abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 januari 2016 @ 19:25:31 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_158991928
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde recepten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 10 januari 2016 @ 19:26:43 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_158991972
Sorry, ik had het niet door!
En ben onderwwg naar mtgs dus even geen kans tot nieuw plaatje. Blauwen, feel free!
pi_158992261
Crappy weekend qua eten. Maar ach. het was wel leuk! :+
Ja doei.
pi_158992283
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 19:35 schreef motorbloempje het volgende:
Same 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_158992323
Keurig weekend qua eten, keurig weekend qua drinken. Was niet zo bijzonder leuk :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158992364
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 19:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Keurig weekend qua eten, keurig weekend qua drinken. Was niet zo bijzonder leuk :')
Ik zie een patroon O-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_158992406
Nou ja, grote verschil met de planning is dat we bezorgpizza eten ipv zelfmaakpizza die geplanned was. Het thuisbierbrouwen nam iets meer tijd in beslag dan we dachten, en met deeg/bloem gaan lopen strooien in een zo goed mogelijk gesterisliseerde keuken was niet zo'n goed idee :X :') _O-

O: 2 harde broodjes (1 brie, halve hagelslag, halve paté)
L: kom tomaten/pompoensoep
S: 1km hardlopen (jaja, aan één stuk! in 5 minuten en 50 seconden, wát een work out.. in opdracht van de fysio)
D: 9" pizza, stukje garlic bread (ook gewoon pizza, maar dan met knoflook en kaas)

Kcal technisch volgens mij nog steeds geen ramp. Maar ingredientsgewijs..
Ja doei.
pi_158992936
Niet het beste weekend ooit, maar het kon erger.

Vrijdag: ontbeten met Alpro limoen en een smoothie, lunch met twee crackers met hummus en avocado, avondeten palmhartencurry met tempeh. Daarna een nieuwjaarsborrel met drie glazen wijn, een biertje, een paar pinda's en een laat broodje tempeh.

Zaterdag ontbeten met een bakje yoghurt, daarna met vrienden gegeten bij de Vegetarische Snackbar waar ik een hawaiiburgermenu nam, een flesje frisdrank en een chocoladetaart met koffie na. Tussendoor een Ombar reepje, avondeten was een bord spinazie met wat komkommer, tomaatjes, een avocado en wat nootjes. Na een halve raw carrot cake slice.

Vandaag twee dadels voor het sporten, daarna een bakje Alpro vanille, een havermout met chocoladehavermelk en banaan bij gebrek aan iets anders, een handje noten en gedroogd fruit, en straks aardappelpuree met stoofpeertjes en een vegan 'gehaktbrood'. En dus een uur Combat, half uur Step, half uur fietsen. Oh en vandaag een kilo zwaarder dan gisteren, maar dat komt denk ik door zout en tarwe.

Misschien straks nog een glas wijn of bier als ik echt zin heb. Morgen weer gewoon doen.

Voor volgende week ben ik al eten aan het maken. Ik ga zo even een paar pakken tempeh maken, tien porties amaranthpap al klaargemaakt, en ik ga zo raw vegan pindakaas/chocoladeslices maken als tussendoortje voor deze week. Het bevalt wel, dan kom ik vrijwel niet in de verleiding zooi te kopen omdat ik dat veel lekkerder vind, en het is stukken gezonder dan een chocoladereep.

[ Bericht 13% gewijzigd door LadyOracle op 10-01-2016 20:18:28 ]
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_158993311
Receptje voor die repen?
Ja doei.
pi_158993730
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 20:06 schreef motorbloempje het volgende:
Receptje voor die repen?
Caramel slices (zeer goedgekeurd, ook door mensen die niet van 'alternatief' eten houden): http://organicsisters.com.au/recipe/raw-caramel-slice/

Deze had ik afgelopen week, carrot cake (had wel de helft van de frosting over): http://healthyblenderreci(...)rawsome_vegan_baking

En voor komende week de peanubutter cheesecake: http://www.onegreenplanet(...)t-butter-cheesecake/
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  zondag 10 januari 2016 @ 20:27:13 #11
149959 SQ
snelle trees
pi_158993880
Toch klinkt bijna al die vegan shizzle me vaak bijzonder lekker in de oren!
Mo, fijn dat je weer wat hebt kunnen rennen!

Hier het hele weekend binnen de lijntjes gebleven gelukkig. Ik was donderdag en vrijdag nogal geslipt dus had het wel even nodig.

O: yoghurt met banaan en muesli
T: appel, drie druiven, koffie met suiker
L: twee boterhammen rookvlees, 1 boterham kipfilet, 1 klein korstje pindakaas
T: paar zoute dropjes
D: spruitjes met aardappelpuree en braadworst

Heb nog ruim 200 over. Misschien nog wat fruit.
disclaimer
pi_158993965
Zo, weekend met veel gezelligheid, drank, eten en weinig slaap overleefd. Morgen écht weer in het normale ritme komen en dat de rest van het jaar volhouden. Het is nodig :+
  zondag 10 januari 2016 @ 21:30:55 #13
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_158996064
hadden we een dieet meet ofzo?
ik was ook een gezellig weekend weg :P
met veeeeel te veel eten :)

morgen maar op de schaal staan..
helaas gaat mijn planning meteen de bak in, bodybalance gaat em nog niet worden, m'n buik doet stiekem toch wel een beetje pijn :@ :'(

boodschappen doen levert vast ook wat beweging op :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_158997963
quote:
7s.gif Op zondag 10 januari 2016 21:30 schreef Barreltje het volgende:
hadden we een dieet meet ofzo?
ik was ook een gezellig weekend weg :P
met veeeeel te veel eten :)

morgen maar op de schaal staan..
helaas gaat mijn planning meteen de bak in, bodybalance gaat em nog niet worden, m'n buik doet stiekem toch wel een beetje pijn :@ :'(

boodschappen doen levert vast ook wat beweging op :P
Ik denk het @ meet. Wij zijn gisteren ook iets te lekker uit eten geweest :+
  Licht Ontvlambaar zondag 10 januari 2016 @ 22:55:59 #15
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_158999539
Dan was die meet hier thuis :P

OTL: 2 sneetjes geroosterd brood, omelet van 2 eieren, tomaat, bosui en kaas
T: harde wafel
D: zuurvlees, friet, rode kool, appelmoes, mayonaise. Alles zelfgemaakt *)
T: zelfgebakken appeltaart met kaneelroom
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 11 januari 2016 @ 03:22:17 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_159004250
Te moe zijn om te eten. :o Ik kan dat... :Y
Me-ga salade gekozen als D, die nauwelijks op krijgen, overwegen om dan maar een stuk oreo cheesecake mee te nemen voor op mijn kamer, maar het idee stond me echt zó tegen... :o Zou ik dan toch heus een klein beetje in de zone terecht gekomen zijn?
Nu alleen nog af van de 'ach, eentje kan geen kwaad'. Op zich past 'eentje' natuurlijk wel bij gewoon normaal doen, maar dan op zijin tijd en niet elke dag. En niet zolang er nog zo'n berg vanaf moet.
  maandag 11 januari 2016 @ 07:00:12 #17
149959 SQ
snelle trees
pi_159004517
Dat zou wat zijn BE, als dat zo was! Ik hoop het!

Ik ben blij met mijn weegschaal, 73,0! Moet wel ongesteld worden deze week, dus het is van korte duur, maar komt wel weer terug :+
disclaimer
pi_159005257
Mijn weegschaal gaf voor de derde dag op rij 80,4 aan, waar ik vorige week nog 4 dagen 80,3 mat... pff. Die 80-grens lijkt net zo onbreekbaar als vroeger de 90-grens... -O-

Goed bezig BE!
pi_159005337
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 19:35 schreef motorbloempje het volgende:
qft.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_159006350
Goed, ik heb een fysio gebeld omdat knieklachten met sporten. ;(

Lijstje van vandaag:
O: avocado-spinazie-kokos-smoothie-ding. Met kiwi.
L: Wortels met een dip van feta, paprika en venkel.
T: Breaker kokos
S: toch een uurtje bootcamp, maar knie ontzien.
D: paardenhachee, pastinaakpuree, wortels.
T: Hollandse garnalen met sla en cocktailsaus *O*
pi_159006375
Ik was vandaag wat zwaarder, maar dat is ook niet gek na de zoute risotto.

Vandaag:

O: beltsander brownie met wat rabarbercompote als topping
T: 2 mandarijnen, samson koekje
L: pasta pesto met courgette en artisjok, gekookt ei
T: peer, banaan
S: zaaltraining 90 min
D: restje risotto met spinazie venkel en paprika
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 11 januari 2016 @ 10:07:59 #22
149959 SQ
snelle trees
pi_159006391
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 08:36 schreef Shandaly het volgende:
Mijn weegschaal gaf voor de derde dag op rij 80,4 aan, waar ik vorige week nog 4 dagen 80,3 mat... pff. Die 80-grens lijkt net zo onbreekbaar als vroeger de 90-grens... -O-

Goed bezig BE!
Frustrerend! Zit je ergens in je cyclus wat het kan verklaren?
Het gaat nu natuurlijk ook niet zo snel meer. Jouw BMI is nu rond de 24 denk ik? Of nog wat lager?

Sterkte met je knie Loon!
disclaimer
pi_159006411
Ja, tnx. Het is best wel kut. Rust werkt niet afdoende. Ja, dan heb ik er geen last van, maar zo gauw ik weer (zwaar) ga squatten dan pijn. Meh.

En ik ga halverwege de week weer op de weegschaal. Dit weekend bestond uit best wat wodka en een goede brakdag.
  maandag 11 januari 2016 @ 10:16:22 #24
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159006528
Wodka is dan wel weer de verstandigste keuze qua alcohol :D

Lijstje:

O: Boterhammen met gehakt en ham
L: Lunch van de zaak.
D: Pasta / broccoli / zalm
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_159006696
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 10:16 schreef MutedFaith het volgende:
Wodka is dan wel weer de verstandigste keuze qua alcohol :D

Lijstje:

O: Boterhammen met gehakt en ham
L: Lunch van de zaak.
D: Pasta / broccoli / zalm
Ik had het zelfs met cola light. :7 #skinnygirl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties