Waar blijven daarvan dan de foto's in dit topicquote:Op woensdag 13 januari 2016 07:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij hebben 2 van dit soort dingen beneden in de gang hangen! Sprekend!
Niet alles hoeft gelijk gepost te worden toch... Beetje verdelen over de tijdquote:Op woensdag 13 januari 2016 08:59 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waar blijven daarvan dan de foto's in dit topic
Verdeel en heers.quote:Op woensdag 13 januari 2016 09:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet alles hoeft gelijk gepost te worden toch... Beetje verdelen over de tijd
Ben jij dat Tong?quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:11 schreef tong80 het volgende:
Bij Herman in z'n flatje natuurlijk een Brood......
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daarna ging de kapper het afmaken.
Is dat je Tarzan FANN ?quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:37 schreef FANN het volgende:
Dit hangt bij de voordeur... Hand met lampje eraan...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker. Jammer dat je m'n strakke billen zo niet mee krijgt.quote:
Goed zo!quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeker. Jammer dat je m'n strakke billen zo niet mee krijgt.
Haren zijn weer netjes.
Ja, twee mooie grote schilderijen. Kan zelf geen foto's nemen. Zal het eens aan m'n broer vragen. Kan wel een glimp laten zien in m'n nog interichten flatje.....quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Goed zo!
Je hebt vast nog wel meer schilderijtjes toch?
Of lampjes of wat dan ook aan de muur.....
Ik zie daar links op de foto vaag iets hangenquote:Op woensdag 13 januari 2016 16:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, twee mooie grote schilderijen. Kan zelf geen foto's nemen. Zal het eens aan m'n broer vragen. Kan wel een glimp laten zien in m'n nog interichten flatje.....
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hal:
Tuinkamer:
Trap naar boven:
En nog eentje uit de woonkamer:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:54 schreef golfer het volgende:
Even nog een paar van de benedenverdieping (waar we niet wonen: entree, hal, tuinkamer) en trap naar boven, alsmede een ontbrekende uit de woonkamer vastgelegd.
Entree:en die foto van BluezzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hal:
[ link | afbeelding ]
Tuinkamer:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Trap naar boven:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En nog eentje uit de woonkamer:
[ link | afbeelding ]![]()
Niet allemaal...quote:
Ik had er ooit zo eentje in de plee hangenquote:Op woensdag 13 januari 2016 17:08 schreef golfer het volgende:
Deze is natuurlijk echt en uniek:
[ afbeelding ]
Ik heb er wel eens aan gedacht om een hele slaapkamerwand er mee vol te hangen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:08 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat niet die ene user?quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:08 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
Ow wow, niet helemaal mijn smaak, maar wel gaaf gedaanquote:Op woensdag 13 januari 2016 17:24 schreef MPC60 het volgende:
Dit is m'n 'studio' hoekje.
[ afbeelding ]
Lekker rustig...quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:24 schreef MPC60 het volgende:
[ afbeelding ]
Een vinyl draaier.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:27 schreef MPC60 het volgende:
Nu ik er zo naar kijk begrijp ik wel dat het wat onrustig aan doet, ik word er iig creatief van.
Waarom hangt dat ding half los v/d muur?quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:37 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WTF hoeveel sloten heb jij op je deur man?!quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:37 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fann neemt altijd het zekere voor het onzekere, die laat zich door niemand verrassen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:15 schreef Geralt het volgende:
[..]
WTF hoeveel sloten heb jij op je deur man?!
Ha ha ha.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:24 schreef MPC60 het volgende:
[ afbeelding ]
Ah natuurlijk, je kan ook echt alles hier posten wat aan de muur hangt.quote:
Ik heb er geen echtheidscertificaten bij, dus kunnen die ook niet vals zijn...quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:52 schreef computergirl het volgende:
Voor al die Brood liefhebbers hier:
http://www.nu.nl/media/41(...)rood-van-fraude.html
Die lijkt helemaal niet op David Bowiequote:Op woensdag 13 januari 2016 18:55 schreef Spezza19 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze alleen tot nu toe.
Ben bezig met de rest.
Das geen echte Bowiequote:Op woensdag 13 januari 2016 18:55 schreef Spezza19 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze alleen tot nu toe.
Ben bezig met de rest.
woodyquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:37 schreef chufi het volgende:
Toch wat op de kinderkamer aan de muur...
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Die lijkt helemaal niet op David Bowie
quote:
Mijn gesigneerde LP moet ik nog een lijst voor kopenquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Die lijkt helemaal niet op David Bowie
Ga je die toch niet verkopen?quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mijn gesigneerde LP moet ik nog een lijst voor kopen
DIe heb ik al wel voorbij zien komen...quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mijn gesigneerde LP moet ik nog een lijst voor kopen
Dit vind ik hélemaal geweldig!quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:24 schreef MPC60 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk hier kun je vast wel wat kwijt.... Niet alles tegelijk OKquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:08 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 is nu bezig met wat foto's te bestellen om af te laten drukken en in te lijsten van artiesten waarmee hij gewerkt heeft/danwel nu mee bezig is aan een project.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk hier kun je vast wel wat kwijt.... Niet alles tegelijk OK![]()
40+ / Post hier je gesigneerde muziek werk
leuk!quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:24 schreef MPC60 het volgende:
[ afbeelding ]
Apart ding. Hoe groot?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:46 schreef drakin het volgende:
Een Odinsmasker, nagemaakt naar een afbeelding van Odin gevonden op een runesteen in Denemarken. Alleen is het Odin wel?
Ook daar in Denemarken gekocht.
[ afbeelding ]
Klein, hij hangt vrij hoog boven de schuifdeuren en is denk ik 35 cm hoog.quote:
Beetje laat om nog foto's te maken maar deze poster hangt in het groot aan de muur.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat kan en die willen we ook wel zien..
Hmm boven je bed?quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:20 schreef sararaats het volgende:
[..]
Beetje laat om nog foto's te maken maar deze poster hangt in het groot aan de muur.
[ afbeelding ]
Lief.........quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:20 schreef sararaats het volgende:
[..]
Beetje laat om nog foto's te maken maar deze poster hangt in het groot aan de muur.
[ afbeelding ]
Nee in de woonkamer.quote:
Spannend. Die jongen rechts lijkt wel een meidquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:20 schreef sararaats het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Lief.........
en je valt vast op meisjes
Wist je dat nog niet danquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Lief.........
en je valt vast op meisjes
Die jongen links ookquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:23 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Spannend. Die jongen rechts lijkt wel een meid
Dank je of was je sarcastisch?quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vind hem érg mooi Saraen de meisjes ook
Nee ik was niet sarcastischquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
Dank je of was je sarcastisch?
Ik heb moeite met het onderscheid.
Fann vindt het mooi... Geloof me maarquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik denk het, maar wel lief toch?quote:
Ja en liefquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann vindt het mooi... Gellof me maar
Of jij bent achterdochtig?quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ow dju niet gezienquote:
Leeftijd maakt niet zoveel uitquote:Op donderdag 14 januari 2016 04:02 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ow dju niet gezien![]()
Ik moet nog 3 jaar wachten, word 37 in april.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:01 schreef Bluezz het volgende:
In de logeerkamer hangt een echte 'Q'
Oudste zoon Q kwam hiermee thuis van de peuterspeelzaal (of kleuterschool, ik weet het niet precies meer) en ik vond het zo'n cobra achtige tekening dat ik het meteen achter glas heb gehangen.
(brakke tel foto in het echt niet zo geel)
[ afbeelding ]
Ik heb 2 lijstjes met tekeningen van mn dochter ... Ze hangen niet dus achter de spoilerquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:01 schreef Bluezz het volgende:
Oudste zoon Q kwam hiermee thuis van de peuterspeelzaal (of kleuterschool, ik weet het niet precies meer) en ik vond het zo'n cobra achtige tekening dat ik het meteen achter glas heb gehangen.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb 2 lijstjes met tekeningen van mn dochter ... Ze hangen niet dus achter de spoilerDát is nou leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en lief dat je die nog hebt.....
![]()
Nog zo'n lieve.. leuk dat jullie dat bewaard hebbenquote:Op donderdag 14 januari 2016 13:01 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
Ze tekende heel veel op de lagere school en ze had veel talent en fantasie...quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Dát is nou leuken lief dat je die nog hebt.....
Dat had ze zeker...quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze tekende heel veel op de lagere school en ze had veel talent en fantasie...
Screenshot van de muur mag ookquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:30 schreef fs180 het volgende:
lp hoezen (meeste met lp er in, te veel werk al die lp's)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |