bij sollicitaties(allochtoon only), bedrijven die krijgen voorgeschreven dat ze een % allochtoon moeten aannemen of anders een vette boete krijgenquote:Op maandag 11 januari 2016 21:37 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Geef me maar eens wat voorbeelden dan
Heb je voorbeelden die dit aantonen? Ik ben daar oprecht benieuwd naar. Ik heb laatst wel een heel suf iets gezien over zo'n zendbaas die bij voorkeur allochtoon is maar dat is ook meteen in veel media neergesabeld als achterlijk.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
bij sollicitaties(allochtoon only), bedrijven die krijgen voorgeschreven dat ze een % allochtoon moeten aannemen of anders een vette boete krijgen
wat is dat de schijn-elite van de valsmunters?quote:Op maandag 11 januari 2016 21:39 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Zonder Bosma was de PVV niet geworden wat het nu is. Interessant leesvoer in dat opzicht voor je: De schijn-elite van de valse munters.
het is gewoon een valkuil, zodra het vol genoeg zit, gaan we een paar honderd jaar terug en hebben we gewoon weer slavernij, nadat de internet knop uit is ingedrukt.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:39 schreef jogy het volgende:
De angst dat Europa in 2050 een blanke minderheid is, is schromelijk overdreven. Zelfs al zou je de meest negatieve onderbouwde bronnen verdubbelen kom je kom je niet op een kwart uit.
http://www.pewforum.org/2015/04/02/europe/
[ afbeelding ]
Op dit moment ziet het er zo uit
[ afbeelding ]
Zie ook linkje
Bron
Zelfs een redelijke non mainstream website heeft de gegevens onder de loep genomen en kwam ook niet in de buurt van de doem en gloem die wordt geopperd
http://www.zerohedge.com/(...)-never-be-same-again
Voor een leuk interactieve map: http://www.globalreligiou(...)up=all&pdfMode=false
Volledige reportage/onderzoek: http://www.pewforum.org/f(...)ctionsFullReport.pdf
Wat betreft ethnisch gemixte relaties, daar kom je ook niet veel verder dan 10% van het totaal.
https://en.wikipedia.org/wiki/Interracial_marriage#Europe
Dus tja, bangigheid over het verliezen van de blanke identiteit op de korte en zelfs middellange termijn is nogal onnodig (naast dat het suf is maar dat is persoonlijk) . Mocht er daadwerkelijk een masterplan zijn om heel europa te veranderen in een mengelmoes van rassen dan doet men niet echt hun best of het zijn een stel faalhazen.
Je doet het niet voor jezelf maar voor het volk. Als je het op zon manier kan brengen dat het je patriottische plicht is om meer kinderen op de wereld te verwerken dan zie ik geen reden tot protest van haar kantquote:Op maandag 11 januari 2016 20:44 schreef theguyver het volgende:
[..]Hoi schatje als je die kleine er uit heeft moeten we gelijk dpoor, ons blanke ras staat op het spel!!!
En jij denkt dat ze dat opvat, met prima joh
ik heb het zelf meegemaakt in bedrijven, dacht dat dit ook wel algemeen bekend was.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:43 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Heb je voorbeelden die dit aantonen? Ik ben daar oprecht benieuwd naar. Ik heb laatst wel een heel suf iets gezien over zo'n zendbaas die bij voorkeur allochtoon is maar dat is ook meteen in veel media neergesabeld als achterlijk.
Boek geschreven door Martin Bosma, zijn politieke visie en als je goed kijkt en leest gewoon de ideologie waarop de PVV is gebaseerd. Vandaar mijn uitsprakenquote:Op maandag 11 januari 2016 21:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat is dat de schijn-elite van de valsmunters?
Hoe dan?quote:het is gewoon een valkuil, zodra het vol genoeg zit, gaan we een paar honderd jaar terug en hebben we gewoon weer slavernij, nadat de internet knop uit is ingedrukt.
Niet om het een of ander maar ik zie Jongerius staan en zie daarna de datum van het artikel. Dat is niet bepaald recent meer te noemen.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb het zelf meegemaakt in bedrijven, dacht dat dit ook wel algemeen bekend was.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)tonen-aannemen.dhtml
weet ik niet, dat idee leeft in mijn BNW hoofd.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:47 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Boek geschreven door Martin Bosma, zijn politieke visie en als je goed kijkt en leest gewoon de ideologie waarop de PVV is gebaseerd. Vandaar mijn uitspraken
[..]
Hoe dan?
Die begrijp ik niet heel ergquote:Op maandag 11 januari 2016 21:44 schreef THEFXR het volgende:
het is gewoon een valkuil, zodra het vol genoeg zit, gaan we een paar honderd jaar terug en hebben we gewoon weer slavernij, nadat de internet knop uit is ingedrukt.
Niet helemaal zeker hierover, maar Wilders zou Joods zijn:quote:Op maandag 11 januari 2016 21:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
weet ik niet, dat idee leeft in mijn BNW hoofd.
Nou en?quote:Op maandag 11 januari 2016 21:56 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Niet helemaal zeker hierover, maar Wilders zou Joods zijn:
(Indonesische vader, Joodse moeder, getraind in Israël, heeft gewerkt voor de Israëlische geheime dienst en heeft een Israëlisch paspoort)
[ afbeelding ]
Video hier:
http://dutchturks.nl/video-geert-wilders-getraind-israel/
[ afbeelding ]
dit is een zeer kwalijke zaak, ligt politiek erg gevoelig en bevestigd mijn gedachte over Israëlquote:
Er zijn nogal veel kamerleden met een dubbel paspoort, eentje staat zelfs op de verkiezing om voorzitter van de Kamer te worden.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:59 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Dat betekent dat hij hier, als het zo is, dat hij dan met een dubbele agenda zit he?
Waarom neem je blind aan dat het waar is? Lees mijn post hierboven.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dit is een zeer kwalijke zaak, ligt politiek erg gevoelig en bevestigd mijn gedachte over Israël
waarom moet ik jouw woorden voor waar aannemen, terwijl het met een bron wordt onderbouwd?quote:Op maandag 11 januari 2016 22:01 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Waarom neem je blind aan dat het waar is? Lees mijn post hierboven.
1 bron, die verder nergens naar te herleiden is. Geen aangiftes, helemaal niets verder. Ohja, en op Stormfront staan er wat topics over.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waarom moet ik jouw woorden voor waar aannemen, terwijl het met een bron wordt onderbouwd?
lol, dat is zijn eigen ontkenning, daar wordt je op getraind in Israëlquote:Op maandag 11 januari 2016 22:05 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
1 bron, die verder nergens naar te herleiden is. Geen aangiftes, helemaal niets verder. Ohja, en op Stormfront staan er wat topics over.
http://www.hpdetijd.nl/20(...)en-agent-van-israel/
Hier, een bron die het tegendeel zegt.
Dus geloof je liever ongeverifieerde verklaringen die zelfs door de namen die erop vermeld staan niet worden erkend als echt?quote:Op maandag 11 januari 2016 22:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lol, dat is zijn eigen ontkenning, daar wordt je op getraind in Israël
verder wil ik het weer ontopic hebben, we dwalen af door jouw uitlokking.
lieg niet! BNW / De 'wapens' welke tegen de bevolking ingezet wordenquote:Op maandag 11 januari 2016 22:11 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dus geloof je liever ongeverifieerde verklaringen die zelfs door de namen die erop vermeld staan niet worden erkend als echt?
Uitlokking? Kom op zeg. Lichtkogel komt zelf met die post met die nepverklaringen! En dan lok ik uitterwjil er wederom niet inhoudelijk is ingegaan op mijn posts door hem!
Ja en daar gaf ik gewoon antwoord op.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lieg niet! BNW / De 'wapens' welke tegen de bevolking ingezet worden
edit jogy:rustig aanquote:Op maandag 11 januari 2016 22:14 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ja en daar gaf ik gewoon antwoord op.
BNW / De 'wapens' welke tegen de bevolking ingezet worden
Doe eens rustig aan, niet meteen zo hoog in de bloeddruk schieten. Is nergens voor nodig.
Daarna kwam die post met die nepverklaringen. Mijn post was gewoon inhoudelijk.
Vind van ook.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:39 schreef jogy het volgende:
De angst dat Europa in 2050 een blanke minderheid is, is schromelijk overdreven. Zelfs al zou je de meest negatieve onderbouwde bronnen verdubbelen kom je kom je niet op een kwart uit.
jij lokt dat uit met je postingsgedrag en stijl!quote:Op maandag 11 januari 2016 22:14 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ja en daar gaf ik gewoon antwoord op.
BNW / De 'wapens' welke tegen de bevolking ingezet worden
Doe eens rustig aan, niet meteen zo hoog in de bloeddruk schieten. Is nergens voor nodig.
Daarna kwam die post met die nepverklaringen. Mijn post was gewoon inhoudelijk.
Toch ook 'n vriendje met de ADL? The right-wing Jewish organisation?quote:Op maandag 11 januari 2016 21:59 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Dat betekent dat hij hier, als het zo is, dat hij dan met een dubbele agenda zit he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |