Ja ach, je kunt niet echt LETTERLIJK alles wat je maar willen zeggen op het internet; er worden heel af en toe wat mensen aangeklaagd over posts die ze plaatsen op Geenstijl enzo he.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:33 schreef john2406 het volgende:
[..]
Vooralsnog neem ik dan aan, dacht dat ik hier ook al iets erover gehoord had, weet niet in welke vorm?
En of het zo is, heb geen bron ervoor dus ik lul uit mijn nek!
Well, dat hangt van de definitie van "offensive content". Die is nogal rekbaar. Charlie Hebdo is bijv ook "offensive".quote:Op zondag 10 januari 2016 23:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmm zo te zien en horen gaat het hier om extremistische dingen die ze willen aanpakken.
Nou alleen degenen die zich lieten naturaliseren op den duur konden stemmen. dat waren er niet veel. Veel later kreeg je dan stemrecht bij gemeenteverkiezingen. En volgens mij is daarin niets veranderd. De grote populariteit van de PvdA bij allochtonen kun je vooral verklaren uit het feit dat het aanvankelijk vooral arbeiders waren die hier terecht komen en de PvdA en voorlopers FNV ook voor hen opkwam in het arbeidsproces op de woningmarkt etc. Zij waren ook warme pleitbezorgers van het integreren met "behoud van eigen cultuur" principe. Dit wordt nu weliswaar spectrumbreed gezien als een fenomeen dat de integratie heeft tegengewerkt, echter de rechtse partijen zijn ook nooit met een alternatief gekomen. Het gelazer ging ontstaan toen oiv de oliecrises de verouderde industrieën waarin veel gastarbeiders werkzaam waren over de kop gingen of door innovatie vrij massaal werknemers gingen lozen en de gastarbeiders ook vrij massaal op straat kwamen te staan. Geen werk, in eigen buurten of in grote concentraties in buurten, met kinderen die door gezinsmigratie op wat latere leeftijd aansluiting misten in het onderwijs, dat in het geheel niet opgewassen was voor die taak, en het recept voor wat toen de problemen in de oude wijken van de grote steden werd genoemd was geschapen. Toen kwamen vervolgens de Paarse kabinetten, die eigenlijk helemaal niets deden aan die problemen behalve een begin maken met het benoemen van de problemen (VVD Bolkestein), bang dat ze erover struikelden en voilà dan zit je vervolgens in het tijdperk Fortuyn, 9/11, moord Fortuyn, moord Van Gogh etc. etc.quote:Op zondag 10 januari 2016 22:57 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Toen ontdekten ze dat de nieuwkomers gewend waren op overheidgeefmijgeld-partijen te stemmen.
Hij is fijnquote:
Wat is de definitie van extremistisch? Dat is nogal het gevaar hiervan. Als je zegt dat er meisjes aangerand zijn in Keulen en dat daar Arabieren bij betrokken waren kan dat al als extremistisch beschouwd worden.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmm zo te zien en horen gaat het hier om extremistische dingen die ze willen aanpakken.
Check het filmpje in die link anders ff.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:39 schreef Viajero het volgende:
[..]
Wat is de definitie van extremistisch? Dat is nogal het gevaar hiervan. Als je zegt dat er meisjes aangerand zijn in Keulen en dat daar Arabieren bij betrokken waren kan dat al als extremistisch beschouwd worden.
Erdogan-light dus.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:28 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Inderdaad. Duitsland wil google en facebook censureren. E.g. http://www.bloomberg.com/(...)-policing-hate-posts
Is er een nieuw filmpje voor de dag gekomen, heb ik iets gemist?quote:Op zondag 10 januari 2016 23:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Check het filmpje in die link anders ff.
Dat was September 2015. Wat ik later postte, was January 6th, 2016; en daar is het niet "extremistische" content, maar "offensive" content. Het gaat zeg maar steeds meer naar censuur toe omdat de rekbaarheid steeds groter wordt.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Check het filmpje in die link anders ff.
Hmmm dat werpt idd toch weer ander licht op de situatie....quote:Op zondag 10 januari 2016 23:41 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Dat was September 2015. Wat ik later postte, was January 6th, 2016; en daar is het niet "extremistische" content, maar "offensive" content.
Yeah, ik had die laatste meteen moeten posten, maar ben niet echt iemand die dingen opslaat voor Fok discussiesquote:Op zondag 10 januari 2016 23:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmm dat werpt idd toch weer ander licht op de situatie....
Een overheid krijgt meer macht en wordt groter als de burgers angstig worden en om ingrijpen vragen.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja okee, maar in oorlog is dat wel te begrijpen om de vijand niet te veel van informatie te voorzien. De overheid ziet de massale migrantenstroom niet als de vijand; integendeel zelfs.
quote:SPD-Chef Gabriel im Interview "Wir brauchen einen starken Staat"
Mehr Ermittler und Richter sind laut SPD-Chef Gabriel eine wichtige Antwort auf die Vorfälle von Köln. In der Flüchtlingspolitik seien weitere Integrationsmaßnahmen nötig. Die SPD stehe deshalb für einen starken Staat, sagte Gabriel im Bericht aus Berlin.
Ein starker, handlungsfähiger Staat ist nach Ansicht von SPD-Chef und Vizekanzler Sigmar Gabriel wichtig, um schnell auf Straftaten zu reagieren und um die Probleme in der Flüchtlingskrise zu lösen.
Vor dem Hintergrund der massenhaften sexuellen Angriffe auf Frauen während der Silvesternacht in Köln, die vor allem Nordafrikanern zur Last gelegt werden, erklärte er: "Wir brauchen einen starken Staat mit Blick auf die Durchsetzung des Rechtsstaates."
Dat gaat niet heel lang meer duren.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Countdown tot het bommetje definitief ontploft.
quote:Op zondag 10 januari 2016 23:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat gaat niet heel lang meer duren.
Gevaarlijke tijden dit
In meerdere steden in Duitsland zijn al burgerwachten opgericht omdat de politie tekort schiet. Google maar eens op "bürgerwehr deutschland", dan vind je genoeg bronnen.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:51 schreef Achterhoker het volgende:
Het is wachten op extreemrechtse groepen die het heft zelf in handen gaan nemen.
Ik denk dat vooral de huidige lagere klassen de pineut zullen zijn. Op de eerste plaats vanwege het afbouwen van de verzorgingsstaat (niet meer houdbaar), op de tweede plaats omdat zij moeten concurreren in de lagere banen met mensen uit andere EU-landen, én mensen uit Afrika en MO en op de derde plaats omdat er steeds minder vraag is naar VMBO/MBO werk wegens de automatisering. Hier ontstaat dus een onderklasse die geen kant meer op kan.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:56 schreef Pharmacist het volgende:
Persoonlijk denk ik eerder dat de sociale vangnetten en public services (zoals ziekenhuizen, scholen etc) omklappen en Europa langzaam een failed state wordt als de massaimmigratie van Moslims zo doorgaat. Er gaat denk ik geen grote opstand komen omdat veel mensen het te goed hebben om echt in actie te komen. Uiteraard is ook de politieke elite en de media pro-immigratie.
Degene die wel in opstand komen hebben vaak problemen waardoor ze bereid zijn zoveel risico te nemen en dat heeft negatieve invloed op hun geloofwaardigheid. De meeste mensen zullen, helaas, vooral op internet hun ongenoegen uiten en vervolgens weer braaf naar werk gaan (eg. Ik).
Het omverlopen van ons land is al mijn hele leven aan de gang. Het gaat geleidelijk, dus het valt niet direct op dat je steeds minder Nederlands hoort op straat. En dan heb ik het niet over een enkele toerist of de zakenman die Engels spreekt. Pas als je terugdenkt aan hoe het in je jeugd was, zie je het enorme verschil. Complete wijken waar geen Nederlander meer te vinden is.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:56 schreef Pharmacist het volgende:
Er gaat denk ik geen grote opstand komen omdat veel mensen het te goed hebben om echt in actie te komen.
Welnee joh.quote:Op zondag 10 januari 2016 22:21 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik hoop het voor jou al is het wel de perfecte voedingsbodem om de neo s op te laten staan of niet?
Dat konden er wel eens heel veel zijn?
Precies. De lagere klassen moeten concurreren voor dezelfde banen en huizen als de nieuwkomers. Gevolg: salarissen omlaag en huur omhoog.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:03 schreef LXIV het volgende:
Ik denk dat vooral de huidige lagere klassen de pineut zullen zijn. Op de eerste plaats vanwege het afbouwen van de verzorgingsstaat (niet meer houdbaar), op de tweede plaats omdat zij moeten concurreren in de lagere banen met mensen uit andere EU-landen, én mensen uit Afrika en MO en op de derde plaats omdat er steeds minder vraag is naar VMBO/MBO werk wegens de automatisering. Hier ontstaat dus een onderklasse die geen kant meer op kan.
De hogere klassen zullen vooral profiteren van het goedkope arbeidsaanbod, hun bedrijven zullen meer winst maken. Hiermee kunnen de hogere klassen voor zichzelf en hun kinderen een veilige woonomgeving, goede gezondheidszorg, goede pensioenvoorzieningen, goed onderwijs etc. kopen. Ik zie nog wel gated communities onstaan in Nederland.
Ik denk dat de situatie het best vergelijkbaar is met Zuid-Afrika, waar een welvarend land ook langzaam afglijdt, waar mensen in communities gedreven worden maar waar de rijken het nog heel lang heel goed zullen hebben.
Buiten de steden wonen nog genoeg blanke jongeren hoor!quote:Op maandag 11 januari 2016 00:08 schreef riazop het volgende:
[..]
Welnee joh.
Er is bijna geen autochtone jeugd meer. En de meesten daarvan zijn zo volgevreten en welvarend dat die totaal gedesi nteresseerd zijn in dit soort ver van hun bed dingen.
Klein groepje blanke frustraten die de boot hebben gemist blijft over. Ach....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |