Niet het beste weekend ooit, maar het kon erger.
Vrijdag: ontbeten met Alpro limoen en een smoothie, lunch met twee crackers met hummus en avocado, avondeten palmhartencurry met tempeh. Daarna een nieuwjaarsborrel met drie glazen wijn, een biertje, een paar pinda's en een laat broodje tempeh.
Zaterdag ontbeten met een bakje yoghurt, daarna met vrienden gegeten bij de Vegetarische Snackbar waar ik een hawaiiburgermenu nam, een flesje frisdrank en een chocoladetaart met koffie na. Tussendoor een Ombar reepje, avondeten was een bord spinazie met wat komkommer, tomaatjes, een avocado en wat nootjes. Na een halve raw carrot cake slice.
Vandaag twee dadels voor het sporten, daarna een bakje Alpro vanille, een havermout met chocoladehavermelk en banaan bij gebrek aan iets anders, een handje noten en gedroogd fruit, en straks aardappelpuree met stoofpeertjes en een vegan 'gehaktbrood'. En dus een uur Combat, half uur Step, half uur fietsen. Oh en vandaag een kilo zwaarder dan gisteren, maar dat komt denk ik door zout en tarwe.
Misschien straks nog een glas wijn of bier als ik echt zin heb. Morgen weer gewoon doen.
Voor volgende week ben ik al eten aan het maken. Ik ga zo even een paar pakken tempeh maken, tien porties amaranthpap al klaargemaakt, en ik ga zo raw vegan pindakaas/chocoladeslices maken als tussendoortje voor deze week. Het bevalt wel, dan kom ik vrijwel niet in de verleiding zooi te kopen omdat ik dat veel lekkerder vind, en het is stukken gezonder dan een chocoladereep.
[ Bericht 13% gewijzigd door LadyOracle op 10-01-2016 20:18:28 ]
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle