abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 januari 2016 @ 21:41:37 #226
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_159026121
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:37 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Geef me maar eens wat voorbeelden dan :)
bij sollicitaties(allochtoon only), bedrijven die krijgen voorgeschreven dat ze een % allochtoon moeten aannemen of anders een vette boete krijgen
pi_159026178
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:41 schreef THEFXR het volgende:

[..]

bij sollicitaties(allochtoon only), bedrijven die krijgen voorgeschreven dat ze een % allochtoon moeten aannemen of anders een vette boete krijgen
Heb je voorbeelden die dit aantonen? Ik ben daar oprecht benieuwd naar. Ik heb laatst wel een heel suf iets gezien over zo'n zendbaas die bij voorkeur allochtoon is maar dat is ook meteen in veel media neergesabeld als achterlijk.
  maandag 11 januari 2016 @ 21:44:36 #228
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_159026212
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:39 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Zonder Bosma was de PVV niet geworden wat het nu is. Interessant leesvoer in dat opzicht voor je: De schijn-elite van de valse munters.
wat is dat de schijn-elite van de valsmunters?
quote:
14s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:39 schreef jogy het volgende:
De angst dat Europa in 2050 een blanke minderheid is, is schromelijk overdreven. Zelfs al zou je de meest negatieve onderbouwde bronnen verdubbelen kom je kom je niet op een kwart uit.

http://www.pewforum.org/2015/04/02/europe/

[ afbeelding ]

Op dit moment ziet het er zo uit
[ afbeelding ]
Zie ook linkje
Bron

Zelfs een redelijke non mainstream website heeft de gegevens onder de loep genomen en kwam ook niet in de buurt van de doem en gloem die wordt geopperd

http://www.zerohedge.com/(...)-never-be-same-again

Voor een leuk interactieve map: http://www.globalreligiou(...)up=all&pdfMode=false

Volledige reportage/onderzoek: http://www.pewforum.org/f(...)ctionsFullReport.pdf

Wat betreft ethnisch gemixte relaties, daar kom je ook niet veel verder dan 10% van het totaal.
https://en.wikipedia.org/wiki/Interracial_marriage#Europe

Dus tja, bangigheid over het verliezen van de blanke identiteit op de korte en zelfs middellange termijn is nogal onnodig (naast dat het suf is maar dat is persoonlijk) . Mocht er daadwerkelijk een masterplan zijn om heel europa te veranderen in een mengelmoes van rassen dan doet men niet echt hun best of het zijn een stel faalhazen.
het is gewoon een valkuil, zodra het vol genoeg zit, gaan we een paar honderd jaar terug en hebben we gewoon weer slavernij, nadat de internet knop uit is ingedrukt.
pi_159026213
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 20:44 schreef theguyver het volgende:

[..]

}:| Hoi schatje als je die kleine er uit heeft moeten we gelijk dpoor, ons blanke ras staat op het spel!!!

En jij denkt dat ze dat opvat, met prima joh :D
Je doet het niet voor jezelf maar voor het volk. Als je het op zon manier kan brengen dat het je patriottische plicht is om meer kinderen op de wereld te verwerken dan zie ik geen reden tot protest van haar kant

Je krijgt wel meer actie op die manier :D

Gooi de pillen en de condooms weg en gaan met die banaan *O*
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 11 januari 2016 @ 21:45:59 #230
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_159026243
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:43 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Heb je voorbeelden die dit aantonen? Ik ben daar oprecht benieuwd naar. Ik heb laatst wel een heel suf iets gezien over zo'n zendbaas die bij voorkeur allochtoon is maar dat is ook meteen in veel media neergesabeld als achterlijk.
ik heb het zelf meegemaakt in bedrijven, dacht dat dit ook wel algemeen bekend was.

http://www.trouw.nl/tr/nl(...)tonen-aannemen.dhtml
pi_159026292
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:44 schreef THEFXR het volgende:

[..]

wat is dat de schijn-elite van de valsmunters?

Boek geschreven door Martin Bosma, zijn politieke visie en als je goed kijkt en leest gewoon de ideologie waarop de PVV is gebaseerd. Vandaar mijn uitspraken ;)

quote:
het is gewoon een valkuil, zodra het vol genoeg zit, gaan we een paar honderd jaar terug en hebben we gewoon weer slavernij, nadat de internet knop uit is ingedrukt.
Hoe dan?
pi_159026347
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:45 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik heb het zelf meegemaakt in bedrijven, dacht dat dit ook wel algemeen bekend was.

http://www.trouw.nl/tr/nl(...)tonen-aannemen.dhtml
Niet om het een of ander maar ik zie Jongerius staan en zie daarna de datum van het artikel. Dat is niet bepaald recent meer te noemen.

Als je het persoonlijk mee hebt gemaakt dan vind ik dat oprecht klote voor je. Maar daar kun je wel stappen tegen nemen. Melding van maken bijvoorbeeld.

Ben nog wel benieuwd naar je verklaring over de jaren terug en internet uit. Lijkt het op wat ik in mijn eigen topic heb gepost over de AI van de NWO?
  maandag 11 januari 2016 @ 21:49:20 #233
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_159026354
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:47 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Boek geschreven door Martin Bosma, zijn politieke visie en als je goed kijkt en leest gewoon de ideologie waarop de PVV is gebaseerd. Vandaar mijn uitspraken ;)

[..]

Hoe dan?
weet ik niet, dat idee leeft in mijn BNW hoofd.
  maandag 11 januari 2016 @ 21:51:47 #234
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159026454
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:44 schreef THEFXR het volgende:
Die begrijp ik niet heel erg :@. En alle statistieken zijn op basis dat het gaat zoals het gaat en de komende 35(!!) jaar niets veranderd, er geen 'opleving' zal zijn binnen europa die een geboortegolf teweegbrengt (Straks is de olie bijna op en gaan de lichten regelmatig uit bijvoorbeeld :+ ), de grenzen 'open' blijven en ga zo maar door. De mensheid is geen statisch geheel en het kan elk moment een heel andere kant op gaan.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_159026638
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:49 schreef THEFXR het volgende:

[..]

weet ik niet, dat idee leeft in mijn BNW hoofd.
Niet helemaal zeker hierover, maar Wilders zou Joods zijn:

(Indonesische vader, Joodse moeder, getraind in Israël, heeft gewerkt voor de Israëlische geheime dienst en heeft een Israëlisch paspoort)

Video hier:
http://dutchturks.nl/video-geert-wilders-getraind-israel/
-
pi_159026689
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:56 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Niet helemaal zeker hierover, maar Wilders zou Joods zijn:

(Indonesische vader, Joodse moeder, getraind in Israël, heeft gewerkt voor de Israëlische geheime dienst en heeft een Israëlisch paspoort)

[ afbeelding ]

Video hier:
http://dutchturks.nl/video-geert-wilders-getraind-israel/

[ afbeelding ]
Nou en?

Edit: Haha wat een geniale verhalen. Wel een 'verklaring' maar geen aangifte? Goed verhaal, lekker kort ook.
pi_159026751
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:57 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Nou en?
Dat betekent dat hij hier, als het zo is, dat hij dan met een dubbele agenda zit he?
-
  maandag 11 januari 2016 @ 21:59:31 #238
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_159026752
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:57 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Nou en?
dit is een zeer kwalijke zaak, ligt politiek erg gevoelig en bevestigd mijn gedachte over Israël
pi_159026834
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:59 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Dat betekent dat hij hier, als het zo is, dat hij dan met een dubbele agenda zit he?
Er zijn nogal veel kamerleden met een dubbel paspoort, eentje staat zelfs op de verkiezing om voorzitter van de Kamer te worden.

Nogmaals, je punt is? Bovendien is het behoorlijk ongeloofwaardig, de enige bron is die DutchTurks.nl site, waar ze ook al heeeeel duidelijk zijn over Koerden en dat soort zaken. Goede bron dus (sarcasme).
pi_159026841
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:59 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dit is een zeer kwalijke zaak, ligt politiek erg gevoelig en bevestigd mijn gedachte over Israël
Waarom neem je blind aan dat het waar is? Lees mijn post hierboven.
  maandag 11 januari 2016 @ 22:03:50 #241
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_159026918
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:01 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Waarom neem je blind aan dat het waar is? Lees mijn post hierboven.
waarom moet ik jouw woorden voor waar aannemen, terwijl het met een bron wordt onderbouwd?
pi_159026978
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:03 schreef THEFXR het volgende:

[..]

waarom moet ik jouw woorden voor waar aannemen, terwijl het met een bron wordt onderbouwd?
1 bron, die verder nergens naar te herleiden is. Geen aangiftes, helemaal niets verder. Ohja, en op Stormfront staan er wat topics over.

http://www.hpdetijd.nl/20(...)en-agent-van-israel/

Hier, een bron die het tegendeel zegt.
  maandag 11 januari 2016 @ 22:07:26 #243
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_159027079
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:05 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

1 bron, die verder nergens naar te herleiden is. Geen aangiftes, helemaal niets verder. Ohja, en op Stormfront staan er wat topics over.

http://www.hpdetijd.nl/20(...)en-agent-van-israel/

Hier, een bron die het tegendeel zegt.
lol, dat is zijn eigen ontkenning, daar wordt je op getraind in Israël
verder wil ik het weer ontopic hebben, we dwalen af door jouw uitlokking.
pi_159027244
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:07 schreef THEFXR het volgende:

[..]

lol, dat is zijn eigen ontkenning, daar wordt je op getraind in Israël
verder wil ik het weer ontopic hebben, we dwalen af door jouw uitlokking.
Dus geloof je liever ongeverifieerde verklaringen die zelfs door de namen die erop vermeld staan niet worden erkend als echt?

Uitlokking? Kom op zeg. Lichtkogel komt zelf met die post met die nepverklaringen! En dan lok ik uit _O- terwjil er wederom niet inhoudelijk is ingegaan op mijn posts door hem!
  maandag 11 januari 2016 @ 22:13:44 #245
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_159027341
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:11 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dus geloof je liever ongeverifieerde verklaringen die zelfs door de namen die erop vermeld staan niet worden erkend als echt?

Uitlokking? Kom op zeg. Lichtkogel komt zelf met die post met die nepverklaringen! En dan lok ik uit _O- terwjil er wederom niet inhoudelijk is ingegaan op mijn posts door hem!
lieg niet! BNW / De 'wapens' welke tegen de bevolking ingezet worden
pi_159027382
quote:
Ja en daar gaf ik gewoon antwoord op.

BNW / De 'wapens' welke tegen de bevolking ingezet worden

Doe eens rustig aan, niet meteen zo hoog in de bloeddruk schieten. Is nergens voor nodig.
Daarna kwam die post met die nepverklaringen. Mijn post was gewoon inhoudelijk.
  maandag 11 januari 2016 @ 22:21:51 #247
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_159027636
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:14 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Doe eens rustig aan, niet meteen zo hoog in de bloeddruk schieten. Is nergens voor nodig.
edit jogy:rustig aan :).

[ Bericht 8% gewijzigd door jogy op 11-01-2016 22:29:20 ]
pi_159027734
quote:
14s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:39 schreef jogy het volgende:
De angst dat Europa in 2050 een blanke minderheid is, is schromelijk overdreven. Zelfs al zou je de meest negatieve onderbouwde bronnen verdubbelen kom je kom je niet op een kwart uit.

Vind van ook.
Ik denk dat mensen oorlogen gaan vechten gebaseerd op fake gebeurteinissen erger/zorgamkende is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 11 januari 2016 @ 22:32:49 #249
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_159028013
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:14 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

jij lokt dat uit met je postingsgedrag en stijl!
pi_159028123
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:59 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Toch ook 'n vriendje met de ADL? The right-wing Jewish organisation?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')