Mijn ex schoonvader had er een bloedhekel aan.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:51 schreef Bluezz het volgende:
Kadinsky![]()
Had ik al hangen in mijn puberkamer, mijn ouders en latere vriendje vonden het maar een raar schilderij
Ik wil die Warholl zien waar je het over hadquote:Op maandag 11 januari 2016 18:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn ex schoonvader had er een bloedhekel aan.
Zelf heb ik het vanwege de abstractie en kleuren, het heeft ook een hele mooie structuur, die je op de reproductie uiteraard niet echt ziet, maar goed, ik zie er telkens weer iets anders in.
En het is een schilderij uit 1925, ik heb iets met dat jaartal.
quote:Op maandag 11 januari 2016 20:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik wil die Warholl zien waar je het over haddeze zijn ook mooi, maar mag ik die andere
ook zien waar je het over had?![]()
plaatje van googel mag ook
quote:Op maandag 11 januari 2016 21:00 schreef FANN het volgende:
Ik heb al mijn schilderijen in één keer gepost, maar ik heb nog iets aan de muur hangen![]()
[ afbeelding ]
Nice one weer!quote:Op maandag 11 januari 2016 22:48 schreef chufi het volgende:
Mijn laatste voor vandaag..
[ afbeelding ]
Oh ja, ik heb een mooie klok!quote:Op maandag 11 januari 2016 22:52 schreef Bluezz het volgende:
Brood 😍
Oh ja wij hebbeb nog een messenrek en een kapstok. En een klok!
Nee nuquote:Op maandag 11 januari 2016 22:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb een mooie klok!
morgen...
Dan wacht ik wel een dagje extra ofzo met die van mij.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh... misschien heeft het topic morgen een schopje nodig
een dag is mischien wat lang, gewoon als het stil ligt, we willen méér schilderijen zienquote:Op maandag 11 januari 2016 23:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan wacht ik wel een dagje extra ofzo met die van mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |