Mwah... laten we zeggen dat de boel in de Europese heeeeeeel wat homogener was vroeger dan dat het nu is. Mee eens of niet?quote:Op maandag 11 januari 2016 09:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, Europa is nooit een homogeen geheel geweest.
Nu niet meer nee. Als je terugkijkt naar voor de jaren '70 en vergelijkt met nu, dan is het straatbeeld (met name in de steden) toch wel drastisch veranderd, vind je niet?quote:Op maandag 11 januari 2016 10:23 schreef Chewie het volgende:
[..]
Zelfs Nederland is niet homogeen te noemen.
Zet een Fries en iemand uit Kerkrade naast elkaar en ga mij vertellen dat de 'oorspronkelijke' Nederlanders homogeen zijnquote:Op maandag 11 januari 2016 10:41 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Nu niet meer nee. Als je terugkijkt naar voor de jaren '70 en vergelijkt met nu, dan is het straatbeeld (met name in de steden) toch wel drastisch veranderd, vind je niet?
Ja het is wel duidelijk dat jij de geschiedenis niet kent, ook in de jaren 70, 19e eeuw, 18e eeuw, 17e eeuw was Nederland niet homogeen te noemen. Of ben je bijvoorbeeld vergeten hoe er vroeger tegen papen werd aangekeken?quote:Op maandag 11 januari 2016 10:41 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Nu niet meer nee. Als je terugkijkt naar voor de jaren '70 en vergelijkt met nu, dan is het straatbeeld (met name in de steden) toch wel drastisch veranderd, vind je niet?
"het kan vriezen en het kan dooien maar het enige goede is een dooie fries"quote:Op maandag 11 januari 2016 10:45 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zet een Fries en iemand uit Kerkrade naast elkaar en ga mij vertellen dat de 'oorspronkelijke' Nederlanders homogeen zijn
Ik had het daar pas nog over met een vriend van mij. Die is in de jaren 80 opgegroeid in de Bijlmer, waar hij 1 van de 2 blanke jongens was in de klas.quote:Op maandag 11 januari 2016 10:45 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja het is wel duidelijk dat jij de geschiedenis niet kent, ook in de jaren 70, 19e eeuw, 18e eeuw, 17e eeuw was Nederland niet homogeen te noemen. Of ben je bijvoorbeeld vergeten hoe er vroeger tegen papen werd aangekeken?
Waarom wil jij zo graag terug naar iets wat in de realiteit nooit bestaan heeft?
Goed punt jaquote:Op maandag 11 januari 2016 10:47 schreef Chewie het volgende:
[..]
"het kan vriezen en het kan dooien maar het enige goede is een dooie fries"
Of op zijn Grunnings " 't Ken fraizen, 't ken dooien, moar dou mie moar dooie Fraizen"
Zucht... daar gaat het niet om. Natuurlijk heb je binnen Nederland verschillende soorten Nederlanders. Net als je dat in elk land hebt waaronder bijv. Duitsland, Frankrijk en Italië.quote:Op maandag 11 januari 2016 10:45 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zet een Fries en iemand uit Kerkrade naast elkaar en ga mij vertellen dat de 'oorspronkelijke' Nederlanders homogeen zijn
Ja, omdat de immigratie al een stuk eerder was begonnen.quote:Op maandag 11 januari 2016 10:49 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik had het daar pas nog over met een vriend van mij. Die is in de jaren 80 opgegroeid in de Bijlmer, waar hij 1 van de 2 blanke jongens was in de klas.
Het is dan ook domweg bullshit, zelfs de "blanken" als ras groeien en staan niet op het punt uit te sterven.quote:Op maandag 11 januari 2016 10:53 schreef Lichtkogel het volgende:
Maar daar gaat de discussie niet over: de blanken als ras zijn in zijn geheel getarget voor uitschakeling. Ik weet het, dit klinkt te gek voor woorden, maar als je de OP goed doorneemt en onderstaande vid ziet...
...dan kan je niet anders concluderen.
Misschien moet je dan eens opzoeken wat homogeen betekend.quote:Op maandag 11 januari 2016 10:53 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Zucht... daar gaat het niet om. Natuurlijk heb je binnen Nederland verschillende soorten Nederlanders. Net als je dat in elk land hebt waaronder bijv. Duitsland, Frankrijk en Italië.
Maar daar gaat de discussie niet over: de blanken als ras zijn in zijn geheel getarget voor uitschakeling. Ik weet het, dit klinkt te gek voor woorden, maar als je de OP goed doorneemt en onderstaande vid ziet...
...dan kan je niet anders concluderen.
Hoe kom je hier dan bij? In alle 'blanke' landen zijn de geboortecijfers aan het kelderen en liggen veelal onder die van de immigranten. Tevens is er daarbij een enorme influx van nieuwkomers gaande en hebben de blanken te maken met vergrijzing. Dit houdt in dat op termijn de blanken verdreven gaan worden.quote:Op maandag 11 januari 2016 10:59 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het is dan ook domweg bullshit, zelfs de "blanken" als ras groeien en staan niet op het punt uit te sterven.
Nee, ik zie eerder dat men getracht heeft het homogener te maken, met de eu als ultieme poging, maar dat dat niet bepaald is gelukt.quote:Op maandag 11 januari 2016 10:39 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Mwah... laten we zeggen dat de boel in de Europese heeeeeeel wat homogener was vroeger dan dat het nu is. Mee eens of niet?
Precies. Die overheid staat ook weer controle van een elite boven hen, en die gebruikt de overheid tegen ons. De overheid is er allang niet meer voor de burgers; ze pretenderen er slechts voor de burgers te zijn.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:14 schreef Megumi het volgende:
Ik denk dat de overheid een soort van wapen is dat zich steeds meer tegen de bevolking keert.
Klopt overal word iedereen behalve blanken voorgetrokken ziekenhuizen UWV uitkering banen noem maar op.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:19 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Precies. Die overheid staat ook weer controle van een elite boven hen, en die gebruikt de overheid tegen ons. De overheid is er allang niet meer voor de burgers; ze pretenderen er slechts voor de burgers te zijn.
Niet in alle "blanke" landen, de VS laat nog een goede groei zien. En dat de blanken verdreven gaan worden is in de komende paar eeuw met de huidige stand van zaken nog lang niet aan de orde en is dus ook domweg angstzaaierij van jouw kant.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:13 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Hoe kom je hier dan bij? In alle 'blanke' landen zijn de geboortecijfers aan het kelderen en liggen veelal onder die van de immigranten. Tevens is er daarbij een enorme influx van nieuwkomers gaande en hebben de blanken te maken met vergrijzing. Dit houdt in dat op termijn de blanken verdreven gaan worden.
Dat is lastig omdat het "blanke ras" eigenlijk niet bestaat.quote:Heb je wellicht een bron voor bewijs dat dit niet zo is, zoals je hierboven aangeeft?
Maar wat zijn dit voor artikelen dan zoals onderstaand?quote:Op maandag 11 januari 2016 11:26 schreef Chewie het volgende:
[..]
Niet in alle "blanke" landen, de VS laat nog een goede groei zien. En dat de blanken verdreven gaan worden is in de komende paar eeuw met de huidige stand van zaken nog lang niet aan de orde en is dus ook domweg angstzaaierij van jouw kant.
[..]
Dat is lastig omdat het "blanke ras" eigenlijk niet bestaat.
Maar dit geeft wel een goede blik. In de VS groeit zelfs het totaal aantal "blanken" nog tot 2035, daarna lijkt het met de huidige stand van zaken af te nemen.
[ afbeelding ]
Dus voordat het zover is zijn we wel een paar eeuw verder en is je angst nogal ongegrond.
Er zijn nog te veel blanken dat het ondanks de geringe afname nog duizenden jaren gaat duren voor er geeen een meer, is.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:26 schreef Chewie het volgende:
[..]
Niet in alle "blanke" landen, de VS laat nog een goede groei zien. En dat de blanken verdreven gaan worden is in de komende paar eeuw met de huidige stand van zaken nog lang niet aan de orde en is dus ook domweg angstzaaierij van jouw kant.
[..]
Dat is lastig omdat het "blanke ras" eigenlijk niet bestaat.
Maar dit geeft wel een goede blik. In de VS groeit zelfs het totaal aantal "blanken" nog tot 2035, daarna lijkt het met de huidige stand van zaken af te nemen.
[ afbeelding ]
Dus voordat het zover is zijn we wel een paar eeuw verder en is je angst nogal ongegrond.
Dat zijn dombo's er knalt er ook 1 zijn halve hand aan vlardenquote:Op maandag 11 januari 2016 11:34 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Maar wat zijn dit voor artikelen dan zoals onderstaand?
==========================================================
Non-Whites will be a majority in US and Europe by 2050
The last days of a white world
We are near a global watershed - a time when white people will not be in the majority in the developed world, Britain included.
http://www.theguardian.com/uk/2000/sep/03/race.world
=========================================================
En kan jij even tellen hoeveel Nederlanders je hier zit op het nieuwjaarsfeest op de Dam in Amsterdam?
(het tragische ongeval even terzijde, maar deze vid stond op geenstijl)
Vind jij dat normaal? En dacht jij dat die Dam er vroeger ook zo uitzag?
Dat gaat geen duizenden jaren duren, tegen 2050 zijn we al in de minderheid in eigen gebieden.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
Er zijn nog te veel blanken dat het ondanks de geringe afname nog duizenden jaren gaat duren voor er geeen een meer, is.
Plus wat men vergeet is dat blanken zich mengen.
De reden waarom we uberhaupt blank zijn is door onze regio en onze voedselconsumptie.
We zijn allemaal mens vergeet dat vooral niet.
Daar gaat het niet om. Wat vind jij van het straatbeeld daar op de Dam in onze hoofdstad..?quote:Op maandag 11 januari 2016 11:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat zijn dombo's er knalt er ook 1 zijn halve hand aan vlarden
Niet dat ik je niet snap maar gewoon NEE.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:51 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Dat gaat geen duizenden jaren duren, tegen 2050 zijn we al in de minderheid in eigen gebieden.
En nu komt helemaal het vervelende deel van het verhaal... WIJ zijn al decennia lang het Midden-Oosten aan het platbombarderen en uitbuiten in opdracht van de elite. Hierdoor worden de moslims (begrijpelijk) pissig en radicaliseren ze. Tevens is er een volksverhuizing op gang gekomen naar onze gebieden van deze mensen.
Daarbij wordt er via de media constant 'white guilt' gevoerd, dat de blanke mens allemaal zo slecht is gezien het 'verleden' mbt oorlog, slavernij e.d. Echter, ELK volk heeft oorlog gevoerd en slaven gehad, maar alleen wij moeten ons daar schuldig over voelen. En waarom moeten wij ons schuldig voelen over dingen die 100, 200 of 300 jaar geleden gebeurd zijn? WIJ hebben dat toch niet gedaan? Geen enkel ander volk wordt zoveel schuld gevoerd als wij.
Hierdoor raken de blanken gedemoraliseerd en kan het ze niet meer schelen (zoals jij) of ze overlopen worden en wat nog erger is, de allochtonen/moslims gaan hierdoor de blanken haten, daar ook zij vanuit de media gevoerd worden.
We hebben alvast de voorweeën van wat ons te wachten staat kunnen zien afgelopen oud en nieuw in o.a. Keulen, Hamburg, Munchen en Helsinki. (en laat staan wat we allemaal niet gehoord hebben in de media..) Allemaal toestanden geweest met rellen en aanrandingen door de immigranten jegens de oorspronkelijke bewoners. Ik denk dat dit nog maar slechts het begin is... en sterker nog, als de blanken straks in de minderheid raken in eigen gebieden, dan vraag ik me af of men nog wel genade met ons zal kennen voor al dat 'racistische, slavendrijvende kutvolk' dat we zijn, gevoerd vanuit de media.
Snap je?
De Nederlander zit thuis bij zijn gezin of bij vrienden en niet op een plein.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:53 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Wat vind jij van het straatbeeld daar op de Dam in onze hoofdstad..?
Nagenoeg geen Nederlander te bekennen daar. In onze hoofdsteden en middelgrote steden is het straatbeeld al drastisch gewijzigd. Als de toestroom van immigranten zo doorgaat, in combinatie met onze lage geboortecijfers en vergrijzing... nou, bedenk dan maar even hoe het eruit gaat zien hier (en in de rest van Europa) over 10 - 20 - 50 jaar.
Je snapt me wel, 'maar het is gewoon NEE'quote:Op maandag 11 januari 2016 11:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Niet dat ik je niet snap maar gewoon NEE.
Dit is gewoon dikke bullshit, wij blanken hebben zig als een malle lopen voortplanten tussen de jaren 50 en 80 en nu is er een kleine drop we groeien gewoon minder hard als eerst.
Dat wil niet zeggen dat we gelijk verdwijnen.
Tenzij europa gewoon word weg gevaagd want vroeger toen we uit afrika kwamen hadden we ook een ander kleurtje.
Het klopt ook wat je hierboven zegt, en er is in principe ook niks mis met mensen die immigreren.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
De Nederlander zit thuis bij zijn gezin of bij vrienden en niet op een plein.
Nederland is al sinds de jaren 60 gemixt door grote hoeveelheid indonesiers en Surinamers toen kwamen er zelfs meer in percentage als nu het geval is.
Alleen alle groepen groeien misschien de een wat hardenr dan de ander.
Maar moet jij niet als een malle baby's gaan maken of zo?
Dus de elite is niet blank!quote:Op maandag 11 januari 2016 12:18 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Het klopt ook wat je hierboven zegt, en er is in principe ook niks mis met mensen die immigreren.
Echter nu, 50 jaar later, blijkt dat er een agenda achter zit, en dat is om de Europeanen te verdrijven uit eigen gebieden. De massa-immigratie is zo groot, dat wij op termijn in de minderheid beginnen te raken. Nu pas beginnen mensen zich te realiseren wat de agenda achter de 'multiculturele samenleving' is. Wij zijn heel ons leven gepropageerd door de media dat de multiculturele samenleving zo goed en fantastisch voor ons zou zijn. Eerst waren het 'gastarbeiders', toen was het een 'multicultureel experiment' en nu is het 'om de vergrijzing tegen te gaan'....
Dat zijn gewoon de leugens die ons gevoerd worden door de media. De media die in handen is van de elite en ons getarget heeft voor uitschakeling.
Daar wil ik even niet over uitwijden verder in dit topic.quote:
Nee dat zijn we niet, dat is propaganda vanuit nogal onfrisse kringen. Zoals dat staatje in mijn vorige post ook al laat zien zijn de "blanken" in 2050 in de VS nog ruimschoots in de meerderheid. In Europa zal het ook niet zo'n vaart lopen zelfs niet met de huidige groeicijfers.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:51 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Dat gaat geen duizenden jaren duren, tegen 2050 zijn we al in de minderheid in eigen gebieden.
Heb je de korte vid hierboven ook bekeken wat de dames vertellen?quote:Op maandag 11 januari 2016 12:50 schreef Chewie het volgende:
Het klinkt niet eens bizar (al die absurde claims over "white genocide"), dat is het ook maar dan in onzinnigheid
Want een Nederlander is volgens jou per definitie blank?quote:Op maandag 11 januari 2016 11:53 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Wat vind jij van het straatbeeld daar op de Dam in onze hoofdstad..?
Nagenoeg geen Nederlander te bekennen daar. In onze hoofdsteden en middelgrote steden is het straatbeeld al drastisch gewijzigd. Als de toestroom van immigranten zo doorgaat, in combinatie met onze lage geboortecijfers en vergrijzing... nou, bedenk dan maar even hoe het eruit gaat zien hier (en in de rest van Europa) over 10 - 20 - 50 jaar.
Als er al "white genocide" in de titel staat vind ik het niet meer de moeite waard om te bekijken, ik weet waar het weg komt en ik weet wie het post en daar heb ik al genoeg van gezien om te weten hoe laat het is.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:51 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Heb je de korte vid hierboven ook bekeken wat de dames vertellen?
Wat vind je van wat zij zeggen? Waar of onwaar?
Ik vind dat wel even erg krom, want zo te horen is de Elite toch wel echt blank.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:39 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Daar wil ik even niet over uitwijden verder in dit topic.
Het gaat erom dat het duidelijk wordt dat het gevaar reëel is waar we mee te maken hebben.
Als je ziet wat onze politici doen... ze doen nagenoeg NIKS wat goed is voor de bevolking.
De euro doorvoeren, de EU superstaat doorvoeren, de massa-immigratie doorvoeren en ondertussen dendert alles maar achteruit. Dit zijn toch dingen waar het merendeel van de bevolking tegen is. Met name Angela Merkel is werkelijk waar haar eigen land vol-ledig aan het slopen. Dit komt omdat onze politici zijn 'gehijacked' door de elite en niet meer in onze belangen handelen.
De blanken moeten als eerste uitgeschakeld worden, zodat ze daarna de New World Order (voor zo ver deze er al niet is) kunnen uitroepen en over de rest kunnen heersen.
He verdomme zeg.... al die welvaartquote:Op maandag 11 januari 2016 12:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik vind dat wel even erg krom, want zo te horen is de Elite toch wel echt blank.
En blanken die blanken willen uitroeien klinkt niet logisch.
Maar Wat dacht je van het volgende, Wij blanken, Gebruiken gewoon te vaak condooms. we hebben te weinig stroomuitval Anders werd er gewoon wel meer geneukt en kinderen verwekt.
De elite doet dat niet we doen het in feite allemaal zelf want we gaan liever werken en feesten we hebben abortusklinieken en in plaats van een groot gezin maken, doen we dat gewoon niet.
Ja man, het is wat!quote:Op maandag 11 januari 2016 13:23 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
He verdomme zeg.... al die welvaart
Dit bedoel ik nou... je sluit jezelf bij voorbaat al af voor nieuwe informatie die je gepresenteerd wordt. Wat kan het nou voor kwaad om die korte video te bekijken van 3 minuten om te kijken of het wel of niet klopt wat erin gezegd wordt om daar dan verder inhoudelijk over de discussiëren? Waar ben je bang voor? Overigens heb je post # 78 ook maar even voor het gemak ontweken. Waarom doe je dat?quote:Op maandag 11 januari 2016 12:54 schreef Chewie het volgende:
[..]
Als er al "white genocide" in de titel staat vind ik het niet meer de moeite waard om te bekijken, ik weet waar het weg komt en ik weet wie het post en daar heb ik al genoeg van gezien om te weten hoe laat het is.
Heb even uitgeschreven wat de dames zeggen:quote:Probeer het eerst maar eens te vertellen in je eigen woorden.
Welke nieuwe informatie? Je bent keer op keer gewezen op je foute aannames en toch blijft je als een idioot doorgaan met het posten van diezelfde inforrmatie.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:34 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nou... je sluit jezelf bij voorbaat al af voor nieuwe informatie die je gepresenteerd wordt. Wat kan het nou voor kwaad om die korte video te bekijken van 3 minuten om te kijken of het wel of niet klopt wat erin gezegd wordt om daar dan verder inhoudelijk over de discussiëren? Waar ben je bang voor? Overigens heb je post # 78 ook maar even voor het gemak ontweken. Waarom doe je dat?
Wat dus gewoon onzin is.quote:Heb even uitgeschreven wat de dames zeggen:
=========================================================================
- Anti-racisme is een codewoord voor anti-blank
Dat is gewoon onzin zeker in Nederland waar juist de gedachte is dat probleemwijken (in de grote steden voor een groot gedeelte allochtoon) juist baat hebben bij meer diversiteit. In die wijken dus liever meer autochtone bewoners er bij dan er af.quote:- Niemand zegt dat zwarte wijken of Aziatische wijken multicultureel moet worden; alleen blanke wijken moeten multicultureel worden.
Dat zegt helemaal niemand.quote:- Niemand zegt dat zwarte kerken of Aziatische kerken multicultureel moet worden; alleen blanke kerken moeten multicultureel worden.
Dat is ook complete kolder en getuid van een nogal beperkt (westers) wereldbeeld. Waarom is in Azië (China en Korea voornamelijk) het schoonheidsideaal westers en word daar in grote getale aan plastisch chirurgie gedaan om maar zoveel mogelijk westers te lijken?quote:- Trots om zwart of Aziatisch te zijn wordt gezien als goed, gezond en normaal. Zegt iemand trots te zijn dat hij/zij is om blank te zijn, dan wordt je uitgemaakt voor een nazi die 6 miljoen Joden wil vermoorden
Dat is ook gewoon kolder aangezien "zelfde ras" relaties nog steeds de norm zijn en getuigd wederom van een zeer beperkt westerse blik.quote:- Indien een zwarte of Aziatische vrouw binnen hun eigen ras wil daten, is het geen probleem. Zegt een blanke vrouw dat, dan is ze een racist.
Die dames, inclusief jijzelf, wentelen zich wel graag in de slachtofferrol. Voldoende "blanke" politici die exact hetzelfde zeggen en daarmee wegkomen zeker in de VS waar deze bullshit propaganda weg komt.quote:- Zwarte politici en Zuid-Amerikaanse politici geven openlijk toe dat ze streven naar het beste voor hun eigen volk. Indien een blanke politicus dit zou doen, dan zou er een nationaal schandaal zijn, protesten en wordt hij uit zijn ambt verwijderd.
Als dat op jouw school zo was, snap ik waarom je zo dom bent en zou ik mijn schoolgeld maar terugvragen.quote:- Vanaf de basisschool tot aan middelbare school wordt de blanken verteld dat zij de oorzaak zijn voor alle problemen in de wereld.
Och och wat is het toch zwaar om blanke te zijn in deze wereldquote:- Nu hebben we veel werkplaatsen, waar minderheden dingen zeggen waarvoor blanken direct ontslagen zouden worden.
Nog meer kolder en bekijk de wereld eens wat groter, de wereld bestaat uit meer dan conservatief USA.quote:- Deze condities worden aan blanken, en ALLEEN aan blanken opgelegd.
Wat???quote:- De Azteken veroverden vele omliggende stammen, voerden mensenoffers uit en hielden slaven, echter anti-racisten zeggen niet dat de Mexicanen zich hier voor altijd moeten verontschuldigen en hun land gedwongen moeten laten vollopen met niet-Mexicanen en zich gedwongen moeten integreren
Heb je ooit gehoord van de "Armeense genocide" en hoe de westerse wereld daarop reageert richting Turkije?quote:- Het Ottomaanse-rijk viel blanke Slavische volkeren aan en hield deel van hen als slaaf. Zoveel, dat het woord 'slaaf' van Slav afkomstig is. Echter, anti-racisten zeggen niet dat Turken zich voor eeuwig hiervoor dienen te verontschuldigen en hun land moeten laten vollopen met niet-Turken.
Hoe kom je bij deze onzin?quote:- De hele wereld is een regenboog van geweld. Toch worden de blanken en blanken alleen, vervolgd voor dit geweld.
Dat had je al gezegdquote:- Anti-racisme is een codewoord voor anti-blank.
Kom je wel eens buiten?quote:- Afrika voor de Afrikanen, Azië voor de Aziaten, blanke landen voor iedereen!
Onzinquote:- Iedereen zegt dat er een rassenprobleem is en iedereen zegt dat dit probleem opgelost kan worden wanneer de derde wereldlanden blanke landen binnenstromen en ALLEEN blanke landen.
Onzinquote:- Nederland en België zijn net zo dichtbevolkt als Japan en Taiwan, maar niemand zegt dat er miljoenen van de derde-wereldbevolking bij hen moeten binnenkomen en met hen moeten integreren.
Onzin en wederom herhalingquote:- Iedereen zegt dat de eindoplossing voor het rassenprobleem is door blanke landen en blanke landen alleen te integreren (huwen met) niet-blanken.
Wederom herhaling en nog steeds geen enkele onderbouwing.quote:- Wat als we zeggen dat er een rassenprobleem is? En dat dit rassenprobleem alleen opgelost kan worden als miljoenen niet-zwarten elk zwart land binnengebracht worden? En alleen zwarte landen? Hoe lang zou het in dit geval voor iedereen duren om te realiseren dat we niet praten over een rassenprobleem maar dat dit een eindoplossing zou zijn voor het zwarte probleem? En hoe lang zou het duren voor een gewone zwarte man om door te krijgen? En wat voor psychopatische zwarte man zou hiertegen geen bezwaar hebben?
Er is geen genocide, geen enkele objectieve bron wijst daarop, dat het percentage "blanken" afneemt heeft andere oorzaken die jij maar niet in wil zien.quote:- Maar als wij de waarheid vertellen over het proces van de genocide tegen het blanke ras, dan zijn liberalen en gerespecteerde conservatieven het erover eens dat wij nazis zijn die 6 miljoen Joden willen vermoorden.
En wederom herhalingquote:- Ze zeggen dat ze anti-racistisch zijn, maar wat ze zijn is anti-blank.
en nog een keer in de herhaling, maakt je punt niet sterker het bewijst mij alleen maar dat ik met een angstig xenofoobje aan het "discussiëren" ben die zich nogal makkelijk laat misleiden door nazistische propaganda.quote:- Anti-racisme is een codewoord voor anti-blank
Ik sluit mensen uit vanwege hun gedachtegoed, niet vanwege een kleurtje.quote:
Maar ga eens snel je zuiver blanke vrouw eens zwanger schoppen, dan kun je wellicht de genocide stoppenquote:
Waar precies praat ik dit soort zaken goed ?quote:Op maandag 11 januari 2016 14:06 schreef Lichtkogel het volgende:
Ondertussen, terwijl Chewie het allemaal goed aan het praten is en we de gevallen in Keulen, Munchen, Hamburg en Helsinki met oud en nieuw hebben kunnen zien... komt het volgende geval boven water:
Maar ach, interesseert het jou toch ene reet he, Chewie, daar jij je ook rekent tot de mensen met een andere afkomst? Multiculturele samenleving is een ware zegen!
Jij maakt er een white-genocide discussie van toch, terwijl de OP uit meerdere punten bestaat? Kennelijk voel je je toch op je pik getrapt als ik zeg dat we verdreven worden en zal jij die 'racistische, xenofobische, nazi's' wel ff leren hoe ze moeten denken he, als een blanke zijn/haar zorgen uit over de situatie die weldegelijk aan de gang is.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:10 schreef Chewie het volgende:
[..]
Waar precies praat ik dit soort zaken goed ?
Deze lui reken ik ook tot het foute kamp, net zoals ik jou daar ook toe reken.
Je bent vergeten de "Divide & Conquer" en "White Guilt" daarin mee te nemen. Wij allemaal, zowel autochtoon als allochtoon, hebben last van deze wapens die tegen ons ingezet worden. De bevolkingsgroepen worden tegen elkaar opgezet door media-propaganda. Kijk maar eens wat er allemaal gebeurd is in o.a. Duitsland met oud en nieuw en zie bovenstaande post wat er gebeurd is in die club. De ellende begint al dus...quote:Op maandag 11 januari 2016 14:14 schreef THEFXR het volgende:
Ik vind het een goede en uitgebreide OP, alleen snap ik niet dat onderstaande zaken alleen invloed kunnen hebben op een bevolkingsgroep?
Brood & Spelen
Entertainment en muziek
Feminisme agenda
Pornografisch materiaal
Gif in de voedselketen
Farmaceutische industrie
De economische kettingen van het bankwezen
dat is wel erg simpel, dat het de stroom niet genoeg uitvalt, dat we anders wel meer kinderen zouden maken. Het is meer het Yuppie bestaan, dat men geen kinderen wil,maar alleen voor hun eigen wil werken.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:55 schreef theguyver het volgende:
Maar Wat dacht je van het volgende, Wij blanken, Gebruiken gewoon te vaak condooms. we hebben te weinig stroomuitval Anders werd er gewoon wel meer geneukt en kinderen verwekt.
De elite doet dat niet we doen het in feite allemaal zelf want we gaan liever werken en feesten we hebben abortusklinieken en in plaats van een groot gezin maken, doen we dat gewoon niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |