdwijnen zeker met de open deur beleid van de EU. Als de enige beschikbare partners moslims uit noord Afrika zijn dan verdwijnt daarmee ook de genen . Het zal een tijdje duren maar we gaan wel die kant op
Wat je telkens overheen kijkt is dat heel je indentiteit lijkt te verwijnen . Van je genen, tot aan je tradities tot aan de enige gevoelens van vaderlandsliefde of het gevoel van een sterk moraal. Alles moet de weg ruimen voor een ultra links utopia van diversiteit . Want hoe meer mensen je op een hoop gooit hoe leuker de samenleving word
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |