abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 januari 2016 @ 16:16:47 #151
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_159016542
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 16:14 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Nee, nergens op de wereld wordt de multiculturele samenleving zo extreem doorgevoerd als in de 'blanke' gebieden. (Europa/VS/Australië)
Onzin.. dikke vette onzin..

Noord-korea ja maar dat land zit ook op slot en behalve toeristen zal je daar geen blanke of neger tegen komen..

Maar om even terug komend op mijn vraag.

quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 16:12 schreef theguyver het volgende:

Maar mijn vraag is.

WAT is er zo erg aan een gemend kindje.

Maar waarom mogen we ons niet mengen?
Stel voor je dochter word verliefd op een surinamer die hier gewoon opgegroeid is.
Onze normen en waarden kent en nog nooit in aaraking is met de politie ( verkeersboetes uitgesloten)

Laat jij dat toe???

En waarom niet?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 11 januari 2016 @ 16:18:00 #152
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159016574
Even meer in discussie vorm en (een stuk) minder in de plaatjes spam graag.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 11 januari 2016 @ 16:18:09 #153
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_159016581
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 16:14 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Nee, nergens op de wereld wordt de multiculturele samenleving zo extreem doorgevoerd als in de 'blanke' gebieden. (Europa/VS/Australië)
In Zwitserland gaat het nog goed.
  maandag 11 januari 2016 @ 16:19:08 #154
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_159016606
Volgens mij belanden we in een rassenstrijd discussie.
Ik had graag gezien dat het weer ontopic zou gaan m.b.t. de wapens die tegen de äutochtonen bevolking worden ingezet, wat die autochtone bevolking dan ook zijn mag.

We zien in europa steeds meer wetgeving die de bevolking monddood maken, zoals de hatespeech-wetten in engeland, die gelden blijkbaar alleen voor de autochtone britse (blanke) bevolking.
Fanatieke moslims mogen blijkbaar van alles roepen maar owee als een ëchte'brit iets zegt over de islam dan wordt tie van zijn bed gelicht.
En zo zijn er meer voorbeelden.
There is only one religion
pi_159016647
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 16:01 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dwingen nog wel :D

Nou chewie je hoort wat Sarkozy zegt, kindjes maken kerel..
En dan nog schattige mix bloedjes..
Jee wat erg paniek moord en brand..

Mag ik vragen WAT er zo erg aan is?
Goede vraag guyvie ,

De grootste nachtmerrie van de elite is een volk met een sterke identiteit. Wanneer je tig verschillende culturen bij elkaar gooit verdwijnt dat gevoel van samenhorigheid . Waardoor het voor hun makkelijker word om het kudde te controleren

Gun je je over-,over,over kleinkinderen het plezier van blondjes? Of vind je het best dat ze er over terug moeten lezen in de geschiedenisboeken

Daarnaast ben je erg racistisch bezig of je het beseft of niet. Waar komt die zelfhaat vandaan?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_159016650
Als je het historisch bekijkt is bijvoorbeeld Zuid-Amerika 1 grote meltingpot inmiddels, veel geïmporteerde mensen (o.a. slaven tot 200 jaar terug), geïmporteerde religie en ga zo maar door. Daar is weinig oorspronkelijk meer aan.

Europa is niet heel veel anders en in Australië en Noord-Amerika is al haast helemaal niks meer over van de oorspronkelijke bewoners.
  maandag 11 januari 2016 @ 16:22:34 #157
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_159016710
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 16:20 schreef Chewie het volgende:
Als je het historisch bekijkt is bijvoorbeeld Zuid-Amerika 1 grote meltingpot inmiddels, veel geïmporteerde mensen (o.a. slaven tot 200 jaar terug), geïmporteerde religie en ga zo maar door. Daar is weinig oorspronkelijk meer aan.

Europa is niet heel veel anders en in Australië en Noord-Amerika is al haast helemaal niks meer over van de oorspronkelijke bewoners.
Is dat het resultaat van een economic hitman? dat het in eigen land zo slecht is, dat men verkast naar een ander land.
pi_159016729
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 16:16 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Omdat je allerlei soorten bedreiging aanhaalt.
In de OP bedoel je?

Ja, ik heb exact in kaart gebracht wat de hoofdpunten zijn waar men ons allemaal mee sloopt en ja, het gevaar is er! Dit topic is bedoeld om mensen duidelijk te maken waar we mee te maken hebben en wakker te schudden. Tevens eindig ik de OP met de oplossing ervoor. IEDEREEN moet dit weten, alleen dan kan er verandering komen daar de gevolgen anders catastrofaal zullen zijn.

We kunnen wel slap blijven ouwehoeren over de symptomen van het hele systeem en de ene na de andere false flag gaan zitten uitdokteren hier, maar dat brengt ons niet verder. Men moet eerst eens goed weten wat er aan de hand is en wat er allemaal tegen ons ingezet wordt om ons te breken, dan kunnen we daarna kijken wie het zijn. Of althans, dat heb ik volgens mij al vaak genoeg aangegeven en was niet van plan om het er in dit topic over te hebben.
-
pi_159016773
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 16:20 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Goede vraag guyvie ,

De grootste nachtmerrie van de elite is een volk met een sterke identiteit. Wanneer je tig verschillende culturen bij elkaar gooit verdwijnt dat gevoel van samenhorigheid . Waardoor het voor hun makkelijker word om het kudde te controleren

De elite is zelf voornamelijk "blank", het schoonheidsideaal in de media is bijna volledig "blank" (zelfs in Aziatische landen).

Is de zogenaamde elite weer eens volledig incapabel,zoals ze ook zijn met de bevolkingsreductie die volgens complotters ook al gaande is, of is er wat dit betreft niks aan de hand en is de reden dat "het blanke volk" procentueel afneemt een andere dan een vooropgezet plan? bijvoorbeeld door ik noem maar iets gek de sterk toegenomen welvaart
  maandag 11 januari 2016 @ 16:25:19 #160
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_159016784
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 16:20 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Goede vraag guyvie ,

Gun je je over-,over,over kleinkinderen het plezier van blondjes? Of vind je het best dat ze er over terug moeten lezen in de geschiedenisboeken

Daarnaast ben je erg racistisch bezig of je het beseft of niet. Waar komt die zelfhaat vandaan?
De meest dramatische gebeurtenissen van de afgelopen25 jaar op een rij.

De negerzoen heet nu dickmans.

nou heb ik het over verdwenen cultuur he..
Die gaan echt niet weg, punt een nederland had er niet veel voor echte blonde mensen moet je naar kouder gebied, rusland zweden noorwegen.
Ow btw ik ben blond vrouwtje blond dreumes blond, dreumes 3/4 weet ik nog niet..
pi_159016806
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 16:22 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Is dat het resultaat van een economic hitman? dat het in eigen land zo slecht is, dat men verkast naar een ander land.
Reageer je op de juist persoon?
pi_159016813
quote:
3s.gif Op maandag 11 januari 2016 16:18 schreef jogy het volgende:
Even meer in discussie vorm en (een stuk) minder in de plaatjes spam graag.
Plaatjes spam?? Ik moet het toch aantonen of niet?!

Met alleen hear-say gaan we niet verder komen he?
Had al begrepen dat je het zelf ongeloofwaardig vindt, maar hoe moet ik het dan in jezusnaam aantonen?
-
  maandag 11 januari 2016 @ 16:27:48 #163
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159016861
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 15:22 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Leuk die grafiek van hem, maar als je in de grote en middelgrote steden kijkt ziet het straatbeeld er toch wel heel anders uit dan wat die grafiek aangeeft. En als ik de bron zie "Washington Post", mja... dezelfde lui die zeggen dat 911 door Ali Baba en de 40 rovers is uitgevoerd.

En wat betreft zijn opmerking 'het blanke ras bestaat niet' is natuurlijk onzin.

Dat is hetzelfde als zeggen dat er geen honden- of kattenrassen bestaan.
Ik heb over het algemeen qua harde cijfers meer vertrouwen (geen blind vertrouwen) in de mainstream media dan schimmige websites her en der. En het is 'leuk' dat de grote steden qua demografie verschoven zijn maar het gaat toch om de harde cijfers? Niet om populatiecentra?

Even heel kort door de bocht, als de harde aantallen van de blanke Europeaan hetzelfde blijven (wat zo lijkt) maar ze worden wel qua demografie ingehaald door de anderen dan verdwijnt het dus niet, 200 miljoen blijft 200 miljoen ook wanneer de rest verviervoudigd wordt. Genocide betekend dus het actief verwijderen van en daarvan is nog steeds geen sprake.
Vrijheid
pi_159016901
Wat tonen die plaatjes aan dan? Dat "white supremacists" nogal matig zijn in het maken van meme's?

Er zit toch geen enkele onderbouwing in die plaatjes :')
  maandag 11 januari 2016 @ 16:30:42 #165
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_159016947
quote:
14s.gif Op maandag 11 januari 2016 16:27 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik heb over het algemeen qua harde cijfers meer vertrouwen (geen blind vertrouwen) in de mainstream media dan schimmige websites her en der. En het is 'leuk' dat de grote steden qua demografie verschoven zijn maar het gaat toch om de harde cijfers? Niet om populatiecentra?

Even heel kort door de bocht, als de harde aantallen van de blanke Europeaan hetzelfde blijven (wat zo lijkt) maar ze worden wel qua demografie ingehaald door de anderen dan verdwijnt het dus niet, 200 miljoen blijft 200 miljoen ook wanneer de rest verviervoudigd wordt. Genocide betekend dus het actief verwijderen van en daarvan is nog steeds geen sprake.
http://diamental.nl/image(...)9!/staatvanbeleg.htm

Via ultra moderne GUILLOTINES ( aldus antibildeberg pak weg 3 jaar geleden)

BNW / De wereld populatie neemt toe ze moeten van ons af!
  maandag 11 januari 2016 @ 16:35:30 #166
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159017079
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 16:26 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Plaatjes spam?? Ik moet het toch aantonen of niet?!

Met alleen hear-say gaan we niet verder komen he?
Had al begrepen dat je het zelf ongeloofwaardig vindt, maar hoe moet ik het dan in jezusnaam aantonen?
Als je het wil aantonen dan lukt dat echt niet door het recylcen van (eventuele) meningen van (enigszins bekende) mensen.

Om mijn punt even kracht bij te zetten.

Dat overtuigd mij niet van de schuld van de Rabobank.
Vrijheid
pi_159017200
Even los van dat het in die kwestie natuurlijk wel degelijk de schuld was van de rabobank.
Conscience do cost.
pi_159017213
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 16:19 schreef Dance99Vv het volgende:
Volgens mij belanden we in een rassenstrijd discussie.
Ik had graag gezien dat het weer ontopic zou gaan m.b.t. de wapens die tegen de äutochtonen bevolking worden ingezet, wat die autochtone bevolking dan ook zijn mag.

We zien in europa steeds meer wetgeving die de bevolking monddood maken, zoals de hatespeech-wetten in engeland, die gelden blijkbaar alleen voor de autochtone britse (blanke) bevolking.
Fanatieke moslims mogen blijkbaar van alles roepen maar owee als een ëchte'brit iets zegt over de islam dan wordt tie van zijn bed gelicht.
En zo zijn er meer voorbeelden.
Precies.

Zodoende werd het protest tegen de massaverkrachting in Keulen ff met waterkanonnen weggeblazen:

==============================================================
1,700 Police Stop Cologne Pegida March

New Observer correspondent in Cologne, Germany—More than 1,700 police, under orders from the German government, turned out to halt a 3,000-strong Pegida demonstration in Cologne city center today—a marked contrast to the paltry 150 officers who were sent to the same venue to counter the nonwhite refugee-criminal attacks on New Year’s Eve.

Helmeted riot police, armored vehicles, and water cannon were turned on the crowd of patriotic Germans who came out in their thousands to protest the nonwhite attacks.

The thousands who took part in the Pegida demonstration were of all ages and sexes—contrary to controlled media coverage.

The crowd chanted, among other things, “Merkel has to go!” and “Reker has to go!” (A reference to the mayoress of Cologne.)

Among the crowd, many German flags were to be seen, along with the old black-white-red flag of the World War I era, and the Crusader Flag.

Placards carried by the crowd bore the “Rapefugees not welcome” slogan, while others read “Applauded yesterday, groped today, woke up tomorrow.”

A speaker described the New Year’s Eve events as a “Cologne pogrom” which was part of a “planned genocide of the German people.”

Trouble only started when a group of around 500 Communist thugs were prevented by police from attacking the Pegida crowd.

The Communists then threw firecrackers and bottles at the police, and in typical fashion, the authorities then used this violence to claim that the entire meeting was now a “danger to public peace” and without further ado turned the water cannons on the peaceful crowd.

The police attack on the Pegida crowd proved to be a final provocation for some of the more militant elements among the protestors, who then responded by pushing the police line and throwing objects at the armored cars and water cannons.

Police then used pepper spray and forced the Pegida rally to a halt, making most of the participants scatter in the direction of the main railway station.

The increasing militancy of the crowd has most certainly served as a powerful indicator that the public mood is increasingly restless in Germany, and large-scale demonstrations of this sort could easily escalate into a crisis for the Merkel regime.

http://newobserveronline.(...)ologne-pegida-march/
===========================================================================

Kortom, er zit iets aan te komen wat zijn weerga niet kent als je het zo ziet. Maar jullie blijven maar jullie harses in de grond steken ipv objectief te kijken wat er aan de hand is. Heel die menigte mocht dus vuurwerk afvuren op de Duitsers en talloze vrouwen aanranden, maar zodra het protest is dan komen ze met waterkanonnen aanzetten.
-
pi_159017277
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 16:25 schreef theguyver het volgende:

[..]

Die gaan echt niet weg, punt een nederland had er niet veel voor echte blonde mensen moet je naar kouder gebied, rusland zweden noorwegen.
Ow btw ik ben blond vrouwtje blond dreumes blond, dreumes 3/4 weet ik nog niet..
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 16:25 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik vroeg of je er onverschillig tegenover stond . De blondjes gaan verdwijnen zeker met de open deur beleid van de EU. Als de enige beschikbare partners moslims uit noord Afrika zijn dan verdwijnt daarmee ook de genen . Het zal een tijdje duren maar we gaan wel die kant op

Wat je telkens overheen kijkt is dat heel je indentiteit lijkt te verwijnen . Van je genen, tot aan je tradities tot aan de enige gevoelens van vaderlandsliefde of het gevoel van een sterk moraal. Alles moet de weg ruimen voor een ultra links utopia van diversiteit . Want hoe meer mensen je op een hoop gooit hoe leuker de samenleving word
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_159017335
quote:
14s.gif Op maandag 11 januari 2016 16:35 schreef jogy het volgende:

[..]

Als je het wil aantonen dan lukt dat echt niet door het recylcen van (eventuele) meningen van (enigszins bekende) mensen.

Om mijn punt even kracht bij te zetten.

[ afbeelding ]

Dat overtuigd mij niet van de schuld van de Rabobank.
O.... juist ja. Je plaatst dus een plaatje van 1 of andere Jan-lul in vergelijking met plaatjes van mensen die er WEL toe doen. Wesley Clarke, Barbara Lerner Spectre, Noel Ignatiev, SARKOZY; dit zijn niet echt bepaald de minste allemaal vind je wel? Maar goed... het is duidelijk verders...
-
  maandag 11 januari 2016 @ 16:46:35 #171
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159017370
Om het maar even met cijfers te gooien:

http://www.pewforum.org/2(...)ion-regional-europe/

quote:
Polling and Analysis
January 27, 2011
The Future of the Global Muslim Population
Region: Europe

md2-europe2The number of Muslims in Europe has grown from 29.6 million in 1990 to 44.1 million in 2010.34 Europe’s Muslim population is projected to exceed 58 million by 2030. Muslims today account for about 6% of Europe’s total population, up from 4.1% in 1990. By 2030, Muslims are expected to make up 8% of Europe’s population. Although Europe’s Muslim population is growing, Europe’s share of the global Muslim population will remain quite small. Less than 3% of the world’s Muslims are expected to be living in Europe in 2030, about the same portion as in 2010 (2.7%).

Het heeft het hier over 2030 en niet 2050 maar het lijkt me stug dat tussen 2030 en 2050 (20 jaar) opeens magisch 43% aan demografieverschuiving teweeg wordt gebracht.
Vrijheid
  maandag 11 januari 2016 @ 16:47:18 #172
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_159017395
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 16:45 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

O.... juist ja. Je plaatst dus een plaatje van 1 of andere Jan-lul in vergelijking met plaatjes van mensen die er WEL toe doen. Wesley Clarke, Barbara Lerner Spectre, Noel Ignatiev, SARKOZY; dit zijn niet echt bepaald de minste allemaal vind je wel? Maar goed... het is duidelijk verders...
Kan je ons misschien voorrekenen wanneer de blanken in Nederland in de minderheid zouden zijn?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_159017407
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 16:42 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

[..]

Ik vroeg of je er onverschillig tegenover stond . De blondjes gaan verdwijnen zeker met de open deur beleid van de EU.
Nuh, dat gaan ze niet.
quote:
Als de enige beschikbare partners moslims uit noord Afrika zijn dan verdwijnt daarmee ook de genen . Het zal een tijdje duren maar we gaan wel die kant op
Gelukkig zijn er een stuk meer beschikbare partners dan dat. Bovendien zijn de verschillende culturen vooralsnog vrij terughoudend om onderling te mixen. Je ziet vaak dat soort toch wel bij soort blijft, ongeacht of er genoeg ander vlees in de kuip is.
quote:
Wat je telkens overheen kijkt is dat heel je indentiteit lijkt te verwijnen . Van je genen, tot aan je tradities tot aan de enige gevoelens van vaderlandsliefde of het gevoel van een sterk moraal.
Je moet jouw identiteit natuurlijk niet spiegelen op die van mensen die je niet kent. Vervelend voor je dat jouw identiteit dermate zwak is maar dat betekent niet dat dat voor iedereen opgaat.
quote:
Alles moet de weg ruimen voor een ultra links utopia van diversiteit . Want hoe meer mensen je op een hoop gooit hoe leuker de samenleving word
Ah, "ultra links". Weer een handige term om een groep mensen die niet je mening delen te kunnen generaliseren.
Conscience do cost.
pi_159017471
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 16:47 schreef ems. het volgende:

[..]

Nuh, dat gaan ze niet.

[..]

Gelukkig zijn er een stuk meer beschikbare partners dan dat. Bovendien zijn de verschillende culturen vooralsnog vrij terughoudend om onderling te mixen. Je ziet vaak dat soort toch wel bij soort blijft, ongeacht of er genoeg ander vlees in de kuip is.

[..]

Je moet jouw identiteit natuurlijk niet spiegelen op die van mensen die je niet kent. Vervelend voor je dat jouw identiteit dermate zwak is maar dat betekent niet dat dat voor iedereen opgaat.

[..]

Ah, "ultra links". Weer een handige term om een groep mensen die niet je mening delen te kunnen generaliseren.
Je brengt je verzuurde mening als '' feit'' zonder je maar een beetje in het onderwerp verdiept te hebben

Probeer het gewoon nog een keer maar doe wat moeite, verdiep je in de materie ect . Hier kan ik werkelijk niets mee
pi_159017478
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 16:42 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

[..]

Ik vroeg of je er onverschillig tegenover stond . De blondjes gaan verdwijnen zeker met de open deur beleid van de EU. Als de enige beschikbare partners moslims uit noord Afrika zijn dan verdwijnt daarmee ook de genen . Het zal een tijdje duren maar we gaan wel die kant op

Wat je telkens overheen kijkt is dat heel je indentiteit lijkt te verwijnen . Van je genen, tot aan je tradities tot aan de enige gevoelens van vaderlandsliefde of het gevoel van een sterk moraal. Alles moet de weg ruimen voor een ultra links utopia van diversiteit . Want hoe meer mensen je op een hoop gooit hoe leuker de samenleving word
Perfect verwoord.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')