ligt eraan hoe lang je bent, ik had met mn 1,95 genoeg ruimte nodig waardoor iemand die iets groter was dan 1,65 niet heel veel ruimte had, maar ben je bijvoorbeeld maar 1,80 dan ontstaat er voor de bijrijder veel meer ruimte.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:33 schreef Pajanus het volgende:
[..]
Kan een meerijder ook normaal zitten?
Heel ver naar voor/achter ofzo?
Oke.. andere vraag. Hoeveel verbruik je in de praktijk/hoe lang rijd je met een tank?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:35 schreef spijk860 het volgende:
[..]
ligt eraan hoe lang je bent, ik had met mn 1,95 genoeg ruimte nodig waardoor iemand die iets groter was dan 1,65 niet heel veel ruimte had, maar ben je bijvoorbeeld maar 1,80 dan ontstaat er voor de bijrijder veel meer ruimte.
Heel erg bedankt voor alle info trouwens!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:35 schreef spijk860 het volgende:
[..]
ligt eraan hoe lang je bent, ik had met mn 1,95 genoeg ruimte nodig waardoor iemand die iets groter was dan 1,65 niet heel veel ruimte had, maar ben je bijvoorbeeld maar 1,80 dan ontstaat er voor de bijrijder veel meer ruimte.
Niemand?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:39 schreef Pajanus het volgende:
[..]
Oke.. andere vraag. Hoeveel verbruik je in de praktijk/hoe lang rijd je met een tank?
Bedoel dus gwn met doorrijden.
Ligt aan je rechterhand en je set-up. een 80cc verbruikt natuurlijk meer als een standaard brommer. ga uit van 1 op 15 en dan zit je wel goed. met 2 man ga je gwn uit van 1 op 12quote:
Das nog best heel veel voor zo'n klein ding.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:39 schreef spijk860 het volgende:
[..]
Ligt aan je rechterhand en je set-up. een 80cc verbruikt natuurlijk meer als een standaard brommer. ga uit van 1 op 15 en dan zit je wel goed. met 2 man ga je gwn uit van 1 op 12
klopt is heel ruim genomen maar ik heb een tijdje zonder tanksensor gereden, toen hield ik dit aan. maar 1 op 20 is realistischerquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:06 schreef -Richard- het volgende:
Is ook wel wat overdreven. Denk eerder aan 1 op 20. Maar ach who cares. Paar euro heb je de tank weer vol en kun je weer lekkee rijden.
Ikzelf heb er nog nooit 7 liter ingekregen, je zit eerder aan de 6/6,5 liter. Maar 120 km is wel te doen op een tankquote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:03 schreef Pajanus het volgende:
7 liter in zo'n tank toch?
Kun je nog best ver mee rijden.
Je kan beter een scooter duwen dan een leert de ervaringquote:Op zondag 24 januari 2016 19:07 schreef garfieldrulez het volgende:
Als ie standaard is en je niet konstant volgas rijdt is 1 op 30 best te halen hoor.
Eenmaal op topsnelheid kan je namelijk best het gas een stuk dichtdoen.
Dus met de 6 liter(gaat bij 6 liter op reserve) kan je ongeveer 150 km halen.
Bij veel stadsverkeer wat minder,op lange afstanden iets meer.
Kontroleer wel of het lampje van het benzinenivo nog werkt,dat moet gaan branden als je nog 1 liter in de tank hebt zitten.
(Bij mij was de sensor kapot en 10 km lopen is niet echt leuk..)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |