abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159012990
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 14:15 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Jij maakt er een white-genocide discussie van toch, terwijl de OP uit meerdere punten bestaat? Kennelijk voel je je toch op je pik getrapt als ik zeg dat we verdreven worden en zal jij die 'racistische, xenofobische, nazi's' wel ff leren hoe ze moeten denken he, als een blanke zijn/haar zorgen uit over de situatie die weldegelijk aan de gang is.
Wat jij bent degene die keer op keer met "white genocide" aan komt zetten, niet ik?

Ik voel me niet op mijn pik getrapt, ik reageer gewoon op stupide propaganda waar jij mee aan komt zetten. Die situatie waar jij zo bang voor bent is niet aan de gang, nergens blijkt dat uit.

Je mag van mij denken wat je wil en dan heb ik het recht om je een idioot, , angstzaaier enz te vinden. Maar jij hebt het niet zo op een weerwoord want dat vind je maar eng, liever heb je net zoals je held alleen maar ja-knikkers.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dance99Vv op 11-01-2016 14:41:30 ]
  maandag 11 januari 2016 @ 14:21:39 #102
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_159013026
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 14:18 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Je bent vergeten de "Divide & Conquer" en "White Guilt" daarin mee te nemen. Wij allemaal, zowel autochtoon als allochtoon, hebben last van deze wapens die tegen ons ingezet worden. De bevolkingsgroepen worden tegen elkaar opgezet door media-propaganda. Kijk maar eens wat er allemaal gebeurd is in o.a. Duitsland met oud en nieuw en zie bovenstaande post wat er gebeurd is in die club. De ellende begint al dus...
maar hoe maken de bovenstaande zaken onderscheid in blank niet blank, dat snap ik dus niet.
pi_159013215
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 14:20 schreef Chewie het volgende:

[..]

Wat jij bent degene die keer op keer met "white genocide" aan komt zetten, niet ik?

Ik voel me niet op mijn pik getrapt, ik reageer gewoon op stupide propaganda waar jij mee aan komt zetten. Die situatie waar jij zo bang voor bent is niet aan de gang, nergens blijkt dat uit.

En als je deze infographic bekijkt dan? (even doorspoelen naar mid 2015)

http://www.lucify.com/the-flow-towards-europe/

Vind je dat het dan nog steeds nergens uit blijkt?

quote:
Je mag van mij denken wat je wil en dan heb ik het recht om je een idioot, nazi, angstzaaier enz te vinden. Maar jij hebt het niet zo op een weerwoord want dat vind je maar eng, liever heb je net zoals je held alleen maar ja-knikkers.
Luister nou.. als je in het straatbeeld van de steden binnen Europa kijkt, dan zie je dat het al 1 grote multicultureel gebeuren is geworden. Prima dat er immigranten zijn, maar het wordt teveel. Je kan niet ontkennen dat het er teveel worden; iedereen hier die van een andere afkomst is met gezond verstand zou het hier over eens zijn. Maar jij kijkt alleen vanuit je eigen perspectief, omdat je zelf een andere afkomst hebt moet het allemaal maar kunnen. Als ik in Brazilië zou wonen en ik merk dat er amper meer Brazilianen in de steden van hun eigen land rondlopen en vervangen zijn door niet-Brazilianen dan zou ik dat ook een ZEER slecht iets vinden. Maar goed, in Europa moet het maar allemaal kunnen... jaja... natuurlijk!
-
pi_159013261
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 14:21 schreef THEFXR het volgende:

[..]

maar hoe maken de bovenstaande zaken onderscheid in blank niet blank, dat snap ik dus niet.
Dat staat prima omschreven bij deze subjects in de OP. Daar even checken svp. :)
-
  maandag 11 januari 2016 @ 14:31:37 #105
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_159013320
ik vind het er opvallend dat lichtkogel aangeeft:

"Desinformatie

Door de bevolking continu middels de media te bombarderen/indoctrineren met propaganda gevoerd door het journaal/krant/dagbladen, wordt de bevolking een onjuist beeld van de realiteit voorgehouden. Alle MSM media (radio, t.v. en krant) zijn gecontroleerd en in handen van slechts een paar bedrijven, behalve het internet. Echter, ook op het internet barst het van de desinformatie. Men tracht de waarheid te verbergen onder ladingen desinformatie, propaganda en entertainment."

maar ook dezelfde media gebruikt om zij gedachtegoed kracht bij te zetten, wie zegt dat het waar is over die niet blanken, ik denk dat jij juist het slachtoffer bent van de MSM
  maandag 11 januari 2016 @ 14:33:04 #106
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_159013350
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 14:29 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Dat staat prima omschreven bij deze subjects in de OP. Daar even checken svp. :)
Heb ik gedaan, ik snap niet hoe dat onderscheidt maakt in blanken/niet blanken, bijvb met eten enzo, iedereen eet die GMO, ongeacht welke kleur je nu hebt.
pi_159013356
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 14:19 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dat is wel erg simpel, dat het de stroom niet genoeg uitvalt, dat we anders wel meer kinderen zouden maken.
Er word wel een kleine babyboom verwacht in Noord-Nederland over een kleine 9 maanden.

quote:
Het is meer het Yuppie bestaan, dat men geen kinderen wil,maar alleen voor hun eigen wil werken.
Klopt het is ook een welvaartsfenomeen en je ziet het ook in de rijkere Aziatische landen zoals Japan, Korea en Taiwan.
  maandag 11 januari 2016 @ 14:33:46 #108
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159013373
Dit is het enige inhoudelijke stukje tegen geluid wat ik zo op het eerste gezicht heb kunnen ontdekken. de rest is praktisch alleen tegen en over elkaar. Schiet niet echt op.

Juist met dit soort onderwerpen is het mijns inzien alleen maar beter wanneer je een "NRC Checkt" benadering gebruikt. Dus probeer het in stukjes op te delen en te kijken of de gegeven (des?)informatie houdt snijdt of niet. Als het gegeven een grote bruine hoop propaganda is dan moet het redelijk makkelijk te ontkrachten zijn toch?

quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 11:26 schreef Chewie het volgende:
Dat is lastig omdat het "blanke ras" eigenlijk niet bestaat.

Maar dit geeft wel een goede blik. In de VS groeit zelfs het totaal aantal "blanken" nog tot 2035, daarna lijkt het met de huidige stand van zaken af te nemen.

[ afbeelding ]

Dus voordat het zover is zijn we wel een paar eeuw verder en is je angst nogal ongegrond maar goed angst is dan ook jouw en jouw gelijkdenkenden propagandamiddel.

[ Bericht 0% gewijzigd door jogy op 11-01-2016 14:57:09 ]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 11 januari 2016 @ 14:34:43 #109
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_159013403
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 14:20 schreef Chewie het volgende:

Je mag van mij denken wat je wil en dan heb ik het recht om je een idioot, nazi, angstzaaier enz te vinden. Maar jij hebt het niet zo op een weerwoord want dat vind je maar eng, liever heb je net zoals je held alleen maar ja-knikkers.
dat denk ik niet, want het is puur flaming. wel van meerdere poster, dus ik wil graag dat het topic wordt voortgezet zonder de persoonlijke aanvallen.
  maandag 11 januari 2016 @ 14:35:34 #110
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159013426
Ook trouwens even een afkoelslotje (tijdelijke aard dus) om wat te gekibbel op te schonen.
Vrijheid
  maandag 11 januari 2016 @ 14:57:47 #111
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159014231
In de herkansing :).
Vrijheid
pi_159014668
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 14:27 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

En als je deze infographic bekijkt dan? (even doorspoelen naar mid 2015)

http://www.lucify.com/the-flow-towards-europe/

Vind je dat het dan nog steeds nergens uit blijkt?
Daar blijkt op geen enkele manier een genocide uit, wel dat er mensen deze kant op komen maar dat is heel wat anders.

[..]

quote:
Luister nou.. als je in het straatbeeld van de steden binnen Europa kijkt, dan zie je dat het al 1 grote multicultureel gebeuren is geworden. Prima dat er immigranten zijn, maar het wordt teveel. Je kan niet ontkennen dat het er teveel worden; iedereen hier die van een andere afkomst is met gezond verstand zou het hier over eens zijn. Maar jij kijkt alleen vanuit je eigen perspectief, omdat je zelf een andere afkomst hebt moet het allemaal maar kunnen. Als ik in Brazilië zou wonen en ik merk dat er amper meer Brazilianen in de steden van hun eigen land rondlopen en vervangen zijn door niet-Brazilianen dan zou ik dat ook een ZEER slecht iets vinden. Maar goed, in Europa moet het maar allemaal kunnen... jaja... natuurlijk!
ook geen voorbeeld van genocide, wellicht zou je de betekenis daarvan eens op moeten zoeken. Dan kom je er snel achter dat wat de nazi's in WO2 deden genocide is en de huidige migratie niet.
pi_159014892
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 15:09 schreef Chewie het volgende:

[..]

Daar blijkt op geen enkele manier een genocide uit, wel dat er mensen deze kant op komen maar dat is heel wat anders.

[..]

[..]

ook geen voorbeeld van genocide, wellicht zou je de betekenis daarvan eens op moeten zoeken. Dan kom je er snel achter dat wat de nazi's in WO2 deden genocide is en de huidige migratie niet.
Alstublieft:

========================================================================
Raphael Lemkin, a lawyer, invented the term “genocide” and is responsible for its legal definition today.

Lemkin defined genocide as follows:

“Genocide does not necessarily mean the immediate destruction of a nation” . . . “It is intended to signify a coordinated plan of different actions aiming at the destruction of essential foundations of the life of national groups, with the aim of annihilating the groups themselves.The objectives of such a plan would be the disintegration of the political and social institutions, of culture, language, national feelings, religion, and the economic existence of national groups, and the destruction of the personal security, liberty, health, dignity, and even the lives of the individuals belonging to such groups.”

Today, the United Nations Genocide Conventions legally defines genocide as follows:

(a) Killing members of the group;
(b) Causing serious bodily or mental harm to members of the group;
(c) Deliberately inflicting on the group conditions of life calculated to bring about its physical destruction in whole or in part;
(d) Imposing measures intended to prevent births within the group;
(e) Forcibly transferring children of the group to another group.

In our case, “diversity” – but only for White countries – is violating section C, therefore “diversity” is White genocide.
==========================================================================
-
pi_159015102
quote:
14s.gif Op maandag 11 januari 2016 14:33 schreef jogy het volgende:
Dit is het enige inhoudelijke stukje tegen geluid wat ik zo op het eerste gezicht heb kunnen ontdekken. de rest is praktisch alleen tegen en over elkaar. Schiet niet echt op.

Juist met dit soort onderwerpen is het mijns inzien alleen maar beter wanneer je een "NRC Checkt" benadering gebruikt. Dus probeer het in stukjes op te delen en te kijken of de gegeven (des?)informatie houdt snijdt of niet. Als het gegeven een grote bruine hoop propaganda is dan moet het redelijk makkelijk te ontkrachten zijn toch?

[..]

Leuk die grafiek van hem, maar als je in de grote en middelgrote steden kijkt ziet het straatbeeld er toch wel heel anders uit dan wat die grafiek aangeeft. En als ik de bron zie "Washington Post", mja... dezelfde lui die zeggen dat 911 door Ali Baba en de 40 rovers is uitgevoerd.

En wat betreft zijn opmerking 'het blanke ras bestaat niet' is natuurlijk onzin.

Dat is hetzelfde als zeggen dat er geen honden- of kattenrassen bestaan.
-
  maandag 11 januari 2016 @ 15:22:38 #115
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_159015121
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 15:16 schreef Lichtkogel het volgende:
Alstublieft:
Veranderen is niet (fysiek) vernietigen. Dus áls er al een agenda is om 'ons witten' te mengen met anderen met als doel 'ons witten' niet meer zo wit te laten zijn, dan heb je het niet over 'destructie'.

Diversity is dus geen Violation of section C. Maar ik ben geen rechter ;) ik zou zeggen, leg het eens voor aan het internationale gerechtshof. Ik ben wel benieuwd hoe ver je komt. 8-)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_159015157
En dat zou dus alleen opgaan als je diversiteit als genocide ziet. En als je in de veronderstelling bent dat een land daaraan onderdoor zou gaan. En als je Nederland als 'wit' land ziet. En als je van mening bent dat een land zich zou moeten spiegelen aan andere landen.

en en en.
Conscience do cost.
pi_159015159
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 15:16 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Alstublieft:

Hoe is dit een verklaring om de huidige situatie een genocide te noemen, wat het gewoon niet is?
Nu niet, niet voor 2055 en ook nog niet voor een eeuw er na.

Hou toch eens op met je angstzaaiende onzin, of probeer je gewoon zieltjes te winnen voor je eigen verderfelijke ideologie die inderdaad geen moeite had met genocide.

Kijk eens in media, weet dat je tv kijkt aangezien je "red mijn vakantie" kijkt en dan merk je al snel dat "blank" het ideaalbeeld is (dat is zelfs zo in Azië). C is dus duidelijk niet aan de orde behalve dan in de gestoorde hersenen van blanke bange mannetjes zoals jij.
  maandag 11 januari 2016 @ 15:36:35 #118
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_159015515
quote:
10s.gif Op maandag 11 januari 2016 15:23 schreef Chewie het volgende:

[..]

Hoe is dit een verklaring om de huidige situatie een genocide te noemen, wat het gewoon niet is?
Nu niet, niet voor 2055 en ook nog niet voor een eeuw er na.

Hou toch eens op met je angstzaaiende onzin, of probeer je gewoon zieltjes te winnen voor je eigen verderfelijke ideologie die inderdaad geen moeite had met genocide.

Kijk eens in media, weet dat je tv kijkt aangezien je "red mijn vakantie" kijkt en dan merk je al snel dat "blank" het ideaalbeeld is (dat is zelfs zo in Azië). C is dus duidelijk niet aan de orde behalve dan in de gestoorde hersenen van blanke bange mannetjes zoals jij.
In Japan daalt ook het aantal inwoners.
En dit komt puur door wat ik hier boven ook al had neer gekalkt.
Ze vinden een goeie baan welvaart en andere dingen gewoon belangrijker dan een gezin.

Mja als we straks paar jaar verder zijn, kan er zomaar weer een bevolkingsgroei ontstaan.

Het zelfde geld in Nederland, We moeten gewoon meer kindjes maken.

Btw nou boeit het me geen hol of het blanke of zwarte geen of groene kindjes (chewie) zijn,
Ik zie onze regering straks ons nog sponsoren om meer te gaan wippen!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_159015604
quote:
10s.gif Op maandag 11 januari 2016 15:22 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Veranderen is niet (fysiek) vernietigen. Dus áls er al een agenda is om 'ons witten' te mengen met anderen met als doel 'ons witten' niet meer zo wit te laten zijn, dan heb je het niet over 'destructie'.

Diversity is dus geen Violation of section C. Maar ik ben geen rechter ;) ik zou zeggen, leg het eens voor aan het internationale gerechtshof. Ik ben wel benieuwd hoe ver je komt. 8-)
Helaas, dat internationale gerechtshof is zo corrupt als de pest.
(zie ook de documentaire van Tegenlicht: "The Milosevic Case - glosses at a trial")
-
pi_159015616
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 15:36 schreef theguyver het volgende:

[..]

In Japan daalt ook het aantal inwoners.
En dit komt puur door wat ik hier boven ook al had neer gekalkt.
Ze vinden een goeie baan welvaart en andere dingen gewoon belangrijker dan een gezin.
Meer welvaart is dan ook een goede optie om wat aan het echte probleem te doen de overbevolking. Zet meer zoden aan de dijk dan CO2 uitstoot te beperken e.d.

quote:
Btw nou boeit het me geen hol of het blanke of zwarte geen of groene kindjes (chewie) zijn,
Boeit mij ook niet, het gaat om het gedachtegoed. Liever meer halfbloedjes dan "white supremacists"

quote:
Ik zie onze regering straks ons nog sponsoren om meer te gaan wippen!
Doen ze nu ook al, alleen is het blijkbaar niet voldoende om mensen te laten fokken.
pi_159015636
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 15:40 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Helaas, dat internationale gerechtshof is zo corrupt als de pest.
(zie ook de documentaire van Tegenlicht: "The Milosevic Case - glosses at a trial")
En dan blijf je maar liever de door jezelf (en/of medestanders) verzonnen termen gebruiken :')
pi_159015659
-
pi_159015738
-
pi_159015782
Harvard professor Noel Ignatiev:

-
pi_159015787
Wordt het zo een beetje duidelijk voor jullie?
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')