Samenvatten terugkoppelen doorvragenquote:Op zondag 10 januari 2016 21:22 schreef renwan het volgende:
"Welkom bij het rollenspel, vandaag heeft u een reiziger die geen kaartje heeft"
"Ja sorry meneer ik kwam 5 euro tekort!"
"Ah wat vervelend mevrouw, 5 euro zegt u?"
"Ja meneer"
"5 EURO? OP JE MUIL GAUW KANKERBOEF"
"bedankt voor uw inzet meneer renwan, daar is de deur"
"Sorry meneer ik heb geen kaartje"quote:
Ik had hem gewoon aan een tafel, een mevr zat tegen over mij.quote:Op zondag 10 januari 2016 21:27 schreef renwan het volgende:
Oké serieus nu, doe je die rollenspellen in een groep Geerd?
Lijkt me wel een chille baan. Lekker met je voetjes omhoog beetje biertjes klappen en aspirant conducteurs helemaal de grond in borenquote:Op zondag 10 januari 2016 21:55 schreef Scuidward het volgende:
Mooi werk wel, al die aspirant-conducteurs helemaal kapotschelden.
quote:Op zondag 10 januari 2016 21:26 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Opso, dit moet je kijken
http://humortv.vara.nl/fragment/neefje/
Mijn presentaties zijn zeer goed. Vooral als ik mij even omdraai en ik ogen voel prikken in mn kontquote:Op zondag 10 januari 2016 21:20 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Nee, maar je hebt mensen die gewoon goede presentaties geven.
Ik las pikken in je kontquote:Op zondag 10 januari 2016 22:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
[..]
Mijn presentaties zijn zeer goed. Vooral als ik mij even omdraai en ik ogen voel prikken in mn kont
Kunnen we daar een presentatie over krijgen?quote:Op zondag 10 januari 2016 22:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn presentaties zijn zeer goed. Vooral als ik mij even omdraai en ik ogen voel prikken in mn kont
Precies. De beste selectie bij de poort krijg je met een grof scheldwoord zou mijn credo worden.quote:Op zondag 10 januari 2016 21:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lijkt me wel een chille baan. Lekker met je voetjes omhoog beetje biertjes klappen en aspirant conducteurs helemaal de grond in boren
Ik zou zelf nooit iets anaal in mijn eigen gaat nemenquote:
Opso is lelijkquote:
Duidelijk, want knappe vrouwen poepen nietquote:Op zondag 10 januari 2016 22:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben een strong fat ugly independent woman
Deze baas weetquote:Op zondag 10 januari 2016 22:12 schreef renwan het volgende:
[..]
Duidelijk, want knappe vrouwen poepen niet
Deze is in scene gezet voor leerdoeleindenquote:Op zondag 10 januari 2016 22:02 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Kunnen we daar een presentatie over krijgen?
[..]
Precies. De beste selectie bij de poort krijg je met een grof scheldwoord zou mijn credo worden.
Dan hebben ze enorme last van obstipatiequote:Op zondag 10 januari 2016 22:12 schreef renwan het volgende:
[..]
Duidelijk, want knappe vrouwen poepen niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |